ارسال پرونده 21مدافع سلامت به بنیاد شهید
سایر منابع:
سایر خبرها
پیکر نخستین بانوی شهید مدافع سلامت اصفهان تشییع شد
داشت. وی با بیان اینکه شهید صبوحی در 51 سالگی و در تاریخ نوزدهم آبان امسال بر اثر ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان الزهرا(س) اصفهان درگذشت، خاطرنشان کرد: وی در آستانه پایان خدمت و بازنشستگی قرار داشت. آرش نجیمی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیز به خبرنگار ایرنا گفت که خدیجه صبوحی نخستین بانوی شهید مدافع سلامت و نخستین شهید مدافع سلامت شبکه بهداشت استان اصفهان در دوران
وداع با نخستین شهید زن مدافع سلامت اصفهان
آرش نجیمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به فوت یازدهمین شهید سلامت استان اصفهان اظهار داشت: خدیجه صبوحی در روز های پایانی خدمت 30 ساله اش بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در حین خدمت پس از حدود 20 روز جدال با بیماری در بیمارستان الزهرا (س) درگذشت. سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه خدیجه صبوحی نخستین شهید زن مدافع سلامت دانشگاه علوم پزشکی و اولین شهید مدافع
کادر درمان کرمانشاه نهمین شهید سلامت خود را تقدیم کرد
نیست از دست دادن چنین سرمایه های گرانبهایی که به عمری حاصل شده اند، ضربه جبران ناپذیری بر پیکر جامعه پزشکی و استان وارد کرده و خلأ آنان هیچگاه پر نخواهد شد. از پروردگار مهربان شادی روح و آرامش ابدی برای شأن مسئلت و برای خانواده داغ دیده بردباری آرزو می نمایم و امیدوارم همگان با به صدا در آمدن این زنگ های خطر رعب آور و جان سوز، بیش از پیش، از خود و خانواده و در نهایت جامعه مراقبت کنند. گفتنی است دکتر بهنام فقیهی نهمین شهید مدافع سلامت در استان کرمانشاه است که در راه خدمت به مردم جانش را تقدیم می کند. کد خبر 5070352 ...
خدمات رسانی به خانواده شهدای سلامت در حال انجام است/واکسن کرونا داخلی به امسال نخواهد رسید/ تنها کادر ...
به گزارش برنا؛ مدافعان سلامت از ابتدای شیوع کرونا در کشور، تلاش ها و از خودگذشتگی های زیادی کردند و همه هستی خود را فدا کردند و پرونده های شهدای خدمت در حوزه سلامت به بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز ارسال شده است اما حق و حقوق این عزیزان و خانواده های گرانقدر ایشان به نظر می رسد تا این لحظه آنچنان که باید و شاید پرداخت نشده است و گلایه هایی در این خصوص دارند. مسعود خاتمی، عضو کمیسیون
پیکر دوازدهمین شهید مدافع سلامت در اصفهان تشییع شد
به گزارش ایرنا، شهید ارحام مردانی از کارکنان بخش تاسیسات بیمارستان الزهرا(س) اصفهان بود که بر اثر ابتلا به کرونا 22 آبان امسال درگذشت. سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شهید مردانی دوازدهمین شهید مدافع سلامت اصفهان است که پس از حدود سه هفته درگیری با این بیماری در بیمارستان الزهرا(س) درگذشت. آرش نجیمی با بیان اینکه شهید مردانی
پزشک فیروزآبادی ششمین شهید مدافع سلامت فارس شد
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز ، عباس صفر پور پزشک بیمارستان فیروزآباد هنگام خدمت به بیماران در این شهرستان به کرونا مبتلا شد و پس از چند روز بستری شدن در فیروزآباد و بعد هم انتقال به بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) شیراز امروز پنج شنبه دعوت حق را لبیک گفت و به شهدای عرصه سلامت پیوست. با شهادت این پزشک دانشگاه علوم پزشکی شیراز، تعداد شهدای عرصه سلامت در استان فارس به 6 نفر رسیده است. شهرستان فیروز آباد در فاصله 111 کیلومتری شیراز قرار دارد. منبع: ایرنا ...
کتابخانه عمومی صدرای شیراز به نام شهدای مدافع سلامت نامگذاری شد
به گزارش دریافتی ایرنا، محمدرضا امیری پنجشنبه در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهر صدرا، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیده مریم رحیمی پرستار فداکار دانشگاه علوم پزشکی شیراز که بر اثر ابتلا به کرونا به شهادت رسید،افزود: همه ما قدردان زحمات ارزشمند کادر بهداشت و درمان و جامعه پزشکی استان فارس و شیراز هستیم که ماههاست در راه مبارزه با ویروس کرونا، با ایثار جان خود، نجات بخش جان هموطنان هستند.
خراسان رضوی رتبه 22 شیوع کرونا را در کشور دارد
از عدد یک باشد، نشان دهنده این است که اپیدمی در حال گسترش است و اکنون عدد مولد نسلی در 18 استان کشور بیشتز از یک است. وی ادامه داد: اگر این شاخص برابر یک باشد یعنی بیماری به صورت آندمیک یا بومی درآمده و اگر کمتر از یک باشد یعنی بیماری فروکش کرده است. مسوول کارگروه اطلاع رسانی کووید 19 دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: اوج ابتلا به کرونا بر اساس این شاخص در خراسان رضوی و کشور طی اسفند پارسال
نخستین بانوی شهید مدافع سلامت اصفهان در گلستان شهدا آرام گرفت
br/> نجیمی با بیان اینکه این بهورز در روستای جوزدان از توابع مرکز خدمات جامع سلامت منشیان مرکز بهداشت شماره یک اصفهان خدمت می کرد، افزود: این بانوی شهید پس از حدود 20 روز جدال با بیماری کووید 19 در بیمارستان الزهرا (س)، 19 آبان ماه فوت کرد. کد خبر 5069918
مهار کرونا باید از خانه ها آغاز شود
. وی همچنین قرار است از بیمارستان های شیروان و اسفراین دیدن کرده و اوضاع و احوال این شهرستان ها را مورد بررسی قرار دهد. مسوولان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، که این روزها اطلاع رسانی از وضعیت کرونا را به صورت گزینشی، تنها به سیمای استانی اترک محدود کرده اند، برنامه سفر معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به این استان را نیز به رسانه ها اطلاع نداده بودند. استان خراسان شمالی از ابتدای مردادماه درگیر وضعیت قرمز کرونا بوده است.
شهادت اولین بهورز و بانوی مدافع سلامت در اصفهان
بودند که پیش از این به کاروان شهدای مدافع سلامت اصفهان پیوستند. احمد طالبی پرستار بازنشسته ای که به صورت داوطلبانه در بیمارستان های فیض و آیت الله کاشانی به عنوان پرستار خدمت می کرد، دکتر مجید فرهاد از پزشکان دانشگاه علوم پزشکی کاشان، علی اسد سلطانی از کارکنان بیمارستان نطنز، علی منصوری کارمند بیمارستان عیسی بن مریم، حامد مردانی از کارکنان بخش رادیولوژی بیمارستان شهید آیت الله صدوقی و خسرو حکمت روش از کارکنان بخش اتاق عمل بیمارستان زهرای مرضیه(س) از دیگر مدافعان سلامت هستند که در ماه های گذشته در استان اصفهان بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند. انتهای پیام ...
وضعیت سیاه کرونایی در انتظار ماست/ برخورد قاطع مسئولان با برگزاری هر تجمعی
خوب بوده اما جامع نبوده است و برنامه هایی که گروه های جهادی و مردمی تولید کردند نمونه های خوب و اثرگذاری برای همکاری و استمرار تولید هستند، لذا برنامه هایی مانند شفاخانه و مانند آن اگر با همکاری دانشگاه ادامه پیدا کند مردم اثر خواهند پذیرفت. تولیدات محتوایی ویژه برای شهدای مدافع سلامت باید انجام شود محمدبیگی عنوان کرد: روابط عمومی دانشگاه باید در مورد قرنطینه خانگی و بهداشت
ابراز نگرانی رییس جمهور نسبت به افزایش فوتی های کرونا در خراسان رضوی
مایه خرسندی است و برای زائران و مجاوران مضجع شریف ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع) آرزوی توفیق می کنیم. دکتر روحانی با قدردانی از اقدامات رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در توسعه زیربنا های سلامت خراسان رضوی افزود: طی هفت تا هشت ماهه اخیر عوامل دانشگاه و مدافعان سلامت کاری جهادی در خصوص مقابله با بیماری کرونا انجام داده اند که برای آنان در این میدان مبارزه آرزوی سلامتی می کنیم.
فرمانده سپاه بوشهر: مدافعان سلامت مخلصانه در خدمت مردم هستند
بیمارستان برگشت و به ادامه خدمت مشغول شد اما بار دوم که به این بیماری مبتلا شد به دلیل بیماری زمینه ای در بخش مراقبت های ویژه بستری شد و بعد از گذشت چند روز به شهادت رسید. شهید محمد رضا رزمی پرستار با سابقه بیمارستان سلمان فارسی تأمین اجتماعی بوشهر بود که بر اثر ابتلا به کرونا در روزهای ابتدایی ماه جاری به شهادت رسید. شهید رزمی هشتمین شهید مدافع سلامت استان بوشهر است.
یک پرستار دیگر نیز در شیراز بر اثر کرونا جان باخت
به گزارش خبرگزاری برنا؛ شهیده "مریم رحیمی" از پرستاران بیمارستان شهید رجایی شیراز، صبح چهارشنبه 21 آبان و بر اثر ابتلا به کرونا، به خیل شهدای سلامت استان فارس و کشور پیوست. رئیس، معاونان و مدیران دانشگاه علوم پزشکی و همکاران شهید رحیمی، طی پیام های جداگانه ای شهادت این مدافع سلامت را تسلیت گفتند. با شهادت این پرستار دانشگاه علوم پزشکی شیراز، شمار شهدای عرصه سلامت در استان فارس به 5 نفر رسیده است. ویروس کرونا کرونا در فارس شهدای سلامت شهیده خدمت
شهیدی دیگر در راه دفاع از سلامت در فارس تقدیم شد
تسلیت گفته و از خداوند متعال غفران و رحمت الهی برای همکار فداکارمان و برای بازماندگانش صبر و بردباری مسئلت دارم . در پیام تسلیت لیلا هاشمی زاده، مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز هم آمده است: خبر شهادت سرکار خانم مریم رحیمی مدافع سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، پرستار خوش قلب و فداکار بیمارستان شهید رجائی که در راه خدمت به مردم شریف شیراز و در خط مقدم مبارزه با این ویروس منحوس به
کام تلخ بیماران دیابتی در خراسان جنوبی/ انسولین هم کیمیا شد
بیمارستان های بیرجند نیز گلایه کرد و گفت: بیماران حاضر هستند پول ملحفه و الکل ضد عفونی خود را بپردازند تا به بیماری کرونا مبتلا نشوند زیرا در بخش تزریقات بیمارستان بیرجند حتی یک ضدعفونی کننده پیدا نمی شود. با این وجود موضوع کمبود انسولین قلمی در خراسان جنوبی را از علی راستی ، مسئول اداره نظارت بر امور دارویی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند جویا می شویم که در ادامه به آن پرداخته می شود...
سفر معاون درمان وزارت بهداشت به خراسان شمالی
به گزارش وبدا، دکتر قاسم جان بابایی در سفر خود از بیمارستان های اسفراین، بجنورد و شیروان بازدید خواهد کرد تا ضمن عیادت از بیماران در جریان آخرین وضعیت ارائه خدمات مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی به مردم در دوره شیوع ویروس کرونا در خراسان شمالی قرار گیرد. بازدید از بخش های مختلف اورژانس ، درمانگاه ، بستری، ICU ، کووبد 19 و همچنین دیدار چهره به چهره با کادر درمانی و مدافعان سلامت در این بخش ها از برنامه های معاون وزیر خواهد بود.
بازاریان خراسان شمالی با محدودیت های کرونایی همراهی کردند
علوم پزشکی خراسان شمالی افزوده است: با توجه به اینکه میزان ابتلا و بستری بیماران مبتلا به کووید 19 در روزهای اخیر افزایش داشته است فراموش نکنیم که برای غلبه بر این ویروس، مسیری سخت و راهی طولانی را در پیش داریم، که عبور سلامت از این مسیر نیازمند همراهی و همکاری تمامی افراد جامعه و رعایت دستورالعمل های بهداشتی صادر شده است. خراسان شمالی از ابتدای مردادماه درگیر وضعیت قرمز کرونایی شده است
جانفشانی مدافعان سلامت همواره در خاطر مردم ایران باقی می ماند
حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در این پیام که روز چهارشنبه صادر شده، آورده است: خبر درگذشت شهید مدافع سلامت، سروان پاسدار صالح مهدوی مجد که در راه خدمت به مردم و در خط مقدم مبارزه با کرونا و به علت ابتلا به بیماری کرونا به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست، موجب تاثر و تألم شد؛ این واقعه به همه ما آموخت که کسانی هستند که با خدا هم عهد شده اند و در راه نجات جان بیماران از هیچ کوششی فروگذار نکرده و
از اعتراض به شهریه رشته روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد تا بازار گرم وام های دانشجویی
سایر دانشگاه ها 10 اسفندماه 99 برگزار خواهد شد. وی محور های جشنواره را سلامت روانی، خودمراقبتی، سواد سلامت روان، همدلی، مسؤولیت پذیری، تاب آوری و نشاط اجتماعی اعلام کرد. صادقی زمان پایان مهلت ارسال آثار را 15 دی ماه اعلام کرد و گفت: این جشنواره در 2 بخش فرهنگی رسانه ای و هنری برگزار می شود. بخش فرهنگی رسانه ای به دریافت آثاری از جمله شعر، داستان کوتاه، مقاله خبری، تیتر خبری و
آمار فوتی های کرونا در آذربایجان غربی به 2239 نفر رسید
از دستگاه ونتیلاتور استفاده می کنند. وی با اشاره به شهادت دو مدافع سلامت استان در طول 24 ساعت گذشته گفت: فرهاد احمدزاده، از کارکنان شبکه بهداشت و درمان این شهرستان به عنوان نخستین شهید مدافع سلامت این شهرستان بر اثر ابتلاء به کرونا جان خود را از دست داد. آقازاده اظهارکرد: همچنین صالح مهدوی مجد از پرستاران بیمارستان عارفیان ارومیه نیز روز گذشته بر اثر ابتلاء به کرونا به شهادت رسید. کد خبر 5069615
20 میلیون تومان درمان بیمار کووید 19 در خراسان شمالی
دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل تعزیرات برای بازدید از داروخانه ها را الزامی دانست و گفت: برای بازدید و نظارت اگر کمبود نیرویی وجود دارد اعلام شود تا با کمک دستگاه های اجرایی و سایر ارکان حاکمیت در استان این مشکل را برطرف کنیم. رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی امروز هشدار داد: اگر مردم به رعایت پروتکل های بهداشتی بی توجه باشند روزهای سختی پیش رو خواهیم داشت و در آینده ای نزدیک شمار فوتی
ابتلا حدود 40 درصد کادر درمان مشهد به کرونا
هیچ مساله اقتصادی مهم تر از جان مردم نیست. گچپزان افزود: مردم تا جایی که می توانند از منازل خود بیرون نروند و اگر برای خود و دیگران ارزش قائل هستند برای پیشگیری از این بیماری و قطع زنجیره انتقال ویروس تمام شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کنند. حدود 80 درصد جمعیت خراسان رضوی زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند و بقیه جمعیت این استان در 17 شهرستان، زیر پوشش خدمات بهداشت و
بیش از 24 هزار خدمت سلامت به عشایر لرستان ارائه شد
مریم کوشکی امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران، گفت: بیش از 24 هزار خدمت سلامت به عشایر لرستان ارائه شده است وی، عنوان کرد: این خدمات برای جمعیت عشایری و روستایی 23 هزار و 887 نفری از توابع سه شهرستان خرم آباد، پلدختر و چگنی ارائه شده اند. معاون دانشگاه علوم پزشکی لرستان، افزود: این برنامه در راستای طرح مشترک وزارت بهداشت و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای عشایر و روستاییان