چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۷:۴۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۰۸:۳۱

نماینده مجلس اول: در انتخابات اولین دوره مجلس نظارت استصوابی وجود نداشت

تهران – ایرنا – محمد مهدی جعفری نماینده مردم دشتستان در اولین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: نظارت استصوابی در مجلس اول وجود نداشت و انتخاب نمایندگان به طور طبیعی فقط بر عهده مردم بود. تنها معیار محدود کننده برای کاندیداتوری، شروط اولیه مصرح در متن قانون اساسی بود. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)