دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۶:۲۶Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
موج ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۲۲:۰۶

اجرای 12 طرح توسعه در جزیره لارک/اتمام مرحله نخست در شهریورماه

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان از پایان مرحله نخست طرح های توسعه جزیره لارک در شهریورماه خبر داد. به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، رضا مدرس با بیان اینکه مرحله نخست اجرای طرح های توسعه جزیره لارک شهریور به پایان می رسد، گفت: در راستای آبادانی و پیشرفت 12 طرح توسعه با مشارکت بنیاد علوی در جزیره لارک در حال اجرا است. وی تصریح کرد: این طرح ها تجهیز درمانگاه، ساخت و بهینه سازی اسکله، ایمن سازی خط انتقال سوخت نیروگاه، اجرای طرح هادی روستا و ساخت بوستان است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)