دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۱:۵۹Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
پایگاه خبری پیغام ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۰:۵۴

خطر نابودی محیط زیست روستاهای دشستان در پی صدور مجوز بهره برداری از معادن

دهیار روستای راهدار از توابع شهرستان دشتستان استان بوشهر با اشاره به اینکه مشکلات محیط زیستی این روستا درحال تبدیل شدن به بحران است، گفت: در این منطقه بیش از 40 مجوز بهره برداری از معادن صادر شده که بیشتر آن باعث نابودی اکوسیستم منطقه و کاهش سطح محصولات کشاورزی نظیر جو، گندم و عدم مرغوبیت محصولات نخل داران در کیفیت، کمیت و قیمت خرما شده است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)