بیمارستان جدید عجب شیر 85 درصد پیشرفت دارد
سایر منابع:
سایر خبرها
سرعت در اجرای ساخت مرکز جامع سلامت بخش کویرات
شهرستان پیشتاز دانست و افزود: ساختمان جدید درمانگاه ابوزیدآباد با هزار و 660 مترمربع در حال ساخت است و در نشستی با خیران و دستگاه های دولتی بهداشت و درمان مقرر شد برای سرعت در اجرای این طرح تلاش بیشتری شود. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی بخش کویرات با 20 هزارنفرجمعیت درشرق شهرستان آران وبیدگل واقع است.
مدرسه ای که سردار سلیمانی کلنگ ساخت آن را زد
مدرسه دخترانه ای که سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مهر 95 کلنگ احداث آن را در شهرستان ملایر بر زمین زده بود، به نام شهید سلیمانی مزیّن و مهرماه سال آینده به بهره برداری می رسد. به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، ساخت این واحد آموزشی که از مهر سال 95 توسط محمود سیف، خیر مدرسه ساز ملایری آغازشده با 43 درصد پیشرفت فیزیکی نیمه کاره مانده بود که پس از بازدید اخیر رئیس
در ارتباطی مجازی با وزیر آموزش و پرورش، مدرسه 6 کلاسه سپهبد سلیمانی در شهرستان ارزوئیه افتتاح شد
همزمان با سراسر کشور، مدرسه 6 کلاسه سپهبد شهید قاسم سلیمانی با اعتبار 2 میلیارد تومان و 900 مترمربع زیربنا در شهرستان ارزوئیه به بهره برداری رسید. به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمان، طی ارتباطی مجازی در روز 16 دی ماه 99 با محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش برای افتتاح متمرکز پروژه های آموزشی و پرورشی به نام
احداث قطعه اول مسکنِ ملی در لارستان کلید خورد
عملیات قطعه اول ساخت طرح اقدام ملی مسکن با 169 واحد در 6 بلوک و 8 طبقه در زمینی به مساحت 8600 مترمربع با زیربنای 21 هزار متر مربع آغاز شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان به همراه احمد دلاور معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، امیر برومند رئیس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان
سالن کشتی تایباد آماده بهره برداری شد
یونس شیخ احمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این سالن در زمینی به مساحت 240 مترمربع و زیربنای 240 مترمربع با همکاری شهرداری کاریز، شورای اسلامی شهر و جمعی از خیران و نیکوکاران این شهر ساخته شده است. وی ادامه داد: تکمیل زمین چمن شهر کاریز و مشهد ریزه، احداث زمین چمن مصنوعی شهر تایباد، تکمیل نهایی خانه کشتی و بهره برداری از جاده تندرستی تایباد از جمله پروژه های عمرانی
بهره برداری از ساختمان پزشکی قانونی شهرستان دورود در بهار 1400
دو بخش معاینات بالینی و سالن تشرح بنا شده و با هدف دسترسی مناسب و رفاه حال شهروندان دورود در حال احداث است. نظیفی گفت: با بهره برداری از این ساختمان شهرستان دورود صاحب ساختمان پزشکی قانونی مطابق با استانداردهای روز و در خور شأن و جایگاه مردم خواهد بود. مدیرکل پزشکی قانونی لرستان عنوان کرد: همچنین با تکمیل مرکز دیگر نیاز به انتقال اجساد شهرستان به مرکز استان و یا دیگر شهرستان
آغاز ساخت 40 واحد مسکونی برای نیازمندان آران و بیدگلی
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) آران و بیدگل گفت: قرارداد ساخت این واحدها پس از طی مراحل قانونی با پیمانکار مربوطه منعقد شده و قرار است تا اواخر اردیبهشت 1400 تحویل نیازمندان شود. حسن اسماعیلی افزود: سهمیه استان اصفهان برای ساخت مسکن محرومان و نیازمندان، هزار و 150 واحد است که از این تعداد سهم آران و بیدگل ساخت 40 واحد مسکونی است. وی گفت
ایستگاه پرند؛ شاید وقتی دیگر
مشکلات مالی، بیان کرد: با توجه و پیگیری استاندار تهران مقرر شد کلیه اراضی که توسط شرکت عمران در اختیار شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه برای روند اجرایی شدن گذاشته شده، دوباره به شهرستان بازگردانده شود. ملکشاهی اضافه کرد: پس از رایزنی ها، مقرر شد اراضی واگذار شده به شرکت عمران برگردد یا مابقی زمین ها دیگر به شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه واگذار نشود و در قبال
افتتاح چهار طرح در آذربایجان شرقی
بستان آباد برای این پارک به مساحت 6 هزار مترمربع افزون بر دو میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه کرده است. در روستای قلعه حسین چاراویماق نیز مدرسه سه کلاسه خیرساز افتتاح شد. هیئت مکتب النبی(ص) برای ساخت این مدرسه 3 سه میلیارد ریال هزینه کرده است. سالن اجتماعات شهید دکتر فخری زاده شهرداری بخشایش هریس هم با هزینه دو میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت. انتهای پیام/ک
عدم حمایت از طرح های عمرانی دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری; تکمیل طرح های به 100 میلیارد ریال ...
علیرضا آبرود در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد اظهارداشت: ساختمان آموزشی مرکز شهرکرد با 6 هزار مترمربع زیربنا و با پیشرفت فیزیکی 65 درصد، مهم ترین طرح عمرانی دانشگاه پیام نور است که عملیات اجرایی آن از 2سال گذشته به دلیل عدم تخصیص اعتبارات متوقف شده است. وی با بیان اینکه ساختمان آموزشی در حال ساخت مرکز شهرکرد، ظرفیت پذیرش و پوشش دانشجو در این مرکز را به بیش از 4 هزار نفر ارتقاء می
سیریک در آستانه تحول بزرگ توسعه ای
سال 1400 به بهره برداری می رسد که می تواند این شهرستان را در مسیر بزرگ توسعه ای قرار دهد. اجرای این طرح های مهم و بزرگ شهرستان سیریک را متحول می کند و به منطقه ای پیشرفته و توسعه یافته با اشتغال و درآمدزایی مناسب تبدیل خواهد کرد. سیریک با انجام طرح های بزرگ اقتصادی، تولیدی و عمرانی هم اکنون در آستانه یک تحول و پیشرفت بزرگ همگام با توسعه سواحل مکران قرارگرفته و روز پنجشنبه و
افتتاح ساختمان هیات های ورزشی خوزستان با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان
ساختمان هیات های ورزشی خوزستان با حضور معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان افتتاح شد. به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان خوزستان، ساختمان هیات های ورزشی خوزستان امروز (15 دی ماه) با حضور جمشید تقی زاده، معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان، افشین حیدری،مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز و عضو فراکسیون ورزش مجلس و همچنین امید حاجتی،رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان افتتاح شد. این ساختمان که به نام شهید وحید زمانی نیا نام گذاری شده است، از سال 97 با اعتبار هزینه شده 325 میلیون ریال به مدت 2 سال در ورزشگاه تختی اهواز ساخته شد و امروز به بهره برداری رسید. زیربنای این ساختمان یک هزار و 100 مترمربع است. معاون وزیر ورزش و جوانان در ادامه نیز به صورت ویدئو کنفرانس، زمین چمن مصنوعی ابوالعباس باغملک، زمین چمن مصنوعی جعفر آباد اندیکا و زمین چمن مصنوعی عین 2 اهواز را افتتاح خواهد کرد. همچنین در مراسمی با حضور تقی زاده در ورزشگاه تختی اهواز، لوازم و تجهیزات ورزشی به ورزش محلات اهدا می شود. معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان امروز قرار است از پروژه های در حال ساخت شهرستان های دزفول و اندیمشک بازدید کند و در جریان آخرین وضعیت پیشرفت این پروژه ها قرار بگیرد. خانه کشتی اندیمشک و ورزشگاه شهید مجدیان دزفول از جمله این پروژه ها هستند. سفر معاون وزیر ورزش به خوزستان، دو روزه است. ...
معاون استاندار: بیمارستان هسته ای ماه آینده بهره برداری می شود
به گزارش خلیج فارس؛ مهرداد ستوده در حاشیه در بازدید از روند اجرای بیمارستان شهدای هسته ای بوشهر بیان کرد: بیمارستان شهدای هسته ای بوشهر یکی از طرح های مهم و از مطالبه های مردم این استان است که بهمن با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بهره برداری خواهد شد. او افزود: بیمارستان شهدای هسته ای بوشهر با توجه به ضرورت در زمان حاضر براساس جدول زمانبندی در هشت جبهه موازی در حال تکمیل است
بیمارستان هسته ای بوشهر ماه آینده بهره برداری می شود
به گزارش خارگ نیوز، مهرداد ستوده معاون امور عمرانی استاندار بوشهر در حاشیه در بازدید از روند اجرای بیمارستان شهدای هسته ای بوشهر بیان کرد: بیمارستان شهدای هسته ای بوشهر یکی از طرح های مهم و از مطالبه های مردم این استان است که بهمن با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بهره برداری خواهد شد. او افزود: بیمارستان شهدای هسته ای بوشهر با توجه به ضرورت در زمان حاضر براساس جدول زمانبندی در
67میلیارد تومان برای زیرساخت درمانی شهرستان دیر مصوب شد
سعید کشمیری روز دوشنبه به همراه نماینده مردم جنوب استان در مجلس شورای اسلامی با حضور در مرکز خدمات جامع سلامت آبدان از توابع شهرستان دیر افزود: این مبلغ برای ساخت مرکز خدمات جامع سلامت بردخون و پانسیون پزشکان آبدان هزینه خواهد شد. وی یادآورشد: یکی از فاکتورهای مهم جذب و افزایش ماندگاری پزشکان و کادر بهداشت و درمان امکانات زیستی و پانسیون است که در این مورد در بخش آبدان با مشکل روبرو
کرونا گَزیده از ریسمان قرمز و نارنجی باید بترسد
به گزارش ایرنا، رعایت فاصله اجتماعی در شب یلدا، کاهش دورهمی های خانوادگی، مراسم های ازدواج و ترحیم در ماه های اخیر موجب شده است که شمار بستری های کرونا در آذربایجان شرقی از یکهزار و 700 نفر به زیر 600 نفر برسد، ضمن اینکه آمار فوتی ها نیز از بیش از 70 نفر به متوسط 10 نفر در روز رسیده است. در واقع عزم ملی برای مقابله با کرونا موجب شد که وضعیت قرمز کرونایی آذربایجان شرقی پس از چند ماه
کاهش رنج بوشهری ها با توسعه زیرساخت های سلامت
خوابی اورژانس هسته ای می گوید: این بیمارستان با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نیروگاه اتمی بوشهر از پروژه های مهم این استان است و هرچند 50 تخت از این بیمارستان ویژه است اما در مجموع به تخت های اورژانس و مراقبت های ویژه استان افزوده می شود. رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر ادامه می دهد: عملیات اجرایی بیمارستان شهدای هسته ای این استان از سال 95 با زیربنای هشت هزار مترمربع
صدور مجوز تامین مالی دو پروژه مهم راه آهن و آزادراه بوشهر به شیراز
و شهرسازی در شهرستان های کنگان و عسلویه در استان بوشهر افزود: بوشهر، کنگان و عسلویه به عنوان قطب انرژی کشور به شمار می روند که دارای راه های شریانی هستند و بهره برداری از این محورها در اولویت دولت و وزارت راه قرار دارد.وی اظهارداشت: هم اکنون تامین اعتبار راه آهن بوشهر - شیراز - عسلویه و آزاد راه بوشهر - شیراز از پروژه های مورد توجه وزارت راه است که مجوز تامین مالی آنها از محل بازار سرمایه از بانک
100 واحد مسکن مهر دالاهو دهه فجر به بهره برداری می رسد
به گزارش خبرنگار ایرنا، کرم محمدی روز سه شنبه در شانزدهمین جلسه ستاد مسکن دالاهو در محل فرمانداری این شهرستان افزود: با عنایت استاندار کرمانشاه طرح مسکن مهر 420 واحدی شهرستان دالاهو که به مدت 11 سال رها شده بود از سرگیری شد و 212 واحد آن به عنوان مرحله اول ساخت این طرح در اختیار شرکت تعاونی فرهنگیان قرار گرفت. وی اظهار داشت: امید است شرکت تعاونی مسکن فرهنگیان در انجام تعهدات خود نهایت
اداره ای که تنها با یک نیرو اداره می شود/ کارمندانی که نیامده، می روند
شود و اسم فرد در لیست نیروهای اداره باشد در حالی که این نیرو از این اداره رفته است . این هنرمند جاجرمی گفت: اگر این اداره نیروهای سازمانی خودش را داشته باشد قطعا می تواند خدمات بهتری به هنرمندان جاجرمی ارائه بدهد و در جهت افزایش فرهنگ و هنر اقدامات موثر تری انجام دهد . بهره برداری از مجتمع فرهنگی و هنری علی اصغر شکوری سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جاجرم در
فرماندار شیراز بر لزوم تسریع و شتاب بخشی به روند بازسازی واحدهای آسیب دیده از زمین لرزه خان زنیان تاکید ...
محمد رضا امیری فرماندار شهرستان شیراز در نشستی با مسئولین بانک های عامل درجهت پرداخت تسهیلات مسکن محرومین و زلزله زدگان خان زنیان تاکید کرد و ابرازداشت : باید از همه ظرفیت های قانونی در جهت شتاب بخشی به روند بازسازی بهره گیری کرد . به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس ، مهندس امیری با تقدیر از بنیاد مسکن و بانکهایی که مشارکت فعال در اعطای تسهیلات بازسازی واحد های آسیب دیده داشته اند اظهار
واحد صنعتی فرآوری کشمش در بناب با حضور وزیر صمت افتتاح شد
به گزارش خبرنگار بازار ، عصر امروز با حضور علیرضا رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت، استاندار آذربایجان شرقی، امام جمعه، فرماندار شهرستان و نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین و صاحبان صنایع واحد صنعتی فرآوری کشمش آذرتاک در شهرستان بناب افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت. این واحد فرآوری کشمش با زیربنای 10 هزار مترمربع با ظرفیت تولید سالانه 20 هزار تن به بهره
پیشرفت 37 درصدی بیمارستان خیرساز نور قم
به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکزقم ، رئیس هیئت مدیره بیمارستان خیر ساز نور با اشاره به اینکه با تکمیل این مرکز درمانی 506 تخت بیمارستانی دیگر به تخت های درمانی استان اضافه می شود گفت: این بیمارستان دارای بخش های تخصصی و فوق تخصصی است و ساخت آن از سال 97 آغاز شده است . نجف ، هزینه اختصاص یافته به این طرح را تاکنون 200 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: پیش بینی می شود برای تکمیل این طرح هزار
نیاز یک میلیارد تومانی آزمایشگاه مرکزی کلاله برای افتتاح
به گزارش خبرگزاری فارس از کلاله، رضا آریان پور صبح امروز در بازدید از پروژه ساخت آزمایشگاه مرکزی شهرستان کلاله که به همراه فرماندار و رئیس شبکه بهداشت و درمان این شهرستان صورت گرفت با اشاره به اینکه شرق استان گلستان به نسبت در حوزه بهداشت و درمان مظلوم واقع شده و نیاز است توجه بیشتری در این حوزه به منطقه محروم شرق استان شود. وی با بیان اینکه برای تکمیل این پروژه نمی توان تنها امیدوار
کوچ سرمایه گذاران تهرانی
واحد بوده و متوسط مساحت زیربنا در این پروانه ها 491 مترمربع است. آغاز کوچ و مهاجرت طبق گزارش همشهری در آذرماه، کاهش قدرت مالی سازنده ها در تهران و بهبود صرفه اقتصادی ساخت وساز در شهرستان ها جریان سرمایه گذاری در ساخت وساز را تغییر داده است. این به معنی کاهش قدرت مالی سازنده ها در تهران و بهبود صرفه اقتصادی ساخت وساز در شهرستان هاست. به عبارتی هرچه هزینه پروژه بالاتر رفته، ریسک
ماهواره پارس 1 به سازمان فضایی ایران تحویل داده شد
فناوری اطلاعات، توانمندسازی شبکه طراحی و ساخت ماهواره را یکی از راهبرد های اصلی در پروژه های فضایی دانست و افزود: هدف ما تداوم همکاری های شبکه های ایجاد شده در مسیر طراحی و ساخت ماهواره ها است و تلاش می کنیم با توانمندسازی این شبکه همکار، از رسوخ علمی و دانش ایجاد شده به نحو احسن برای توسعه فناوری فضایی و شکوفایی صنعت فضایی کشور بهره ببریم. رئیس سازمان فضایی ایران استفاده از تمام ظرفیت های
فرودگاه گناباد و فراز و فرودهای اجرایی آن
باند، محوطه سازی و احداث راه دسترسی و دیوارکشی استفاده خواهد شد که امیدواریم مراحل باقیمانده نیز به سرعت انجام شده تا با بهره برداری از فرودگاه، آرزوی دیرینه مردم گناباد محقق شود و روند توسعه شهرستان با استفاده از زیرساخت های فرودگاهی شتاب بیشتری بگیرد و شاهد توسعه بیشتر در بخش های متفاوت شهرستان باشیم. وی بیان کرد: رئیس فرودگاه گناباد نیز از تیرماه سال جاری در شهرستان مستقر هستند و حضور رئیس فرودگاه
آغاز عملیات اجرایی 7 پروژه در منطقه ویژه لامرد
اقتصادی لامرد ایجاد زیر ساخت ها و توسعه مبنایی این منطقه را عامل ترغیب بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در این قطب صنعتی برشمرد و اضافه کرد: در مجموع برای اجرای این 7 پروژه براساس زمینه فعالیت آنها، زمین های مجزا در ناحیه های مختلف سایت منطقه ویژه اقتصادی لامرد به مساحت حدود 413 هزار و 200 مترمربع به سرمایه گذاران واگذار شد که در زمان بهره برداری، افزون بر 600 نفر به صورت مستقیم و 1320 نفر به صورت غیرمستقیم مشغول به کار خواهند شد. فدایی دولت برآورد حجم سرمایه گذاری ریالی این 7 پروژه را حدود 3 هزار و 86 میلیارد ریال اعلام کرد که توسط بخش خصوصی تامین و هزینه خواهد شد. انتهای پیام ...
100 درصد منازل طرح مسکن محرومان در خراسان جنوبی ساخته شد
به گزارش “پیام خاوران “ علی اصغر آسمانی مقدم اظهار داشت : عملیات اجرایی پنج هزار واحد مسکونی سهمیه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در قالب طرح مسکن محرومان در استان خراسان جنوبی از سال گذشته آغاز شد. وی گفت: در پی سفر رییس سازمان برنامه و بودجه به خراسان جنوبی (اسفند 97) مصوب شد در راستای مقاوم سازی و بهسازی واحدهای مسکونی استان، 10 هزار واحد مسکن ویژه محرومان احداث شود که ساخت پنج هزار واحد
واحدهای تولیدی شهرستان بناب با حضور وزیر صمت افتتاح شد
دولت از طرح های توسعه مدار این شهرستان شاهد روند رشد بسیار خوبی خواهیم بود، اضافه کرد: شهرستان بناب پتانسیل بالایی در زمینه صنعت را دارا است و در صورت حمایت بیشتر در دو سال آتی پتانسیل ایجاد ده هزار شغل در آن وجود دارد.