سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۹:۵۹Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
پایگاه خبری گسترش نیوز ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۳:۳۸

عبور از بزرگراه های شهر تهران پولی می شود؟

معاون فنی و عمرانی شهردار تهران درباره اخذ عوارض عبور از بزرگراه های شهری توضیح داد و گفت درحال حاضر هم در برخی مکانهای عمومی تهران، مدل اخذ عوارض اجرا می شود، از جمله برای ورود برخی از بوستانهای تهران مانند باغ پرندگان، عوارض ورود از مردم گرفته می شود و تصمیم گیری درباره موارد مشابه از جمله اخذ عوارض عبور از بزرگراه ها در صلاحیت شورای شهر است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)