دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۴:۵۲Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
ربیع ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۳:۳۲

ایران تعهدات خود در توافق هسته ای را کاهش می دهد

به گزارش پایگاه خبری ربیع ، به نقل از ایسنا، پایگاه اینترنتی شبکه بلومبرگ در این باره نوشت: ایران گفته است که دیگر “به اصول توافق هسته ای پایبند نخواهد بود” و مدت 60 روز به دیگر کشورهای امضا کننده برجام مهلت داده است تا تعهدات خود را به ویژه در بخش بانکی و نفتی اجرایی کنند. شورای عالی امنیت ملی ایران روز چهارشنبه به کشورهایی که عضو توافق هسته ای هستند اعلام کرد که ایران دیگر به تعهدات خود (در توافق هسته ای) در رابطه با محدودیت های ذخایر اورانیوم غنی سازی شده و آب سنگین پایبند نخواهد بود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)