پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۱:۰۸Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
فاش نیوز ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۰:۰۳

چرا حزب الله هواپیماهای متجاوز صهیونیستی را نمی زند؟

کانال تلگرامی لیبانیران درباره نوشت: بسیاری از افراد هنگام شنیدن خبر تجاوز هوایی صهیونیست ها می پرسند چرا حزب الله آنها را نمی زند؟ اولا این وظیفه ارتش لبنان است که از مرزها حفاظت کند، اما به خواست آمریکا، به آنها پدافند داده نمی شود. دوم، سید امشب گفت ما اعلام نمی کنیم که پدافند برد بلند داریم یا نه. این عنصر غافلگیری برای جنگ های بعدی باقی خواهد ماند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)