چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۴:۴۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۳:۰۰

92 درصد مردم گناوه برای دریافت کارت هوشمند ملی ثبت نام کردند

رئیس اداره ثبت احوال گناوه روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از آغاز اجرای طرح صدور کارت هوشمند ملی تا پایان مهر ماه امسال ازمجموع 73 هزار و 971 واجدین شرایط 67 هزار و 659 نفر برای دریافت این کارت ثبت نام کردند. سهراب تمیمی افزود: از مجموع ثبت نام کنندگان برای 60 هزار و 70 نفر کارت صادر و مابقی نیز مراحل صدور را طی می کند. وی اظهار داشت: تاکنون 59 هزار و 556 نفر در این شهرستان کارت هوشمند ملی خود را دریافت کرده اند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)