دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۸:۲۸Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
بیتوته ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۳:۴۲

عامل فاصله اصلاح طلبان با دولت، دفتر روحانی بود

چگونگی حضور اصلاح طلبان در انتخابات اسفندماه و نقش آفرینی در سپهر سیاسی کشور از جمله مسائلی است که محافل سیاسی این جریان سیاسی را به خود مشغول کرده است. اصلاح طلبان با شرایط دشواری روبه رو هستند، پس ضمن اینکه خود منتقد عملکرد دولت هستند و دلخوری هایی هم دارند باید پاسخگوی عملکرد دولت در برابر مطالبات بر زمین مانده مردم نیز باشند تا بتوانند سبد رای خود را حفظ کنند. این مساله در صورتی است که برآوردها حکایت از ریزش آرا دارد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)