نان وکیل الدولگی در نفت!/ کدام نمایندگان فارس نفتی شدند؟
سایر خبرها
جنجال استخدام نمایندگان مجلس در وزارت نفت؛ کدام نماینده ها و چرا استخدام شدند؟
آفتاب نیوز : مدیر کل روابط عمومی وزارت نفت در رابطه با موضوع جنجالی استخدام نمایندگان مجلس در وزارت نفت گفت: نمایندگانی که از آنها نام برده می شود، از سال ها قبل به استخدام وزارت نفت در آمده بودند یا از دستگاه های دیگر به این وزارت خانه منتقل شده اند. برخی رسانه ها از استخدام چند نماینده دوره دهم مجلس در وزارت نفت خبر داده اند. این رسانه ها علاوه بر نام 20 نف
عدم تغییر نامزد کردها برای تصدی وزارت خارجه عراق
هیچ کسی به عنوان نامزد تصدی آن معرفی نشد. از سوی دیگر، دبیرخانه هیئت دولت عادل عبدالمهدی، نخست وزیر سابق عراق یک ماه پیش در یک نامه رسمی خطاب به دفتر وزیر وقت دارایی این کشور، دستور داده بود که به دلیل عدم پایبندی اقلیم کردستان به توافق میان دو طرف مبنی بر تحویل 250 هزار بشکه نفت در روز به بغداد در مقابل دریافت سهم خود از بودجه فدرال، ارسال حقوق کارمندان اقلیم به اربیل را متوقف کند و همه مبالغی که در سال گذشته میلادی و سه ماهه نخست سال جاری بر خلاف قانون بودجه به اقلیم تحویل داده شده نیز از آن پس گرفته شود. ...
نماینده ای از کارمندی سازمان بهزیستی به استخدام وزارت نفت درآمده است!
متخصص و آگاه باشند. جمالی نوبندگانی خاطرنشان کرد: کسانی که مثلاً می خواهند از مجلس به وزارت نفت بروند باید در زمینه اکتشاف، استخراج و مدیریت نفتی تخصص و اطلاعات کافی داشته باشند؛ چون ناکارآمدی نمایندگان ادوار در پست های دولتی مجلس را بدنام کرده و گره ای هم از کار وزارتخانه باز نمی کند. وی گفت: به عینه شاهد بودم که فردی پیش از نمایندگی کارمند بهزیستی بوده و در این دوره خودش را به وزارت نفت منتقل کرده است، این جالب نیست و باید هر کسی در مسیر تخصص خودش جذب شود و امیدوارم در این تغییرات مدیریتی پیروی از اصل کلی تخصص و تجربه مد نظر باشد. انتهای پیام/4034/ ...
الماسی: کارمند وزارت کار هستم و به همان مجموعه برمیگردم
به صراحت لهجه معروفم اما همه میدانید که هیچ حب و بغضی نبوده است، عذرخواهی می کنم اگر در راستای احقاق حقوق مردم عزیز صدایم را بالا برده ام. نماینده سابق کنگان، دیّر، جم و عسلویه اظهار کرد: امیدوارم در هر سنگر دیگری که باشم بتوانم مفید واقع شوم. خدمت فقط پشت صندلی سبز نیست، کار من تازه شروع شده است. الماسی ادامه داد: بی انصافی های زیادی در چند روز گذشته نسبت به انتقال نمایندگان صورت گرفته است، باید بگویم که من کارمند وزارت کار هستم و به همان مجموعه نیز برمیگردم، و هیچ قصدی برای انتقال ندارم. انتهای پیام ...
در شرایط تحریم متوقف نمی شویم/ تمام کارها در شرایطی انجام شد که مشکل مالی داشتیم
به گزارش ایلنا از وزارت نفت، بیژن زنگنه وزیر نفت از پایان بخش دریایی پارس جنوبی و تکمیل 17 فاز در دولت تدبیر و امید خبرداد و گفت: آنچه در شرایط کنونی مهم است اینکه ما در دوران تحریم متوقف نمی شویم و با وجود تحریم کارمان را پیش می بریم و همه پروژه هایمان اعم از میدان های مشترک، پروژه گوره – جاسک، پروژه های غرب کارون و پتروشیمی فعال است. به گزارش خبرنگار شانا، بیژن زنگنه امروز (پنجشنبه
آتش توپخانه به سمت خودی!
چیزی را می گویید؟ شما در پشت تریبون اظهاراتی داشتید که سوءتفاهم ایجاد می کند. اگر موردی سراغ دارید، بفرمایید چه کسی از نمایندگان در وزارت نفت استخدام شده است؟ جوان همچنین می نویسد: سال 96 که زنگنه خود را برای رأی اعتمادی دیگر آماده می کرد، نامه ای از نمایندگان ادوار مجلس بیرون آمد که می گفت باید دوباره به ژنرال اعتماد کرد. در آن نامه آمده بود: در دولت یازدهم و در شرایط دشوار اقتصادی و وضع تحریم های
استخدام دوباره الیاس حضرتی در وزارت نفت!
گروه اقتصادی: سایت عصر خبر نوشت: شاید ویژه ترین استخدام نفتی نمایندگان، مربوط به الیاس حضرتی باشد؛ نماینده ای که یک بار در دوران زنگنه اول، به نفت رفت و بازنشسته شد و حالا دوباره به نفت برگشته است. سمت سازمانی که اکنون برای وی در نظر گرفته شده در سیستم جامع نیروی انسانی، سمت بازرس ارشد در اداره کل بازرسی وزارت نفت است و به احتمال فراوان مدیرکل بازرسی وزارت نفت می شود. گفتنی اینکه اخیرا برخی رسانه ها خبر دادند که تعدادی از نمایندگان مجلس دهم، با دستور وزیر نفت، در این وزارتخانه استخدام شدند که اغلب آنان از نظر سنی عملا دوره بازنشستگی خود را آغاز کرده اند!! ...
ساخت آسمان خراش 10 هزار میلیارد تومانی شرکت گاز؛ از ادعا تا تکذیب
همین یک مورد برای استیضاح شما کفایت می کند. زنگنه در پاسخ به سوال خبرنگاران در حاشیه مراسم ختم مرحوک کاظم زاده اردبیلی درباره خرید یک ساختمان 10 هزار میلیارد تومانی از سوی شرکت ملی گاز گفت: این مسئله را به شدت تکذیب می کنم و در بودجه سال 99 وزارت نفت خرید، ساخت و حتی اجاره هر نوع ساختمان جدیدی ممنوع شده است. انتهای پیام
واکنش وزارت نفت به خبر استخدام برخی از نمایندگان مجلس دهم
استخدام وزارت نفت هستند و برخی از آنها هم استخدام دولت بودند و از یک دستگاهی منتقل شدند به دستگاه دیگر و این اتفاق تازه و عجیبی نیست. گفتنی است طی روزهای گذشته برخی رسانه ها با انتشار لیستی از نمایندگان مجلس دهم به شرح جدول زیر که عمدتا اصلاح طلب هستند و جذب وزارت نفت شدندهشدار داده بودند.
نامه جمعی از نمایندگان مجلس به رئیس قوه قضائیه/ بررسی مجدد ایرادات IPC
ایرادات مصوبه دولت درباره الگوی جدید قراردادهای نفت و گاز توسط این قوه شدند. *** متن نامه منتقدان به مصوبه دولت در متن این نامه، آمده است: برادر ارجمند آیت الله دکتر رئیسی رئیس محترم قوه قضائیه سلام علیکم استحضار دارید که دو سال پیش دولت پیشنهاد وزارت نفت برای ارائه الگوی قراردادهای نفت و گاز را تصویب کرد. این مصوبه به شدت مورد انتقاد
دیدار پایانی اعضای کمیسیون انرژی مجلس دهم با وزیر نفت
دیمشک در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه امروز صنعت نفت نوک تحریم اقتصادی قرار گرفته است، افزود: اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی (دوره دهم) و البته وزیر نفت و دیگر معاونان این وزارتخانه همیشه سعی کردند مصالح نظام و کشور را در تصمیم های خود در نظر گیرند. منتقدان از شرایط ویژه فروش و صادرات نفت اطلاعی نداشتند وی تصریح کرد: برخی در طول این چهار سال منتقد ما بودند، البته به ن
استیضاح زنگنه در صورت هزینه 10 هزار میلیارد تومانی برای ساخت برج در شرکت گاز
). همچنین بیژن نامدار زنگنه، وزیر نفت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی درخصوص این طرح اظهار داشت: ایده ای در خصوص این طرح وجود دارد و طی مصوبه ای در سال 91 دولت این اجازه را به شرکت گاز داده اما اجرای آن در این شرایط منطقی نیست و امسال ساخت ساختمانی اجرا نخواهد شد. انتهای پیام/63064/ص10/
دومین تذکر نمایندگان مجلس به روحانی برای اجرای نادرست یک قانون
بافق در مجلس تاکید کرد: این برای دومین بار است که نمایندگان مجلس در شرایط فراگیر شدن بیماری کرونا به رئیس جمهور برای اجرای نادرست “قانون مدیریت بحران” و مصوبه 23 مرداد سال 98 تذکر دادند. صباغیان خاطر نشان کرد:در تاریخ 25 اسفند 98 نیز 21 نفر از نمایندگان در موضوع کرونا و عدم اجرای درست قانون مدیریت بحران از رئیس جمهور سوال پرسیده و تذکر داده اند که متاسفانه به آن پاسخی داده نشد. مطالب مرتبط
چرا نمایندگان مجلس به نفتی شدن علاقه دارند؟
استخدام نمایندگان بازمانده از ورود به مجلس در وزارت نفت اعتراض کرده بود. خادمی در مرداد ماه سال 96 در حالی که در مخالفت با وزارت زنگنه در صحن علنی مجلس نطق می کرد گفت: وزیر نفت نمایندگان بازمانده از مجلس را به استخدام وزارتخانه درآورده است. او خطاب به زنگنه گفت شما گفتید که ژنرال ها را وارد نفت کرده اید فقط یک ژنرال به ما معرفی کنید که بدانیم ژنرال کیست. خادمی تاکید
لیست نمایندگان برای بکارگیری در دولت مشخص شده/وزارت نفت و شستا مقصد بعدی وکیل الدوله ها
نمایندگان سابق مجلس را ندارند ولی افرادی هم هستند که الان نماینده اند و پس از پایان این دوره به همان کار قبلی خودشان که کارمندی دولت بوده برگردند همچنین افرادی هم هستند که ظرفیت های انسانی ما هستند . روزنامه جوان در ادامه گزارشش آورده است: "برخلاف اظهارات سخنگوی دولت مبنی بر نرفتن نمایندگان سابق مجلس به دولت از جمله وزارت نفت، آمار های مستند نشان می دهد بسیاری از نمایندگان راهی دستگاه
ماجرای لابی نمایندگان مجلس برای ورود به پست های نان و آب دار دولتی!
ادعا را همیشه رد کرده است. اما ظاهرا ماجرا آنگونه که گفته می شود نیست. سابقه بحث در این باره طولانی است. هدایت الله خادمی نماینده ایذه زمانی که زنگنه برای کسب رای اعتماد از مجلس معرفی شده بود این موضوع را مطرح و نسبت به استخدام نمایندگان بازمانده از ورود به مجلس در وزارت نفت اعتراض کرده بود. خادمی در مرداد ماه سال 96 در حالی که در مخالفت با وزارت زنگنه در صحن علنی مجلس نطق می
گمانه زنی درباره دیدار قالیباف با سورنا ستاری/نان وکیل الدولگی برخی نمایندگان/ نظر فرشاد مومنی درباره ...
از چهره های ذوب در وزارت زنگنه، کسی نیست جز بهروز نعمتی که بیشترین سفر خارجی را با زنگنه داشته است. او مدام در مجلس از وزیر نفت حمایت می کرد و به پاس این حمایت ها حقوق بگیر نفت شد. دیگر فردی که دوباره به نفت بازگشته است، کسی نیست جز الیاس حضرتی. بیشتر بخوانید: با این تناقض ها جواب مردم را چه باید داد؟ نمایندگان مجلس بعد از پایان نمایندگی به کجا می روند؟
ماجرای لابی نمایندگان مجلس برای ورود به پست های نان و آب دار دولتی!
حواشی استخدام نمایندگان در وزارتخانه ها فقط به نفت ختم نمی شود ظاهرا وزارتخانه های دیگر نیز با تقاضا روبه رو هستند. چندی پیش احمد امیرآبادی فراهانی نماینده قم و عضو هیات رئیسه مجلس در گفتگو با خبرگزاری فارس از نامه دبیر هیأت دولت به اعضای کابینه درباره به کارگیری نمایندگان مجلس دهم در دولت خبر داد.
آخرین پیامک کاظم پور از زبان زنگنه: حقوق کارگران را زیاد کنید
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ، بیژن زنگنه امروز (سه شنبه) در مراسم گرامیداشت مرحوم کاظم پور اردبیلی، نماینده ایران در هیات عامل اوپک که در وزارت نفت برگزار شد، افزود: هر توقعی که داشت برای جمهوری اسلامی و مردم و سربلندی ایران بود. وی آخرین پیامکی که از مرحوم کاظم پور دریافت کرده بود را مربوط به حقوق کارگران عنوان کرد و ادامه داد: در آن پیامک مرحوم کاظم پور، افزایش حقوق حداقل دستمزد را
ببینید | آخرین پیامک دیپلمات تازه درگذشته ایران به زنگنه چه بود؟
دریافت 7 MB 264 61 کد خبر 1390060
آیین بزرگداشت مرحوم حسین کاظم پور اردبیلی (2)
آیین بزرگداشت مرحوم حسین کاظم پور اردبیلی در ساختمان وزارت نفت بیژن زنگنه، وزیر نفت و کسری نوری، مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت بیژن زنگنه، وزیر نفت در جمع خبرنگاران آیین بزرگداشت مرحوم حسین کاظم پور اردبیلی در ساختمان وزارت نفت آیین بزرگداشت مرحوم حسین کاظم پور اردبیلی در ساختمان وزارت نفت محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه در آیین بزرگداشت مرحوم حسین کاظم پور اردبیلی در ساختمان وزارت نفت آیین بزرگداشت مرحو
از روند غیرشفاف انتخاب پیمانکار تا هزینه کلان طراحی ساختمان
واگذاری سهام بنگاه های بزرگ اقتصادی بخش عمومی در بورس، مورد بحث و بررسی قرار گرفت. نکته جالب اینکه در سالی که دولت بر واگذاری اموال دولتی برای جبران کسری بودجه تاکید می کند شرکت ملی گاز در حال ایجاد ملک جدید دولتی است. البته تاکید بر ضرورت صرفه جویی همه دستگاه نه تنها مورد تاکید دولت قرار گرفته است بلکه بیژن زنگنه وزیر نفت نیز در مرداد ماه 97 با استناد به جز 6 بند ب ماده 3 قانون وظایف و
برگزاری مراسم بزرگداشت کاظم پور اردبیلی
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما ، این مراسم با حضور خانواده آن مرحوم، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه، بیژن زنگنه وزیر نفت، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور و جمعی از دیپلمات ها و مدیران نفت و خارجه در محوطه باز وزارت نفت برگزار شده است. علاوه بر قرائت متن تسلیت رئیس جمهور و دبیر کل سازمان کشور های صادرکننده نفت اوپک، وزرای نفت و امور خارجه در این مراسم سخنرانی می کنند. وزیر نفت در این
کاظم پور اردبیلی هیچگاه در معاملات نفتی دخالت نکرد
ادامه داد: کاظم پور در حادثه حزب جمهوری اسلامی جانباز شد اما این موضوع امروز اعلام شده است چراکه او هیچگاه نخواست از مزایای آن استفاده کند، برعکس خیلی ها که خیلی کم کمک می کنند و بیشتر توقع دارند، او با وجود تلاش های فراوانی که برای جمهوری اسلامی، مردم و سربلندی ایران داشت، هیچ توقعی نداشت. زنگنه با اشاره به آخرین مکاتبه کاظم پور اردبیلی گفت: ایشان به من پیامکی درباره افزایش دستمزد
دولت نهم احمدی نژاد؛ رکوردار تغییر کابینه
، از تیر 1358 به این وزارتخانه رفت و هاشم صباغیان جای او را گرفت. حاج سیدجوادی در مجلس اول شورای اسلامی نیز به عنوان نماینده مردم قزوین حضور داشت. او در فروردین سال 92 درگذشت. دولت اول * محمود قندی وزیر پست، تلگراف و تلفن: او که دکترای برق و الکترونیک از دانشگاه کالیفرنیا داشت ابتدا به عنوان رئیس دانشکده مخابرات و سپس به وزارت رسید. قندی در 7 تیر سال 60 در انفجار دفتر حزب
ترک بهارستان به سمت کجا؟!
نماینده واقعی مردم و مطالبات آن ها باشند، نماینده دولت و به تعبیر بهتر "وکیل الدوله" هستند. همین وکیل الدوله بودن نمایندگان زمزمه ها و گمانه زنی ها را به دنبال خود می کشد که این نمایندگان آینده نگری کرده و لااقل برای یک سال بعد از تحویل نمایندگی خود، شغل جدید و مطمئن خود را مهر زده اند. گرچه تصویب قانون منع به کارگیری بازنشستگان یکی از اتفاقات خوبی بود که مجلس دهم به خود دید، اما
سوءاستفاده شخصی "مایک پمپئو" از کارمندان وزارت خارجه آمریکا؛ سگ گردانی و بُردن لباس به خشکشویی
ایالات متحده آمریکا، هر گونه استفاده شخصی از امکانات عمومی جرم محسوب می شود. روز جمعه خبر اخراج بازرس ویژه وزارت خارجه آمریکا ژنرال " استیو لینیک" از طریق نامه ترامپ به "نانسی پلوسی" رییس دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا اطلاع داده شد. استیو لینیک از سال 2013 و با حکم باراک اوباما رییس جمهوری سابق آمریکا به سمت بازرس ویژه وزارت خارجه آمریکا منصوب شده بود. بر اساس اعلام
ربیعی: دستگاه ها حق بکارگیری نمایندگان سابق مجلس را ندارند
بازار و تامین مایحتاج مردم داشت وقتی قصد کردیم که وزارت بازرگانی را ایجاد کنیم گفتند که به دنبال ایجاد وزارت رانت هستند. دستگاه ها حق بکارگیری نمایندگان سابق مجلس را ندارند ربیعی تاکید کرد: به منظور جلوگیری از فشار دستگاه ها و باز بودن دست آنان برای نه گفتن، دولت تصمیم گرفت که این مورد با تشکیل یک کمیته در دفتر رییس جمهوری بررسی شود؛ البته دستگاه ها حق بکارگیری نمایندگان سابق
تامین حقوق کارمندان اقلیم کردستان وظیفه دولت عراق نیست، اربیل باید حقوق کارمندان را از سهم بودجه اقلیم ...
/> همچنین تاکید شده که هیچ توافقی میان هیئت مذاکره کننده دولت اقلیم کردستان و دولت مرکزی برای پرداخت این حقوق صورت نگرفته و فقط درخواستی در وزارت دارایی مطرح شده است. لازم به ذکر است که دبیر هیئت دولت اداره امور عراق پیشتر در نامه ای رسمی به وزارت دارایی دولت اداره امور، دستور داد به دلیل عدم پایبندی اقلیم کردستان به توافق میان دو طرف مبنی بر تحویل 250 هزار بشکه نفت در روز به بغداد