پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۶:۰۴Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
کرد پرس ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۲:۴۵

عقب نشینی سازمان دامپزشکی کشور یا وعده های سر خرمن در مهاباد!

به گزارش خبرنگار کردپرس، سال گذشته نماینده شهرستان مهاباد همسو با مدیران کارخانه واکسن تب برفکی روناک مهاباد از عدم حمایت سازمان جهاد کشاورزی و سازمان دامپزشکی کشور از تولیدات این کارخانه خبر می دادند به نحوی که خرید از این کارخانه متوقف شده بود اما امسال و برای نخستین بار در غرب کشور، خط تولید واکسن تب برفکی روغنی کارخانه روناک با حضور رییس سازمان دامپزشکی کشور در مهاباد افتتاح شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)