سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۳:۴۳Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ربیع ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۰:۱۴

تلخی گرانی شکر به کام کیست؟

به گزارش پایگاه خبری ربیع ، به نقل از گسترش نیوز: به گواهی آمار بیش از 80 درصد شکر، تولید داخلی است. در این شرایط گرانی ناگهانی این ماده غذایی عجیب به نظر می رسد چون بررسی سخنان بیشتر مسئولانی که در این زمینه اظهارنظر کرده اند نشان می دهد که بیشتر آنها دلیل این گرانی را توقف اختصاص ارزدولتی به واردات شکر می دانند. آیا تحلیل درست است؟ از همه مهم تر در شرایط کنونی کم و کیف تولید کشور در چه شرایطی قرار دارد. برای یافتن پاسخ سوال خود با مدیر سابق شرکت توسعه نیشکر به گفت وگو نشستیم ... ... ادامه خبر

برچسب‌ها

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)