سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۷:۱۲Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
وارش ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۲۳:۲۹

مسائل کارگری هیچ گاه بوی کهنگی نمی گیرد

به گزارش وارش نیوز، علی ربیعی سخنگوی دولت به مناسبت روز جهانی کارگر در حساب کاربری خود در اینستاگرام، نوشت: چهل و اندی سال پیش اعتصاب کارخانه جنرال موتورز را سامان می دادیم، به خیابان ها آمدیم. وی در ادامه مطلب خود آورده است: در مقابل درب وزارت کار تحصن کردیم و جلوی خانه کارگر که اتحادیه سندیکاهای کارگری بود به اعتراض نشستیم. چند سال بعد به عنوان نماینده کارگران در شورای عالی کار برای مزد چانه زنی می کردم. گویی مسائل دیرین کارگری هیچ گاه بوی کهنگی نمی گیرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)