چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۰:۵۶Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
کرد پرس ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۲۲:۳۸

حق مالکانه هلال احمر در بیمارستان مهاباد را قانونا پیگیری می کنیم

به گزارش خبرنگار کردپرس، محوطه بیمارستان مهاباد در چند سال اخیر به ویرانه ایی تبدیل شده و منظر بسیار نامناسبی پیدا کرده است. بیمارستانی که از آن به عنوان قطب درمانی جنوب استان آذربایجان غربی یاد می شود، امروز محوطه بسیار غم انگیزی دارد. زمانی حیاط این مرکز درمانی سرسبز و پرگل بود و مکانی در خور آرامش بیمارانی تلقی می شود که به این بیمارستان مراجعه می کردند. اما امروزه ساخت و سازهای اخیر در محوطه باعث استهلاک این مرکز درمانی شده است ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)