سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۲:۱۷Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۵:۰۵

قاچاق، خودروسازان و دیگر هیچ/ سهم بالای خودروسازان وطنی در مصرف سوخت/ ...

پایگاه خبری جماران، کیاوش حافظی: مجلس جلو سهمیه بندی بنزین را گرفت، اما کماکان برای رفتن به پمپ بنزین باید کارت سوخت به همراه داشته باشید. مسئولان می گویند بازگشت کارت سوخت برای جلوگیری از قاچاق سوخت است. اما وقتی با کارت سوخت محدودیتی برای بنزین زدن نیست منتفی شدن سهمیه بندی بنزین چگونه می خواهد جلوی قاچاق را بگیرد؟ سال گذشته ایرانی ها روزانه 88 میلیون لیتر بنزین مصرف کرده اند اما طبیعتا فقط با حدس و گمان می توان قاچاق سوخت را پیش بینی کرد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)