شهروندان در مصرف برق صرفه جویی کنند
سایر منابع:
سایر خبرها
لزوم صرفه جویی در مصرف برق طی روزهای گرم هفته آینده/شهروندان دمای کولر را بین 24 تا 26 درجه تنظیم کنند
به گزارش ندای گیلان ،بهمن داراب زاده ، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان با اشاره به پیش بینی هواشناسی مبنی بر افزایش دمای هوا در هفته های پیش رو گفت: برای استفاده بهینه از انرژی، حفظ پایداری شبکه و جلوگیری از خاموشی های ناخواسته مشترکان در مصرف برق صرفه جویی کنند. وی همچنین از مشترکان برق خواست درجه ترموستات کولر های گازی خود را بین 24 تا 26 درجه سانتی گراد تنظیم کنند و در ساعات اوج مصرف برق از ساعت 12 تا 17 و 20 تا 24 از وسایل برقی پرمصرف مانند جاروبرقی، ماشین لباسشویی، مایکروفر، ماشین ظرفشویی، چرخ گوشت و اتو استفاده نکنند. ...
پویش به وقت روشنایی؛ فرصتی برای خدمت به محرومان/ کاهش خاموشی با فرهنگسازی مصرف بهینه برق و همراهی مردم ...
برتر فوتبال کشور اظهار کرد: از عموم همشهریان و هموطنان می خواهم تا از استفاده از وسایل پرمصرف برقی در ساعت اوج مصرف برق خودداری کرده و با رعایت الگوی مصرف برق به نقش خود در این زمینه عمل کنند. کاهش خاموشی با مصرف بهینه برق سید علی کریمی کاراته کار ملی پوش و کاپیتان تیم ملی کاراته امید ایران نیز در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، گفت: بنده نیز به پویش “به وقت روشنایی” می پیوندم و
سمنانی ها در کاهش مصرف برق در دوره اوج بار رکورد زدند
بهینه انرژی برق به ویژه در استفاده از وسایل سرمایشی در دمای آسایش و همچنین پرهیز از استفاده از وسایل برقی پرمصرف در ساعات اوج، در مصرفه بهینه برق همکاری کنند. استفاده از دور کند کولر آبی، تنظیم دمای کولرهای گازی بین 24 تا 26 درجه سانتی گراد، استفاده نکردن از لوازم برقی پرمصرف در ساعت های اوج بار و خاموش کردن لامپ های اضافی و غیرضروری، بهترین مشارکت مشترکان در مدیریت مصرف برق است.
آقا رشید به پویش #به_وقت_روشنایی پیوست
به گزارش صاحب نیوز ؛ گرم شدن هوا از طرفی و سبک زندگی جدید در اثر شیوع ویروس کرونا که منجر به افزایش مصرف برق شده است نیز از طرف دیگر موجب مواجه شدن کشور با خطر کمبود برق شده است که در صورت عدم کنترل اوضاع و ادامه این روند به خاموشی های گسترده منجر خواهد شد. به همین منظور پویش #به_وقت_روشنایی برای تشویق و ترغیب مردم به صرفه جویی در مصرف برق راه اندازی شده است تا توجه مردم را به این
صرفه جویی در برق مثل آب خوردن است
استفاده از دور کُند کولر های آبی را در ساعت های گرم روز موثر دانست و افزود: استفاده نکردن از وسایل پرمصرف مانند ماشین های لباسشویی و ظرفشویی، اتو و جارو برقی در ساعات اوج مصرف نیز از دیگر راهکار های کاهش مصرف برق به شمار می رود.
قطع برق ایستگاه های متخلف پمپاژ آب کشاورزی
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان ، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: برق 15 ایستگاه پمپاژ آب خام کشاورزی مسیر رودخانه کارون در جاده اهواز - خرمشهر که توسط کشاورزان در ساعت پیک یا اوج مصرف وارد مدار شده بودند؛ پس از اخطار های مکرر قطع شد. حسن کریمی افزود: در راستای حفظ و پایداری هر چه بیشتر شبکه برق به ویژه در ساعت پیک یا اوج مصرف برق (13 تا 17) و در جهت رفاه و آسایش
مصرف برق کردستانی ها در وضعیت هشدار قرار گرفت
اوج بار از وسایل پرمصرف استفاده نکنند . لهونیان با اشاره به اینکه مصرف برق در کولر گازی نسبت به کولر آبی پنج برابر بیشتر است، یادآور شد: با توجه به شرایط آب و هوایی کردستان، استفاده از کولر گازی در این استان ضروری نیست و با کولر آبی هم می توان هوا را خنک و گرمای تابستان را سپری کرد . او با بیان اینکه مدیریت مصرف به معنای عدم استفاده از کولر یا تجهیزات برقی نیست، تاکید کرد: در
وضعیت هشدار مصرف برق در اردبیل
توانند برای رفع مشکل خاموشی های بی برنامه مؤثر واقع شوند. با توجه به اینکه 37 درصد از مشترکان برق را منازل و مشترکان خانگی تشکیل می دهند و پیک مصرفی ازساعت 13 لغایت 17 و بعد از اذان مغرب از ساعت 19 لغایت ساعت 23 است لذا برای صرفه جویی در مصرف برق از مردم خواستاریم تا لامپ های اضافی را خاموش کنند و لوازم برقی پرمصرف را در زمان پیک استفاده نکنند . بیشتر بخوانیم: افزایش مصرف برق در استان اردبیل
ساعت کاری ادارات استان کردستان تغییر کرد
آغاز و ساعت 13 هم به پایان می رسد. جعفری با تاکید بر مصرف بهینه برق در استان تصریح کرد: از تمام شهروندان و مشترکان برق انتظار می رود در ساعت اوج مصرف از وسایل پرمصرف برقی خود استفاده نکنند و ادارات هم بعد از اتمام ساعت کار نسبت به خاموش کردن وسایل سرمایشی و روشنایی خود اقدام کنند. شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان نیز در اطلاعیه ای اعلام کرده با توجه به افزایش دما و تبعات ناشی از آن, مردم در راستای ارائه برقی مطمئن و پایدار به مشترکین و جلوگیری از خاموشی های برق, همکاران این مجموعه را همراهی کنند. انتهای پیام/481/ ...
قرمز شدن مصرف برقی 27 استان
مگاوات از اوج مصرف کم شود، اما با این وجود اوج مصرف دیروز به 58 هزار و 243 مگاوات رسید. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی مدقق با تاکید براینکه به هیچ وجه نمی خواهیم هموطنان از رفاه خود کم کنند، گفت: حدود 23 هزار مگاوات از مصرف برق کشور در تابستان به وسایل سرمایشی اختصاص دارد و با توجه به این که بیش از یک سوم از برق کشور در بخش خانگی مصرف می شود، در صورتی که هموطنان کولر
همکاری مشترکان مناطق 10 و 12 تهران در مدیریت مصرف برق
همکاری ادارات و دستگاه های اجرایی را در کاهش مصرف برق در ساعات 12 تا 16 موثر دانست و ضمن تقدیر از مشترکان منطقه برق مولوی از شهروندان تهرانی درخواست کرد در ساعات 12 تا 16 و 20 تا 23 از استفاده از وسایل برقی پرمصرف خودداری و استفاده از این وسایل همچون اتو، جاروبرقی و ماشین لباسشویی را به ساعات دیگر روز موکول کنند.
مشکل افت فشار و قطعی آب در بروجرد برطرف می شود
گرمای هوا مصرف آب بسیار افزایش یافته و در کنار آن نیز مصرف برق به دلیل استفاده از کولرهای گازی زیاد شده است که ضروری است مردم در ساعات پیک مصرف از وسایل برقی پرمصرف استفاده نکنند، همچنین در مصرف آب نیز صرفه جویی کنند. قطعی آب شرب در برخی مناطق شهر بروجرد در روزهای اخیر موجب نارضایتی و گلایه مندی بسیاری از شهروندان شده است.
کاهش ساعت کاری ادارات کردستان
استان تاکید کرد و افزود: از تمام شهروندان و مشترکان برق در خواست داریم در ساعت اوج مصرف از وسایل پرمصرف برقی خود استفاده نکنند و ادارات هم بعد از اتمام ساعت کار نسبت به خاموش کردن وسایل سرمایشی و روشنایی خود اقدام کنند.
روشن شدن نور امید در دل محرومان با کمک به پویش #به_وقت_روشنایی
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اورنگ نارکی، نویسنده و کارگردان تئاتر در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس با حمایت از پویش #به_وقت_روشنایی گفت: با توجه به موج بالای گرما در کهگیلویه و بویراحمد، استفاده از کولر و دیگر سیستم های سرمایشی به صورت فزاینده ای در حال رشد نگران کننده است و به گفته کارشناسان میزان مصرف برق در ساعات اوج بار شب از مرز 447 مگاوات گذشته که به نوعی رکورد مصرف
اوج گرفتن مصرف برق در گرمای تابستان کویر
مدیریت مصرف برق شرکت توزیع نیروی برق استان یزد هم گفت: با کاهش ده درصدی هر مشترک می توانیم تابستان بدون خاموشی را پشت سر بگذاریم. میرشمس افزود: نصب سایه بان بر روی کولر های آبی، تنظیم دمای رفاه بر روی 24 درجه سانتیگراد، استفاده از لامپ های کم مصرف و استفاده نکردن از وسایل پرمصرف همزمان با ساعات پیک مصرف برق راهکار های ساده برای کاهش مصرف برق است. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود
27 استان در محدوده قرمز و زرد مصرف برق قرار گرفتند
از پیک مصرف کم شود اما با این وجود اوج مصرف دیروز به 58 هزار و 243 مگاوات رسید. مدقق با تصریح براینکه به هیچ وجه نمی خواهیم هموطنان از رفاه خود کم کنند، گفت: حدود 23 هزار مگاوات از مصرف برق کشور در تابستان به وسایل سرمایشی اختصاص دارد و با توجه به این که بیش از یک سوم از برق کشور در بخش خانگی مصرف می شود، در صورتی که هموطنان کولرهای گازی خود را روی درجه 24 تنظیم و از دور کولرهای آبی
صرفه جویی550 مگاواتی در حوزه مصرف برق
مصرف هستند، گفت: 80 درصد مشترکان کشاورزی نیز برای عبور از پیک بار همکاری کردند. مدیرعامل شرکت توانیر اضافه کرد: وزارت نیرو طرح های تشویقی برای مدیریت زمان اوج بار در نظر گرفته است، به طور مثال برای کشاورزانی که 4 ساعت اوج بار برق مصرف نکنند، 20 ساعت باقی مانده، برق آن ها رایگان شده، در بخش صنعت نیز به مشترکانی که 4 ساعت صرفه جویی کنند هزینه برق مصرفی با 50 درصد تخفیف داده می شود که در
مصرف هزار و 113مگاوات برق درآذربایجان غربی
شهروندان فهیم استان انتظار می رود با استفاده از دور کند کولرهای آبی، تنظیم ترموستات کولرهای گازی بین 24 تا 26 درجه سانتی گراد، عدم استفاده از لوازم پرمصرف برقی مانند اتو، لباسشویی، ظرف شویی و جاروبرقی به طور همزمان در ساعات 12 تا 16 و خاموش کردن لامپ های اضافی و استفاده از روشنایی طبیعی در روز، خادمان خود در شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی را در تأمین برق پایدار و مطمئن یاری کنند. حسن
کنکوری ها نگران تامین برق حوزه های امتحانی خود نباشند
، قرار داده ایم. مدیر توزیع برق دزفول ضمن دعوت شهروندان به رعایت مدیریت بهینه مصرف برق خصوصا در ساعت های اوج بار ضمن آرزوی توفیق برای همه ی داوطلبان از آن ها درخواست کرد با رعایت تمامی نکات بهداشتی در جلسه حاضر شوند. انتهای پیام/م
صرفه جویی در مصرف برق؛ مدیریت و هنر خانواده های ایرانی را نشان می دهد
پر مصرف هستیم که با ادامه این روند ؛با کمبود برق در روزهای اخیر مواجه خواهیم بود. ورزشکار بندرلنگه ای با تاکید به ساعات اوج مصرف برق افزود: با توجه به اینکه از ساعت 11 تا 16 بعداز ظهر ساعت اوج مصرف برق هستیم هر خانواده با مدیریت کردن مصرف برق می توانند صرفه جویی بهینه ای را در مصرف برق داشته باشند و در ساعات اوج مصرف برق شاهد کاهش مصرف برق در هر خانه باشیم. وی همکاری مردم در
شهروندان در مصرف برق صرفه جویی کنند
اکبر ناصری مدیر برق ناحیه جنوب در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، گفت: اگر هریک از مشترکان برق ده درصد در مصرف برق صرفه جویی و از وسایل پرمصرف و غیرضروری در ساعات اوج مصرف اجتناب کنند قطعا خاموشی ناخواسته اتفاق نخواهد افتاد. او با بیان اینکه هم اکنون شبکه برق وضعیت خوبی ندارد افزود: با توجه به افزایش دما و رطوبت هوا از شهروندان عزیز تقاضا داریم
سمنانی ها در کاهش مصرف برق در دوره اوج بار رکورد زدند
بهینه انرژی برق به ویژه در استفاده از وسایل سرمایشی در دمای آسایش و همچنین پرهیز از استفاده از وسایل برقی پرمصرف در ساعات اوج، در مصرفه بهینه برق همکاری کنند. استفاده از دور کند کولر آبی، تنظیم دمای کولرهای گازی بین 24 تا 26 درجه سانتی گراد، استفاده نکردن از لوازم برقی پرمصرف در ساعت های اوج بار و خاموش کردن لامپ های اضافی و غیرضروری، بهترین مشارکت مشترکان در مدیریت مصرف برق است.
دعوت علمای اهل سنت از مردم برای کاهش مصرف برق/ محرومیت زدایی با15 دقیقه صرفه جویی
سال به ویژه در این خطه از کشور است. وی بیان کرد: خاموش کردن چراغ ها روشی بسیار ساده برای صرفه جویی در مصرف برق است، همچنین اگر در ساعات اوج مصرف از وسایل برقی کمتری استفاده شود می توان با هزینه آن اقدام به بهسازی بخش های عمرانی، آموزشی و ... کرد. رسولی زاده ادامه داد:اگر واقعا به دنبال صرفه جویی در مصرف برق هستیم باید به هنگام ترک خانه چراغها را خاموش، لامپ کم مصرف نصب،لوازم
مشترکان تنها با 10 درصد صرفه جویی 20 درصد مبلغ قبض برق را کاهش دهند
به گزارش ایلنا از بندرعباس، هاجر عبدی اظهار کرد: عمده مصرف بخش خانگی نیز در بخشهای سرمایشی است که مشترکان در صورت کاهش 10 درصدی مصرف برق، هزینه برق آنها 20 درصد کاهش می یابد. به گفته وی، اوج مصرف برق امسال در 25 تیرماه اتفاق افتاد و به 2 هزارو 315 مگاوات رسید که با تداوم موج گرما احتمال افزایش بار شبکه همچنان وجود دارد. البته در هفته گذشته اوج مصرف 2 هزارو 295 مگاوات بود که باز هم از
پویش به وقت روشنایی؛ اقدامی اثرگذار برای صرفه جویی در مصرف برق
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امین کائیدی خبرنگار و هنرمند گچسارانی در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس ضمن حمایت و پیوستن به پویش #به_وقت_روشنایی گفت: از موضوعات بسیار مهم در صنعت برق که هر ساله در تابستان اتفاق می افتد، بحث پیک برق شبکه سراسری است که با توجه به میزان ضریب بار پایین، کشور مجبور است که هزینه های زیادی را در بخش تولید برق، صرفاً جهت استفاده در ساعات محدودی از
سمنان در منطقه قرمز مصرف برق قرار گرفت
، دمای هوای استان در دهه اول مرداد 99 بین 35 تا 44 درجه سانتیگراد در نوسان است و مردم با توجه این مساله علاوه بر مدیریت مصرف، صنعت برق را در خدمت رسانی یاری دهند. مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان به ضرورت همکاری تمام مشترکان برق استان سمنان برای گذر از اوج مصرف تابستانی، خاطر نشان کرد: گذر موفق از اوج مصرف تابستان و پیشگیری از مدیریت اضطراری، با صرفه جویی 10 درصدی مشترکان در مصرف
25 درصد برق استان مرکزی مصرف وسایل سرمایشی است
کردن پمپ های آب اقدام و در بقیه ساعات آن روز، برق به صورت مجانی تحویل مشترکین مورد نظر داده شود. وی بابیان اینکه کشاورزانی که در ساعت اوج مصرف برق، چاه های کشاورزی خود را خاموش کنند و در این صورت می توانند در 20 ساعت بعدی از برق رایگان استفاده کنند،افزود:در سال گذشته با همکاری 1027مشترک کشاورزی 16.7 مگاوات در مصرف برق صرفه جویی در استان مرکزی صورت گرفته است و پاداشی به مبلغ 5میلیارد
افزایش 50 مگاواتی مصرف برق نسبت به روز گذشته در آذربایجان غربی
اکبر حسن بگلو روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با این آمار میزان مصرف مشترکان آذربایجان غربی به یک هزار و 70 مگاوات رسید. وی ادامه داد: با توجه به همکاری مطلوب حوزه های صنعتی و اداری در اجرای برنامه های مدیریت مصرف، مشترکان خانگی با تنظیم دمای کولر روی دمای 24 درجه، استفاده نکردن هم زمان از وسایل پرمصرف برقی در ساعات اوج و استفاده از روشنایی طبیعی در طول روز روند