سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۹:۵۵Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
همشهری ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۳:۰۹

افسردگی دو برابر شده است

در سال های اخیر میزان شیوع افسردگی در ایران افزایش قابل توجهی داشته و براساس آمارهای وزارت بهداشت دو برابر شده است. ضمن اینکه افسردگی از نظر بار بیماری ها، رتبه چهارم را دارد و براساس پیش بینی ها در سال 2030 بیماری افسردگی در رتبه دوم بیماری ها قرار خواهد گرفت. افسردگی موضوعی است که وزیر بهداشت بارها به آن اشاره کرده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)