دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۴:۳۰Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
فرتاک نیوز ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۵:۲۲

دولت حق دریافت عوارض از آزادراه تهران قم را ندارد

حسن نوروزی با اشاره به الکترونیکی شدن دریافت عوارض در چهار آزادراه اظهار کرد: این کار چندین مشکل دارد که برای برخی مناطق و استان ها مشکل ایجاد کرده و دولت با این اقدام، بنیان گذار گرانی و فشار بر مردم شده است. این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: حدود 40 سال از عمر اتوبان تهران قم و 20 تا 25 سال از عمر اتوبان تهران ساوه گذشته و اصولا دولت حق ندارد از این آزادراه ها عوارض بگیرد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)