دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۸:۵۳Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
تهران پرس ۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۱۲:۵۷

مدیریت شرکت ملی هواپیمایی پاکستان به ارتش واگذار می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تهران پرس در اسلام آباد، بعد از اجلاسی که بین عمران خان نخست وزیر پاکستان و ژنرال قمر جاوید باجواه فرمانده ارتش این کشور برگزار شد، دولت اسلام آباد تصمیم گرفت شرکت ملی هواپیمایی را به نظامیان واگذار کند. قرار است 8 افسر بلند پایه ارتش مدیریت هواپیمایی ملی پاکستان موسوم به پی آی ای را به عهده بگیرند. از بین این افسران 4 نفر عضو نیروی هوایی و 4 نفر از فرماندهان نیروی زمینی خواهند بود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)