پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۰:۲۰Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
روزنامه سپهر ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۱۳:۴۶

مشکل خاموشی ها از ما نیست از افزایش مصرف برق است

مدیرعامل شرکت ملی گاز با بیان اینکه ما متناسب با سال قبل و حتی بیشتر، تأمین گاز برای نیروگاه ها کرده ایم، گفت: مشکل خاموشی ها از ما نیست، از افزایش مصرف برق است. حسن منتظر تربتی در پاسخ به اینکه چرا طرح های بهینه سازی که در سال پایانی دولت مطرح شده از سال اول دولت در دستور کار قرار نگرفت؟ اظهار کرد: موضوع بهینه سازی مصرف، یک موضوع مستقل برای یک شرکت و وزارتخانه نیست، بلکه موضوعی فرابخشی است. * برای بهینه سازی مصرف نیاز به یک رگولاتور ملی داریم ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)