دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۹:۱۴Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
برترین ها ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۳:۳۱

مرگ دو کودک روستایی بر اثر برق گرفتگی

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: دو کودک یازده ساله و هشت ساله اهل روستای بنه رحیمه در بخش شاوور شهرستان شوش به دلیل برق گرفتگی جان خود را از دست دادند. این کودکان که در خانه تنها بودند، ساعت 20 شب گذشته به دلیل اتصال برق پمپ مکش آب، دچار برق گرفتگی شدند و جان خود را از دست دادند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)