سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۶:۱۳Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
موج ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۳:۴۸

ساخت 44 خانه امید برای بازنشستگان کشوری

نائب رئیس هیات مدیره صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به اینکه در کل کشور 44 خانه امید برای بازنشستگان ساخته شده است، گفت: خانه امید مکانی تفریحی و ورزشی برای بازنشستگان بوده که در استان های مختلف ایجاد شده است. به گزارش خبرگزاری موج، محمد مهدی انتشاری، نائب رئیس هیات مدیره صندوق بازنشستگی کشوری امروز (14 اردیبهشت) در آیین افتتاح کانون بازنشستگان اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان که با حضور مسئولین استانی در مجموعه ورزشی ملک نیا سنندج برگزار شد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)