دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۳:۰۹Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
منجیل خبر ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۱:۱۱

یک ماه از بحران سیلاب در خوزستان گذشت؛ عین 2 غرق در آب + تصاویر

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز ، با فروکش کردن آب در بعضی از مناطق مردم به منازل خود بازگشتند. منطقه عین دو یکی از مناطق حاشیه ای اهواز است و در زمان بحران سیلاب دچار آبگرفتگی شد. با وجود اینکه حدود یک ماه از آغاز بحران سیل در استان خوزستان می گذرد اما همچنان دچار آبگرفتگی و بالازدگی فاضلاب است و صحنه ناخوشایندی از وضعیت بد زندگی مردم این منطقه را نشان می دهد. انتهای پیام/ح * این مطلب در 24 ساعت اخیر 13 بار بازدید شده ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)