چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۷:۳۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
استانداری گلستان ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۳:۲۳

مدرسه 3 کلاسه روستای پنو شهرستان گالیکش افتتاح شد

مدرسه ابتدایی 3 کلاسه شهید حسینی نیا روستای پنو شهرستان گالیکش با حضور معاون اقتصادی استاندار، فرماندار گالیکش، نماینده شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولین شهرستانی افتتاح شد. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گالیکش، مدرسه ابتدایی 3 کلاسه شهید حسینی نیا روستای پنو از توابع بخش مرکزی شهرستان گالیکش بعدازظهر شنبه (یکم شهریورماه) با حضور ابراهیم کریمی معاون اقتصادی استاندار، علی اصغر میرزایی فرماندار گالیکش، رضا آریان پور نماینده شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)