چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۹:۳۱Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۰۹:۱۵

ناشر دولتی صرفا تولیدکننده محتوا باشد موفق تر است

ایسنا/قم مدیر انتشارات طه گفت: ناشر دولتی اگر صرفا بر محتوای آثار تمرکز کند و تولیدکننده محتوا باشد و وظیفه پخش و توزیع آثار را برعهده بخش خصوصی قرار دهد، مسلما همکاری موثر و در نتیجه پیشرفت های چشمگیری برای هر دو بخش دولتی و خصوصی حاصل می شود. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)