سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۱:۴۸Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ایران اکونومیست ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۳:۲۲

افزایش کشت مکانیزه برنج به دلیل شیوع کرونا

به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، جواد وفابخش با اشاره به این که بر اساس توصیه کمیته مشترک ستاد مقابله با کرونا در استان های گیلان و مازندران مبنی بر کشت مکانیزه برنج و پرهیز از به کارگیری کارگر در عملیات نشاء سنتی، تقاضا برای کشت مکانیزه افزایش یافت، اظهار کرد: با توجه به ظرفیت های موجود، این امر باعث افزایش هزینه های تولید در محل خزانه ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)