سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۴:۴۲Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
روز نو ۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۱۳:۵۱

واکنش وزارت خارجه به ادعای شروط ایران برای باقی ماندن در برجام

سخنگوی وزارت امور خارجه به ادعاها درباره شروط مطرح شده از جانب ایران برای باقی ماندن در برجام واکنش نشان داد. به گزارش روز نو ، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به پرسشی در خصوص ادعای رویترز مبنی بر گره زدن ماندن در برجام از سوی ایران با فروش یک و نیم میلیون بشکه نفت در روز، ضمن رد این خبرسازی گفت: نقطه نظرات و مطالبات بحق ایران در نامه 18 اردیبهشت رئیس جمهور محترم کشورمان به سران کشورهای باقی مانده در برجام به وضوح و با صراحت بیان شده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)