چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۱:۰۵Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
تیک ۱۳۹۸/۰۵/۰۴ - ۱۲:۵۹

حسین زمان بعد از 17 سال سکوت بار دیگر خواند

شب گذشته حسین زمان خواننده نسل اول موسیقی پاپ ایران، بعد از 17 سال سکوت، در مرکز همایش های برج میلاد به روی صحنه رفت و منتخبی از آثار قدیم و جدید خود را با همراهی ارکستر بزرگی متشکل از نوازندگان پیشکسوت و جوان اجرا کرد. حسین زمان از خوانندگان پیشگام موسیقی پاپ بعد از انقلاب که مدت ها فعالیتی نداشت، موفق شد تا پس از اخذ مجوز رسمی از دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شب گذشته (سوم مردادماه) با مخاطبان قدیمی و علاقه مندان جوان موسیقی پاپ دیدار کند. از دل نرود هرآنکه از دیده برفت ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)