سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۹:۲۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
همشهری ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۲:۳۶

افزایش 5 درصدی سفر اتوبوسی در خراسان شمالی

نیمه نخست امسال شمار مسافرانی که با ناوگان اتوبوسی در خراسان شمالی سفر کرده اند، در مقایسه با مدت مشابه پارسال 5 درصد افزایش یافته است. به گزارش ایرنا، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: در 6 ماه نخست امسال، یک میلیون و 187 هزار و 300 مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی این استان، از مبادی شهرستان ها به سایر نقاط جابه جا شده اند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)