دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۷:۱۶Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
عصر امروز ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۰۹:۵۷

تو برّه باش و برده باش!

به گزارش عصر امروز، محمد ایمانی فعال رسانه ای درباره مذاکره با آمریکا در کانال تلگرامی خود نوشت: اوباما نشد، ترامپ! ترامپ نشد، بایدن. کدخدا ممکن است برود و کدخدای دیگری بیاید، اما تو رعیت باش! نه رعیت، که "برّه ای در مذبح و برده ای در مسلخ"! مجله صدا وابسته به حزب چپ نمای اتحاد ملت (مشارکت سابق) همان مجله ای است که دو ماه قبل به تصور ابقای ترامپ، نوشت باید از موضع تحقیر شدن و برده وار، مقابل ترامپ نشست و مذاکره کرد: ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)