4 پروژه روستایی در دیلم افتتاح شد
سایر منابع:
سایر خبرها
پروژه های روستایی با یک میلیارد تومان اعتبار در دماوند افتتاح شد
به گزارش خبرنگار مهر ، پیش از ظهر شنبه و هم زمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر، ساختمان دهیاری روستای کلاک و پروژه زیرسازی، جدول کشی و آسفالت بلوار جنوبی مسجد جامع روستای سربندان با حضور مهدی حیدری، فرماندار، محمدتقی تقی زاده، دادستان، اسماعیل سلیمانی، بخشدار مرکزی دماوند، علی مجاوری، رئیس شورای بخش مرکزی و جمعی از مسئولان به بهره برداری رسید. گفتنی است که ساختمان دهیاری روستای کلاک
بیش از 3300 پروژه در چهارمحال و بختیاری در دولت یازدهم و دوازدهم بهره برداری شد
اعتبار بالغ 4 هزار و 973میلیارد تومان افتتاح و بهره برداری شده است. معاون امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری بیان داشت: امسال 183 طرح با 382 میلیارد تومان اعتبار و اشتغال مستقیم 460 نفر افتتاح و بهره برداری شد. همچنین اعتبارات طرح های افتتاحی دهه فجر امسال استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته با پیگیری مسولان استان 25 درصد رشد داشته است. نظری عنوان داشت: امسال500 پروژه به
کلنگ زنی و افتتاح 50 پروژه هم زمان با دهه فجر در میامی
به گزارش خبرگزاری فارس از میامی، احمد ملایری، فرماندار میامی ظهر امروز در آئین افتتاح هم زمان پروژه های عمرانی و اقتصادی شهرستان میامی در ایام الله دهه فجر 1399 که در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میامی برگزار شد، اظهار کرد: در دهه فجر امسال در مجموع 50 پروژه شامل 39 پروژه عمرانی توسط 10 دستگاه اجرایی بااعتبار 27 میلیارد تومان و پنج پروژه اقتصادی، کشاورزی و صنعتی بااعتبار مجموعاً 130 میلیارد تومان
کلنگ احداث پایگاه انتقال خون خوانسار بر زمین زده شد
به گزارش خبرنگار ایمنا ، محمود مسلم زاده در جلسه شورای اداری شهرستان خوانسار اظهار کرد: با حمایت استاندار اصفهان در سفر معاون رئیس جمهور بالغ بر 50 میلیارد تومان بودجه از محل اعتبارات ملی استان برای شهرستان خوانسار تخصیص داده شده است. وی با بیان این که در دهه مبارک فجر بالغ بر 134 میلیارد تومان پروژه در شهرستان خوانسار افتتاح شده است، افزود: برای ساخت تونل خوانسار_بویین میاندشت 20
بیش از 10 طرح عمرانی در منطقه نوق رفسنجان مورد بهره برداری قراری گرفت
مبارک فجر امسال 1370 میلیارد ریال طرح در شهرستان رفسنجان در حال بهره برداری است و برخی هم کلنگ اجرای آن ها زده می شود؛ بیان کرد: تعدادی از این طرح ها در این ایام به بهره برداری رسیده و تعدادی هم تا 22 بهمن افتتاح می شود. وی گفت: امروز هم در هفتمین روز از دهه مبارک فجر بیش از 10 طرح عمرانی در منطقه نوق رفسنجان به بهره برداری رسید که از جمله آن ها زیرسازی و آسفالت جاده اصلی روستای جعفر
14 پروژه ی عمرانی در بخش کندوان میانه به بهره برداری رسید
همزمان با دهه فجر 14 پروژه ی عمرانی در بخش کندوان میانه با اعتبار 220 میلیارد ریال به بهره برداری رسید. به گزارش پایگاه خبری مهرصبا مرجع اخبار شهرستان میانه ، این پروژه ها شامل جدول گذاری معابر روستاهای آونلیق، ایشلق، بناروان، چرن، چنار ، حاج همتلو، خلیفه لو ، خواجه ده، دیزج، زرنکش، شیویار، فندقلو، قشلاق سوپور گلو، نقاباد، ونجان، النجاریق، نشق، نشلانده، چرور، تجرق، سیه منصور، لیوانلو
افتتاح مجتمع آبرسانی روستاهای قیز قلعه و یاریم قیه خوی
به گزارش ایلنا, مراسم افتتاح مجتمع آبرسانی روستاهای قیز قلعه و یاریم قیه با حضور نماینده مردم شهرستان های خوی و فیرورق در مجلس ، فرماندار خوی و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد. در ابتدای این مراسم یدالله سلطانی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی به تشریح پروژه پرداخت و گفت: پروژه تأمین آب شرب مجتمع روستاهای قیزقعله و یاریم
توسعه اقتصادی شرق استان سمنان/ ارتقای سرمایه گذاری و اعتبارات استانی
طرح های دهه فجر شاهرود 213 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است وی افزود: طرح های پُرشماری نیز توسط دستگاه های خدمت رسان و ارگان های دولتی مانند آبفا، شهرداری های شهرستان شاهرود، جهاد کشاورزی و راه و شهرسازی به بهره برداری رسید و در مجموع منتهی به ارائه خدمات افزون و مطلوب تر به شهروندان خواهد شد. شاهرود و میامی دارای ظرفیت های بسیاری هستند که باید دید در این شرایط آیا افتتاح پروژه های اقتصادی و عمرانی می تواند در راستای توسعه این شهرستان ها نقش ویژه ای ایفا کند یا خیر.
بهره برداری از 6 طرح عمرانی در بخش مرکزی کاشان همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر، بهره برداری و ...
همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر، بهره برداری و عملیات اجرایی 6 طرح عمرانی خدماتی در روستا های جوشقان و استرک از توابع بخش مرکزی کاشان با حضور عباسعلی قپانی پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و حسین عبداله زاده معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان کاشان و محمدرضا قاسمی بخشدار مرکزی آغاز شد. طرح های راهسازی و گردشگری در روستا ها طرح های زیرساختی است معاون
افتتاح 66 طرح عمرانی دهه فجر نکا 150 شغل ایجاد می کند
به گزارش پیک نکا ، عقیل محمودی سفیدکوهی اظهار کرد: با وجود شرایطی که بواسطه شیوع کرونا در دنیا و کشور حاکم است و همه تنگناهای موجود، اقدامات بزرگی در راستای عمران، آبادانی، توسعه و پیشرفت در مناطق کمتر برخوردار شهرستان نکا و بخصوص روستاها در یک سال گذشته انجام شده است . معاون فنی و امور عمرانی فرماندار نکا افزود: این پروژه ها و طرح های افتتاحی در دهه فجر در شهرستان نکا 66 طرح است که با
افتتاح طرح های عمرانی بخش فردوس و نوق رفسنجان + تصاویر
با حضور مسئولان افتتاح شد. آسفالت بلوار امام خمینی(ره)، جدول گذاری و آسفالت خیابان شهید علیزاده، بلوار امام علی(ع)، مانیتوینگ، زیر سازی و جدول گذاری معابر و نصب دستگاه تفکیک زباله در شهر جوادیه فلاح با اعتبار 7 میلیارد و 650 میلیون تومان از محل اعتبارات شهرداری و کمک های خیرین طرح های افتتاحی امروز در این شهر بود. زمین چمن مصنوعی به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در روستای روانمهران نوق نیز با اعتبار 700 میلیون تومان از دهیاری و حمایت صنایع ملی مس ایران امروز به میمنت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی به بهره برداری رسید. انتهای پیام/ ...
20 پروژه در سرفصل های مختلف با اعتباری بالغ بر 26 میلیارد تومان در بخش مرکزی دشتستان افتتاح شد
باور و روحیه ،امروزه در بسیاری از حوزه ها پیشرفتهای قابل ملاحظه ای داشته ایم. نوروزی بیان داشت:پیشرفت و توسعه در پرتو تلاش مضاعف،اتحاد کلمه و همدلی حاصل می شود و برای تحقق اهداف بلند انقلاب اسلامی باید از تفرقه بپرهیزیم. فرماندار دشتستان از افتتاح 20 پروژه در سرفصل های مختلف با رقم 26میلیارد و 400میلیون تومان در بخش مرکزی شهرستان دشتستان خبر داد و افزود:در دهه فجر 15 پروژه با
10 طرح در رودان با حضور استاندار هرمزگان به بهره برداری رسید
به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز ؛ در ششمین روز از دهه مبارک فجر با حضور استاندار هرمزگان، فرماندار رودان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، یک واحد 4 رو نیم هکتاری تولید محصولات گلخانه ای با اعتبار 52 میلیارد ریال با ظرفیت تولید بیش از 300 تن محصولات در سال به بهره برداری رسید. در ادامه پروژه طرح توسعه برق و روشنایی معابر شهرستان رودان با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال به بهره
گزارش تصویری/ افتتاح چند پروژه در چاراویماق به مناسبت دهه مبارک فجر
به گزارش پیک هشترود ، همزمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر آئین افتتاح پانسیون شبکه بهداشت، سردخانه 5000تنی ، گاز رسانی به 17 روستا، آسفالت ریزی معابر شهری و روستایی، برق رسانی، مخابراتی، و سایر پروژه های دهیاری و فاقد دهیاری، جمعا بالغ بر بیش از 300 میلیارد ریال اعتبار با حضور دکتر قاسم زاده معاون توسعه و مدیریت استاندار محترم ، یعقوبی فرماندار چاراویماق، امام جمعه محترم، فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران دستگاههای مربوطه بر گزار و افتتاح شد. انتهای پیام/م.ا Post Views: 32 ...
بهره برداری از چندین طرح بااعتبار 37 میلیارد تومان در شهرستان دهگلان
مردم شهرستان از نعمت گاز گفت: در دهه فجر روستاهای اخی کمال و سی و سه مرده از نعمت گاز بهره مند خواهند شد. فرماندار دهگلان دیگر مشکلات شهرستان را ضعف اینترنت در روستای میرکی و بعضی روستاها عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه بحث مخابرات، ارتباط و اینترنت نیاز اساسی امروز جامعه است با دعوت از مدیر عامل مخابرات این مشکلات در اسرع وقت رفع خواهد شد. انتهای پیام/
سند توسعه فرهنگی برای 16 روستای میامی تهیه شد
میامی که تاکنون 95 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است تا پایان سال افتتاح می شود. هزینه کرد 300 میلیارد تومان اعتبار در حوزه عمرانی و اقتصادی فرماندار میامی با بیان اینکه مجموع اعتبارات 130 میلیارد تومانی عمرانی و اقتصادی مرتبط با افتتاح طرح ها در شهرستان میامی طی دهه فجر سال جاری در مقایسه با اعتبارات سال قبل 100 درصد رشد داشته است، ابراز داشت: با افتتاح پروژه های اقتصادی در
افتتاح و کلنگ زنی 13 پروژه با اعتبار 14 میلیارد تومان در پیشوا
حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با ایام الله دهه فجر، 13 پروژه در حوزه های مختلف عمرانی، ورزشی، بهزیستی و آموزشی با حضور معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران در پیشوا افتتاح و کلنگ زنی شد. وی افزود: این پروژه ها شامل 6 طرح آموزشی، 3 طرح ورزشی، یک طرح شهری، دو طرح بهزیستی و یک طرح در حوزه بهداشت و درمان بود. عباسی تصریح کرد: کلنگ زنی خانه
حضور فرماندار در نماز جمعه و گزارش اقدامات دولت دوازدهم در شهرستان آق قلا
ظهر روز جمعه 17 ام بهمن ماه،همزمان با ششمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر،"امیر شیر توماج"فرماندار در مصلی شهر آق قلا حضور یافت،ضمن شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه،گزارشی از اقدامات توسعه ای دولت دوازدهم را به سمع و نظر نمازگزاران و مردم منطقه رسانید. به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد گرامیداشت دهه فجر و روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا، فرماندار شهرستان آق قلا، ضمن گرامیداشت یاد و
افتتاح طرح های عمرانی " ازنا" در هفتمین روز از دهه فجر
به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ در هفتمین روز از دهه مبارکه فجر و با حضور حمید کشکولی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری لرستان،فرماندار ازنا، نماینده ولی فقیه در این شهرستان، بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولین محلی تعدادی از پروژه های عمرانی این شهرستان به بهره برداری رسید . * افتتاح فیدر و پست برق تغذیه کننده روستاهای چاپلق شرقی ازنا افتتاح فیدر و پست برق تغذیه کننده
افتتاح و کلنگ زنی 10 پروژه رهاورد هفتمین روز دهه فجر در شهرستان همدان
عملیات اجرایی احداث پایگاه خدمات جامع سلامت روستایی سولان است که می تواند به روستاهای مجاور نیز خدمات بهداشتی و درمانی ارائه کند. 111 پروژه عمرانی، تولیدی و اقتصادی شهرستان همدان در دهه فجر افتتاح و کلنگ زنی می شود که برای اجرای این طرح ها 206 میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی و ملی سرمایه گذاری شده است.
پروژه های شهرداری با صرف اعتبار بالغ بر 9 میلیارد تومان توسط فرماندار و شهرداراملش افتتاح شد
) -شن ریزی معابر خاکی سطح شهر – ادامه پروژه تعریض کمربندی ایت ا...طالقانی – نصب تابلوی تمثال 230شهید شهرستان ؛ عنوان نمود در ادامه فرماندار املش نیز با بیان اینکه مدیریت شهری از پیچیدگی خاصی برخوردار است افزود : موفقیت در توسعه پایدار شهری با دشواری و حل مسائل مختلف شهر و مردم همراه است لذا نیازمند اطلاعات و تجربه ای وسیع از شهر و همکاری همه جانبه شورای و برنامه ریزی دارد. مدیر ارشد شهرستان ضمن تبریک دهه مبارک فجر از عملکرد و تلاش صورت گرفته توسط شهرداری وشورای اسلامی شهر املش تشکر کرد . ...
10 پروژه عمرانی و صنعتی در کشکوئیه کلنگ زنی و افتتاح شد
به گزارش خانه خشتی؛ همزمان با ششمین روز دهه فجر 10 پروژه عمرانی، صنعتی، کشاورزی و فرهنگی در شهر کشکوئیه رفسنجان با حضور فصیحی هرندی فرماندار، بخشدار و امام جمعه کشوئیه و جمعی از مسئولان این بخش با اعتبار بالغ بر 128 میلیارد تومان از محل اعتبارات دولتی و حمایت بخش خصوصی کلنگ زنی و افتتاح شد. مجید فصیحی هرندی فرماندار رفسنجان اظهار کرد: امروز در بخش کشکوییه 10 پروژه عمرانی ، صنعتی
3 طرح خدماتی و رفاهی در دماوند بهره برداری شد
اینکه روستای هاشمک یکی از روستاهای منطقه است که از حداقل امکانات برخوردار بود، گفت: در این راستا تلاش شد تا از این محرومیت سنگین خارج شود. فرماندار دماوند با بیان به اینکه شاید روند توسعه پیشرفت به کندی صورت گرفته باشد، اما هیچگاه متوقف نشده است، افزود: در دهه فجر سال جاری شاهد بهره برداری از 55 پروژه عمرانی در حوزه های مختلف در شهرستان دماوند هستیم که با اعتباری بالغ بر 226 میلیارد
251 میلیارد تومان برای طرح های دهه فجر در بیرجند اختصاص یافت
علی ناصری روز چهارشنبه در حاشیه افتتاح اقامتگاه بوم گردی خوشینه در بیرجند که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی برگزار شد، افزود: از این تعداد 204 پروژه افتتاح و عملیات اجرایی 32 پروژه نیز آغاز می شود. وی با بیان اینکه بیش از 91 میلیارد تومان برای پروژه های کلنگ زنی پیش بینی شده است اظهار داشت: همزمان با دهه فجر 96 پروژه در حوزه شهری و 108 مورد در روستاها افتتاح
بهره برداری از 5 پروژه شهری با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال در شهرستان چناران
600 متر مربع به بهره برداری رسید. دنبال کننده کلام تازه در اینستاگرام باشید افتتاح ساختمان دهیاری روستای نورالدین در ادامه افتتاح پروژه های شهری، آیین افتتاح ساختمان ده یاری روستای نورالدین هم زمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر با حضور مسئولین شهرستان، با هزینه ای بالغ بر 75 میلیون تومان از محل اعتبارات ده یاری در سال 95 آغاز شده و امروز به بهره برداری رسید.
پروژه زیرسازی ، آسفالت و سنگفرش معابر روستای کهک از توابع بخش اسفرورین افتتاح شد
پروژه زیرسازی ، آسفالت و سنگفرش معابر روستای کهک از توابع بخش اسفرورین افتتاح شد در چهارمین روز از دهه مبارک فجر به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تاکستان #چهارمین_روز_دهه_مبارک_فجر ✅افتتاح پروژه زیرسازی ، آسفالت و سنگفرش معابر روستای کهک از توابع بخش اسفرورین همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر و با حضور طاهری فرماندار تاکستان ، حسین
300 طرح اشتغال زایی در روستاهای دماوند و فیروزکوه بهره برداری می شود
سید احمد رسولی نژاد روز پنجشنبه در آیین بهره برداری از دو پروژه گازرسانی به روستاهای هاشمک و گرم آبسرد از توابع بخش مرکزی شهرستان دماوند که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهار داشت: در 7 شهر و تعدادی از روستای دو شهرستان دماوند و فیروزکوه با کمبود آب آشامیدنی مواجه هستیم و بحران جدی در سال آینده خواهیم داشت. وی با بیان اینکه توسعه امکان پذیر نیست، مگر با ورود امکانات به
همزمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر گزارش تصویری از افتتاح پروژه اسفالت رسانی در روستای بویین
افتتاح پروژه آسفالت رسانی در روستای بویین از توابع بخش مرکزی شهرستان فومن به گزارش صبح فومن به مناسبت چهارمین روز از دهه مبارک فجر، پروژه اجرای آسفالت در روستاهای بویین از توابع بخش مرکزی شهرستان، با حضور محمدرضا محسنی فرماندار شهرستان فومن و دیگر مسوولین افتتاح و به بهره برداری رسید. این پروژه با اعتبار بالغ بر یک میلیارد و سیصد میلیون تومان توسط اداره راهداری و حمل نقل جاده ای شهرستان فومن به اجرا در امده است. این خبر را به اشتراک بگذارید :