سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۴:۵۵Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
حامیان ولایت ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۵:۱۶

اشتباهی دیگر با عنوان معاونت بازرگانی ریاست جمهوری

چهارشنبه 25 اردیبهشت بود که محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور با حضور در جمع خبرنگاران پس از اتمام نشست هیأت دولت، در پاسخ به این پرسش که آقای رئیس جمهور گفته اند بازار رها است پس چه کسی باید بازار را سر و سامان دهد، گفت: ببینید در حال طبیعی است که دولت باید بازار را سر و سامان دهد. وزارت بازرگانی گذشته دو شقه شد، بخشی در وزارت صنعت، و بخشی در وزارت بازرگانی است و این دو بخش از یک سیاست تبعیت نمی کنند و با هم اختلاف سلیقه دارند بنابراین یک نفر باید بر آنها نظارت و اقدامات را هم هماهنگ کند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)