سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۷:۱۳Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۳:۴۷

افزون بر 500 هزار گردشگر از جاذبه های شاهرود بازدید کردند

حمیدرضا حسنی شنبه در نشست شورای اداری شهرستان شاهرود افزود: گردشگران بیشترین بازدید را از مجموعه های ؛ آرامگاه بایزید بسطامی،شیخ ابوالحسن خرقانی ، جنگل ابر ، موزه ها ، آبشار تنگه داستان ، چشمه هفت رنگ ، مجموعه فرحزاد ، جنگل اولنگ و زیست کره توران داشتند. حسنی با بیان اینکه در شهرستان شاهرود پنج هتل ، سه مهمانپذیر با بیش از 542 تخت به گردشگران خدمات می دهند، تصریح کرد: 40 اقامتگاه بومگردی ، 36 خانه مسافر، سه اردوگاه اقامتی و تاسیسات گردشگری روزانه از یک هزار و 500 گردشگر پذیرایی کردند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)