چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۲:۱۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
تهران پرس ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۷:۳۶

دیپلمات اروپایی: آمریکا به دنبال تهدید نشان دادن ایران است

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تهران پرس، یک دپیلمات اروپایی چهارشنبه بعد از ظهر به وقت تهران از تلاش های واشنگتن در مقصر جلوه دادن ایران در زمینه نقض توافق هسته ای سال 2015 خبر داد. این دپیلمات اروپایی مستقر در بروکسل در گفت وگو با خبرگزاری روسی اسپوتنیک اظهار داشت، آمریکا با تحت فشار گذاشتن ایران، در پی به اشتباه انداختن این کشور و نقض تعهد های خود در برجام است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)