94 مرکز متخلف در خرم آباد پلمب شد
سایر منابع:
سایر خبرها
انجام نظارت های کرونایی در اردبیل/ 12 واحد متخلف پلمب شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمدرضا خلفی زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با تلاش اکیپ های نظارتی ستاد مدیریت کرونا در شهرستان اردبیل، طی 2 روز گذشته 12 واحد ناقض پروتکل های بهداشتی شامل قلیان سرا، رستوران، چای خانه و... در شهرستان پلمب شدند. وی افزود: در این 2 روز 2 هزار و 48 مورد بازدید از واحدها و اماکن شهرستان اردبیل بازدید به عمل آمد که 76 الی 84 درصد اماکن، وضعیت
7 واحد قصابی در منطقه پشتکوه پلمب شد
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد ، علیرضا رئیسی سرپرست شبکه بهداشت و درمان اردل اظهار داشت: در بازدید کارشناسان شبکه بهداشت، بازرسان دامپزشکی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در منطقه پشتکوه شهرستان اردل، هفت واحد قصابی به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی پلمب شدند. او افزود: با توجه به اقدام غیر بهداشتی متصدیان متخلف این واحد ها که تهدیدی علیه بهداشت
هیچ تالاری به صورت رسمی باز نیست
اند. وی آمارهایی را در خصوص پلمب ها و بازدیدهایی که تاکنون برای شهرستان طرقبه تا تاریخ 15 آبان ماه انجام شده است، اینطور توضیح داد که تعداد مراکز بازدید شده و آموزش داده شده در برابر کرونا 4هزار و 719 مورد بوده است. حسینی تعداد موارد تعطیل شده توزیع مواد غذایی در شهرستان طرقبه و شاندیز را 50 مورد گزارش کرد و گفت: بازدید از نانوایی ها 683 مورد و پلمب نانوایی ها پنج مورد بوده
34 چاپخانه متخلف در لرستان پلمب شد
دائمی مجوز این مراکز خواهد شد. 47 هزار و 540 لرستانی تا 19 آبان به کرونا مبتلا شده که از این تعداد 944 نفر جان باخته اند و وضعیت این استان از نظر شیوع ویروس قرمز است. پنج شهرستان دلفان، الیگودرز، دورود، پلدختر و کوهدشت در وضعیت فوق حاد شیوع کرونا هستند و محدودیت های آنها از جمله تعطیلی بازار و ادارات همچنان برقرار است.
پلمب 28 واحد متخلف طی یک هفته
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، دادخدا سالاری، دادستان عمومی و انقلاب کرمان از انجام 256 بازدید تخصصی از سوی تیم امنیت غذایی، بهداشتی و پیشگیری دادسرای مرکز استان طی امسال خبر داد و گفت: در بازدید های هفته گذشته تیم یاد شده، 28 واحد متخلف پلمب و 10 واحد غیرفعال شده و 17 مورد نیز تذکر کتبی دریافت کردند. او افزود: طی امسال به منظور نظارت بر اجرای
هشت واحد صنفی متخلف کرونایی در بابل پلمب شد
بلکه رعایت نکات بهداشتی و اجرای درست پروتکل ها از جمله اولویت ها در بازرسی ها می باشند. فرماندار بابل افزود : رعایت پروتکل های بهداشتی در فروشگاه های مواد غذایی بسیار مهم است و در سه روز گذشته همزمان با آغاز طرح محدودیت های کرونایی تعداد هشت واحد متخلف به تعزیرات و 12 واحد صنفی به مراجع قضایی نیز معرفی شدند. وی بیان کرد : پنج واحد خبازی و آشپزخانه در بخش های بابل به علت عدم
انجام 1200 مورد بازرسی از واحدهای مواد خام دامی و لبنی در ملایر
ابراهیم نعمت گرگانی امروز در گفت وگو با خبرنگار ما در ملایر از انجام بیش از یک هزار و 200 مورد بازرسی از واحدهای مواد خام دامی و لبنی در ملایر در مهرماه اظهار کرد: در راستای خدمات دهی و بهداشت مواد خام دامی و لبنی امسال یک هزار و 271 مورد بازرسی توسط اداره دامپزشکی از واحدهای مختلف انجام شده است. وی با بیان اینکه در بازرسی های انجام شده هشت تن مواد خام دام لبنی از واحدهای تولیدی کشف و
پلمب 16 نانوایی به علت تخلفات بهداشتی در شاهرود
به گزارش خبرگزاری ایلنا از سمنان، احسان بینش افزود: طی 2 هفته گذشته کارشناسان بهداشت این دانشگاه از یک هزار و 664 واحد صنفی بازرسی کرده و در نهایت 696 واحد اخطار و 84 واحد صنفی پلمب شدند. او با اشاره به اینکه در این بازه زمانی 93 گشت مشترک انجام شد، تصریح کرد: 20 مورد بازرسی از درمانگاه ها، مطب ها و داروخانه انجام شد که برای هشت مورد از آنان اخطار صادر شد. بینش از ثبت نام
پلمب 7 مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی در شوش
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، نظارت و کنترل واحد های صنفی با هدف بررسی و پیگیری روند رعایت اصول بهداشتی در واحد های صنفی در شوش با شدت و جدیت در حال انجام است و در این زمینه 7 مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی در شهر شوش به دلیل رعایت نکردن نکات بهداشتی از سوی واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت شوش پلمب شدند. این مراکز که شامل: یک نانوایی، یک اغذیه فروشی، یک مرکز پخش
12 باشگاه ورزشی در شهرری پلمب شد
حسین یوسف زاده روز پنجشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: با هماهنگی بهداشت و بازرسان این نهاد ورزشی از هفته گذشته بیش از 50 بازرسی از اماکن ورزشی این شهرستان انجام شد که 12 مورد به علت بیابی توجهی به دستورالعملهای بهداشتی پلمپ شدند. وی به دستورالعمل ستاد ملی کرونا باشگاه ورزشی نمی توانند پس از ساعت 18 فعالیت خود را ادامه دهند، اظهار داشت: این دستورالعمل از 20 آبان ماه به
بی توجهی به محدودیت های کرونایی 11 واحد صنفی را در مشهد پلمب کرد
امیر دلداری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در شب نخست اجرای این مصوبه، برخورد با صنوف متخلف در حد تذکر و اخطار کتبی بود اما در شب گذشته واحدهای صنفی متخلف بدون اغماض پلمب شدند. وی اظهار کرد: 10 گروه گشت مشترک بازرسی متشکل از نمایندگان اداره نظارت بر اماکن عمومی، اتاق اصناف، مرکز بهداشت و سازمان صنعت معدن و تجارت نظارت بر بازار را برعهده گرفته و شب گذشته سه هزار و 300
پلمب 6 هزار و 398 واحد متخلف در فارس/همکاری 80 درصدی اصناف
مردم و کمک به کادر بهداشت و درمان استان ورود جدی داشته باشند. قاسم پور با اشاره به پیشنهاد محدودیت های جدید برای استان گفت: افزایش دورکاری، اجرای یکسان محدودیت ها در 36 شهرستان استان، ادامه تعطیلی مترو و اتوبوس، تعطیلی مراسمات و دورهمی ها مانند عروسی و ختم ها و همچنین محدود شدن فعالیت بانک ها از جمله پیشنهادات جدید ستاد است که در صورت تصویب اجرایی می شود. او با بیان اینکه باید نظارت ها با جدیت بیشتر ادامه پیدا کند، افزود: در این مدت 415 هزار و 193 مورد بازرسی انجام شده که 11 هزار و 120 اخطار صادر شده و 6 هزار و 398 واحد متخلف هم پلمب شدند. انتهای پیام/ ...
پلمب 1907 مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی در دزفول
رضا پورآیین در گفتگو با مهر اظهار کرد: تعداد مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی شهرستان دزفول هشت هزار و 29 واحد هستند که از ابتدای شیوع کرونا تاکنون، 41 هزار و 823 بازرسی بهداشتی از این مراکز انجام شده است . وی با بیان اینکه این بازرسی ها منجر به صدور یک هزار و 39 مورد اخطاریه و معرفی به دادگاه شده است، افزود: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون یک هزار و 907 مورد از مراکز تهیه و
آغاز نمونه برداری حضوری کرونا در اردبیل
بهداشت شهرستان اردبیل در ادامه، از انجام یک هزار و 246 مورد بازدید به منظور برخورد با موارد نقض پروتکل های بهداشتی بویژه در اماکن دارای ممنوعیت و محدودیت فعالیت در سطح شهرستان اردبیل خبر داد و گفت: در این راستا، 6 واحد صنفی متخلف پلمب و تعطیل شد. وی اضافه کرد: از روز گذشته اکیپ های نظارتی ستاد مدیریت کرونا متشکل از ناظران ستاد مدیریت کرونا و بازرسان بهداشت در جهت کنترل و نظارت بر روند
کشف 200 تن جو احتکاری در اسدآباد
به گزارش خبرگزاری نصیرنیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ افشین یاری روز پنجشنبه با اعلام این خبر، افزود: در پی کسب اخبار و اطلاعاتی مبنی بر این که فردی در یک انبار علوفه در حاشیه شهر اسدآباد، اقدام به احتکار مقدار زیادی جو کرده، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت. وی اظهار داشت: با بررسی دقیق موضوع و حصول اطمینان از صحت آن، روز گذشته ماموران پلیس امنیت شهرستان اسدآباد پس از هماهنگی
فارس در وضعیت بحرانی کرونا / ردیابی افراد مثبت کرونا از فردا در استان فارس آغاز می شود
به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز ، عبدالرسول همتی صبح امروز در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا با اشاره به آخرین وضعیت استان فارس اظهار داشت: در روزهای اخیر به دلیل بروز بالا تعداد تست ها را به بالای 5 هزار تست در روز افزایش دادیم. وی با بیان اینکه تعداد بالای فوتی ها در روزهای اخیر معضل دفن اجساد را به وجود آورده بود، گفت: با همکاری استاندار فارس و سایر دستگاه ها این مشکل نیز برطرف
مرکز بهداشت از برگزاری 35 مراسم در رودبارجنوب ممانعت کرد
نادر نجفی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همچنین از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون کارشناسان بهداشت محیط رودبار جنوب پنج هزار و 180 بازرسی از مراکز فروش مواد غذایی، ادارات و مراکز خدمات عمومی انجام داده اند. وی از پلمب 268 واحد صنفی پیرو مصوبات ستاد کرونا خبر داد و گفت: بیشترین موارد شامل آرایشگاه های زنانه و مردانه، قهوه خانه ها و رستوران ها است. نجفی ادامه داد
91 واحد صنفی متخلف از شیوه نامه های کرونایی دراستان سمنان پلمب شد
حبیب الله خجسته پور روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا، با اشاره به روند افزایشی شیوع کرونا، ابراز داشت: نظارت بر رعایت محدودیت ها و دستورالعمل های بهداشتی از سوی اصناف با جدیت دنبال می شود و با واحدهای صنفی متخلف برابر با قانون برخورد می شود. وی اضافه کرد: واحدهای صنفی متخلف پلمب شده بیشتر در زمینه خدمات فعالیت داشتند و می توان به سالن ورزشی، رستوران، قهوه خانه،کافی شاپ، خواربارفروشی و
پلمب و تعطیلی چهار واحد صنفی متخلف در امیدیه
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان امیدیه از تعطیلی و پلمب چهار واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد. به گزارش تابا ، کارشناسان واحد بهداشت محیط و حرفه ای شهرستان با بازدید میدانی از صنوف در سطح شهرستان، چهار واحد از فروشگاه های مواد غذایی، پروتئینی و نانوایی را پلمب و تعطیل کردند. مهدی آبدیده مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان امیدیه گفت: در پی افزایش آمار مبتلایان به بیماری
انجام پنج هزار و 896 مورد بازرسی بهداشتی از اصناف خرم آباد
نظارت و برخوردهای به موقع با متخلفین نقش موثری در مبارزه با این ویروس دارند. سرپرست مرکز بهداشت شهرستان خرم آباد با اشاره به همکاری دستگاه های مرتبط در انجام گشت های مشترک تصریح کرد: نظارت بر دفن بهداشتی اجساد متوفیان مبتلا به کرونا یکی دیگر از وظایف مهم بازرسان بهداشت محیط است که طی 10 روز گذشته 14 مورد انجام شده است. 51 هزار واحد صنفی در لرستان وجود دارد که 17هزار واحد آن
پلمب 11 واحد صنفی در اسفراین
نمایندگان اداره صمت، بهداشت، تعزیرات و اصناف کلیه واحد های صنفی در سطح شهرستان را بازدید کردند. سرهنگ یگانه پور در ادامه گفت :در اجرای این طرح در5 روز گذشته، تعداد 11 واحد صنفی متخلف، به علت عدم رعایت مقررات اعلامی از سوی ستاد مقابله با ویروس کرونا مبنی بر تعطیلی واحد های صنفی و موارد بهداشتی، با هماهنگی مقام قضایی پلمب و برای تعداد زیادی از واحد های صنفی دیگر نیز تذکر و اخطار داده شد. انتهای پیام/ه
پاساژگردی با کرونا/ درب چهار پاساژ در سنندج پلمب شد
، این در حالی است که ماسک زدن به تنهایی مانع انتقال ویروس کرونا نمی شود. آرزو فلاحی اظهار کرد: در طی سه روز گذشته اعمال حساسیت ویژه در راستای نظارت بر فعالیت و خدمات ادارات بخصوص صنوف مختلف روند افزایشی و چشگیری داشته و بازرسی بر رعایت صددرصدی از سوی مراکز مختلف با دقت انجام شده است. وی در ادامه به شرح فعالیت این اکیپ ها پرداخت و خاطرنشان کرد: در مدت زمان یادشده 10 اکیپ از 108
بسیج امکانات برای مهار کرونا در آسایشگاه سالمندان کهریزک
: در روزها و هفته های پیش رو به فصل سرما می رسیم و پیش بینی می شود در آینده نزدیک مشکلات دوچندان شود. به گفته وی تهیه لباس و کاور های مناسب پرستاران و کارکنان، به کارگیری از امکانات و تجهیزات موجود و رعایت شیوه نامه های جدید ابلاغی از سوی وزارت بهداشت، از دیگر اقدامات انجام شده در چند روز گذشته بوده است. پورفهیم کمبود تجهیزات و ملزومات مورد نیاز را از چالش های جدی این روزهای پیش
9 باشگاه ورزشی در دلفان پلمب شد
مسلم یوسفی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همزمان با موج جدید شیوع کرونا و تعطیلی اماکن ورزشی برای جلوگیری از انتشار این ویروس، 25 فقره بازرسی از اماکن ورزشی شهرستان انجام شده است. وی گفت: پیرو اطلاعیه اداره کل ورزش و جوانان لرستان مبنی بر تعطیلی تمامی باشگاه های دولتی تا اطلاع ثانوی، بازرسی اماکن ورزشی دلفان روزانه تا عادی شدن شرایط ادامه دارد و با متخلفان برخورد
23 واحد صنفی در بخش حرای قشم پلمب شد
نداشتن کارت بهداشت نیز از سایر دلایل پلمب و تذکر به واحدهای صنفی قشم است. وی افزود: ثبت نام واحدهای صنفی در سامانه سلامت و دریافت دستورالعمل های بهداشتی نیز از سایر تخلفات به شمار می رود. جابری اظهار کرد: 311 واحد از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی ، 284 مکان عمومی و 69 مرکز آموزشی به صورت دوره ای و مستمر بازرسی شدند.
25 واحد چاپی در لرستان پلمب شد
احمد حسین فتایی روز چهارشنبه به رسانه ها اعلام کرد: همچنین در راستای مصوبات ستاد استانی مدیریت کرونا، 9 واحد چاپی متخلف خرم آباد که بدون مجوز فعالیت نموده و محدودیت های کرونایی را نادیده گرفته اند به نیروی انتظامی و مراجع قضایی معرفی شدند. وی اظهار داشت: برخی واحدهای چاپی استان بدون در نظر گرفتن محدودیت ها و مصوبات اعلام شده ستاد استانی مدیریت کرونا، اقدام به چاپ بنر و آگهی ترحیم مشتمل
اعمال محدودیت های کرونایی در اردبیل؛ اصناف متخلف پلمب می شوند
بیشتر بود که به خاطر برخی بی توجهی ها و سهل انگاری ها به عنوان یک نیاز مبرم و اساسی در منطقه محرز است و بر همین اساس رعایت پروتکل های بهداشتی یکی از دلایل اصلی پیشگیری از این ویروس است که باید مورد توجه واقع شود. 20 واحد متخلف در شبانه روز گذشته در اردبیل پلمب شد محمدرضا خلفی زاده سرپرست مرکز بهداشت شهرستان اردبیل نیز با اشاره به آغاز تلاش اکیپ های نظارتی در شهرستان اردبیل از
همراهی اصناف شیراز با مردم در شرایط کرونایی و ترجیح سلامت بر معیشت
99، فعالیت برخی اصناف و مشاغل در شهرستان های مرودشت، کازرون، فسا، جهرم، آباده، فیروزآباد، داراب، ممسنی، رستم و استهبان به طور کامل تعطیل است. در این شهرستان ها علاوه بر مشاغلی که طی هفته های گذشته فعالیت آنها تعطیل شده مشاغل گروه 2 شامل پاساژها، مراکز خرید و مال های فروش غیر مواد غذایی، تمرین و انجام مسابقات ورزشی، مراکز متبرکه و زیارتگاه ها، مساجد و مصلاها، قنادی ها، آبمیوه و بستنی فروشی
کشف 9 تن قند احتکار شده در دلفان لرستان
، اماکن، شبکه بهداشت و درمان، فرمانداری و نیروی انتظامی اعمال می شود. رضایی گفت: باوجود اعلام تعطیلی بازار اما برخی اصناف فعالیت و مردم نیز بدون توجه به خطر کرونا همچنان در مراکز خرید حضور داشتند که با تشدید نظارت ها، نسبت به این تخلفات برخورد قضایی شد. 47 هزار و 540 لرستانی تا 19 آبان به کرونا مبتلا شده که از این تعداد 944 نفر جان باخته اند و وضعیت این استان از نظر شیوع ویروس قرمز است. پنج شهرستان دلفان، الیگودرز، دورود، پلدختر و کوهدشت در وضعیت فوق حاد شیوع کرونا هستند و محدودیت های آنها از جمله تعطیلی بازار و ادارات همچنان برقرار است. ...
بیش از 24 هزار خدمت سلامت به عشایر لرستان ارائه شده است
به گزارش امید لرستان، مریم کوشکی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خدمات سلامت برای جمعیت عشایری و روستایی 23 هزار و 887 نفری از توابع سه شهرستان خرم آباد، پلدختر و چگنی ارائه شده اند. وی اظهار کرد: این برنامه در راستای طرح مشترک وزارت بهداشت و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای عشایر و روستاییان مناطق جنگی و مناطق پشتیبان جنگی مانند لرستان انجام شد. معاون بهداشت دانشگاه