پنجشنبه ۱۷ خردادساعت ۱۰:۰۸Jun 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 1 دی 1397 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 31 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 1 اردیبهشت 1397 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 1 تیر 1397 بانکداری ایرانی 1 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 31 شهریور 1397 بانکداری ایرانی 1 مهر 1397 بانکداری ایرانی 30 آبان 1397 بانکداری ایرانی 30 آذر 1397 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 29 اسفند 1397 بانکداری ایرانی 1 دی 1397 بانکداری ایرانی 2 دی 1397 بانکداری ایرانی 3 دی 1397 بانکداری ایرانی 4 دی 1397 بانکداری ایرانی 5 دی 1397 بانکداری ایرانی 6 دی 1397 بانکداری ایرانی 7 دی 1397 بانکداری ایرانی 8 دی 1397 بانکداری ایرانی 9 دی 1397 بانکداری ایرانی 10 دی 1397 بانکداری ایرانی 11 دی 1397 بانکداری ایرانی 12 دی 1397 بانکداری ایرانی 13 دی 1397 بانکداری ایرانی 14 دی 1397 بانکداری ایرانی 15 دی 1397 بانکداری ایرانی 16 دی 1397 بانکداری ایرانی 17 دی 1397 بانکداری ایرانی 18 دی 1397 بانکداری ایرانی 19 دی 1397 بانکداری ایرانی 20 دی 1397 بانکداری ایرانی 21 دی 1397 بانکداری ایرانی 22 دی 1397 بانکداری ایرانی 23 دی 1397 بانکداری ایرانی 24 دی 1397 بانکداری ایرانی 25 دی 1397 بانکداری ایرانی 26 دی 1397 بانکداری ایرانی 27 دی 1397 بانکداری ایرانی 28 دی 1397 بانکداری ایرانی 29 دی 1397 بانکداری ایرانی 30 دی 1397 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۸:۵۱    
معاملات تالار شیشه ای امروز با کاهش بیش از 500 واحدی شاخص کل بورس و رسیدن این متغیر به 156 هزار و 950 واحد به پایان رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۰:۰۶    
معاون مالیات ارزش افزوده سازمان امور مالیاتی کشور آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیات ارزش افزوده دوره سه ماهه پاییز 1397 را اعلام کرد. ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۱:۲۳    
خسارت 13/7 میلیارد ریالی ناشی از پارگی خط لوله شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران توسط بیمه سرمد پرداخت شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۱:۲۰    
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۱:۰۵    
پس از اقدام بانک مرکزی در ساماندهی تراکنش های بانکی،سودجویان بازار ارز به دنبال اجاره حساب بانکی دیگران هستند تا با اجاره حساب با هفته ای500هزار تومان،گردش مالی خود را غیرقابل ردیابی کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۰:۴۷    
آمارهای شهریور ماه سال جاری وزارت صنعت، معدن و تجارت نشان می دهد که رتبه بانک صادرات ایران به منظور تامین مالی بنگاه های تولیدی کوچک و متوسط و طرح های نیمه تمام با پیشرفت بالای 60 درصد در راستای ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۰:۰۲    
مطابق اعلام شرکت تابان آتی پرداز همزمان با راه اندازی خدمات کیف پول در اپلیکیشن تاپ، عملیات بازاریابی و نصب QR های تاپ در تاکسی های شهر مشهد آغاز شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۹:۲۶    
بانکداری ایرانی - بانک ملت بالاترین سهم از پذیرش تعداد و مبلغ تراکنشهای بازار را به خود اختصاص داده و در جایگاه نخست در بین تمام بانکهای پذیرنده قرار گرفت و این موضوع به جذب منابع بیشتر در بانک ملت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۹:۱۴    
احدیان سردبیر روزنامه خراسان با انتشار تصویری از آرایش و لباس ژیلا صادقی مجری شب یلدای تلویزیون، برای رئیس صداوسیما از روز قیامت گفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۹:۱۱    
دادستان دیوان محاسبات کشور از اتخاذ تصمیمات جدید توسط مجلس به منظور بخشودگی جرایم دیرکرد بانکی، گفت: ضرر بانک ها در حذف بهره مرکب از طریق بخشودگی مالیاتی 5 ساله جبران می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۹:۰۵    
بانکداری ایرانی -معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین با تاکید براینکه بانک ها با کمک فین تک ها می توانند سرویس های دیجیتالی به مشتریان خود ارائه دهند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۹:۰۵    
نوبخت: بودجه سال 98 فردا یا احتمالا سه شنبه به مجلس تقدیم می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۹:۰۵    
نایب رییس مجلس با بیان اینکه سپرده گذاران موسسه فرشتگان و افضل طوس تا یک میلیاردتومان سپرده خود را دریافت کرده اند، گفت: مطالبات 6 موسسه دیگر کاسپین تا پایان دی و تا سقف 100میلیون تومان پرداخت می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۹:۰۲    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: خریداران نفت در بورس انرژی می توانند تا سقف صد در صد ریالی تسویه کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۹:۰۲    
صادرات فراورده های نفتی، گازی و پتروشیمی با وجود بازگشت تحریم های یکجانبه آمریکا افزایش داشته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۸:۵۹    
در مراسمی با حضور مدیران بانک ملت و گروه فن آوران هوشمند بهسازان فردا و شرکت های تابعه از هویت بصری جدید به پرداخت ملت رونمایی شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۸:۴۷    
جلسه بررسی مسائل گمرکی کشور به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۸:۴۱    
سخنگوی ثبت احوال گفت: کارت های ملی قدیمی کسانی که قبل از اسفند96 درخواست کارت هوشمند کرده و به رغم صدور کارت برای دریافت مراجعه نکرده اند از هفته آینده باطل می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۶:۳۵    
به آگاهی مشتریان محترم بانک خاورمیانه می رساند از تاریخ 1 بهمن 1397 شعبه اردبیل این بانک تعطیل و ادامه فعالیت آن در شعبه تبریز ادامه خواهد یافت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۶:۳۲    
طرح تسهیلاتی مهر زرین بانک قرض الحسنه مهر ایران با توجه به اقبال عمومی اقشار جامعه و پیشنهادات واصله در خصوص تمدید مدت زمان اجرای آن، تا پایان سال جاری تمدید شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۶:۲۹    
معاون امور مناطق بانک مهر اقتصاد به همراه سرپرست معاونت اعتبارات، رئیس اداره مدیریت ریسک و رئیس اداره امور شعب استان اصفهان از خط تولید گروه صنعتی انتخاب بازدید کردند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۶:۲۶    
هادی قدیمی معاونت عملیات بانکی به همراه مدیر امور شعب استان ها و مدیرامورمنابع انسانی و آموزش در سفر خود به استان اصفهان با حضور در تعدادی از شعب این بانک با کارکنان این شعب دیدار و گفتگو کردند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۶:۲۰    
مراسم تودیع و معارفه در هیئت مدیره بانک دی با حضور محمدرضا قربانی و اعضای هیئت مدیره بانک دی برگزار شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۶:۱۱    
مدیرعامل بانک کشاورزی در ادامه اجرای برنامه جدید انگیزشی کارکنان با هدف آگاهی از مشکلات و نیازهای روسای شعب این بانک، ایجاد انگیزه و افزایش همدلی و هم افزایی در سطوح مختلف سازمانی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۵:۵۶    
مدیرعامل پست بانک ایران : گستردگی حضور پست بانک درسطح کشور پوشش مناسبی برای خدمات و تکمیل فعالیت های نظام بانکی در مناطق روستائی، عشایری و کم برخوردار است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۵:۴۷    
رئیس شورای اسلامی کلان شهر قم، توجه به توسعه حمل و نقل عمومی و تکمیل شبکه مترو را به عنوان یکی از مهم ترین برنامه های مدیریت شهری کلان شهرها دانست و گفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۵:۴۱    
ارائه آموزش های متناسب با خدمات و محصولات جدید به کارکنان، جانشین پروری، توانمندسازی، استعدادیابی و کارآمدسازی نیروی انسانی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۵:۳۵    
پیشنهاد تشکیل شرکت های تعاونی پرسپولیس و استقلال و واگذاری برند این دو باشگاه به تعاونی ها منطقی ترین و بهترین شیوه برای خصوصی سازی سرخابی هاست.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۵:۳۲    
مدیرعامل نفت و گاز پارس با بیان اینکه کار توسعه پارس جنوبی به جز فاز 11 سال آتی پایان می یابد، گفت: تاکنون 80 میلیارد دلار برای توسعه فازهای مختلف پارس جنوبی سرمایه گذاری شده اما با احتساب قیمت های ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۵:۳۲    
حجم بارش های فصل پاییز از ابتدای سال آبی امسال (اول مهرماه) تاکنون به 92.1 میلی متر رسید که نسبت به مدت مشابه پارسال بیش از 213 درصد رشد داشته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۵:۲۹    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با بیان اینکه میزان انشعاب های غیرمجاز پایتخت بسیار کمتر از دیگر شهرستان های استان است گفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۵:۲۶    
معاون امور رفاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:سه وزارتخانه با هماهنگی یکدیگر اطلاعات افراد 5 تا 11 ساله خود را مقایسه کردند که به شناسایی 130 هزار دانش آموز ثبت نام نکرده در مدارس منجر شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۵:۲۳    
یک روستانشین خوش فکر فریدنی با نشاندن بذر اراده و همت و ایجاد واحد تولیدی در روستایش غول بیکاری را به زانو درآورد تا به جوانان سرزمینش بگوید خواستن توانستن است و با هر داشته ای باید حرکت کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۵:۲۳    
مسئول عملیات مرکز مدیریت راه های کشور از آغاز بارش برف در راه های استان های اصفهان، خراسان رضوی، سمنان و گلستان خبر داد و از رانندگان خواست هنگام تردد در مسیرها احتیاط کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۴:۵۹    
رییس دیوان محاسبات گفت ولی الله سیف رییس سابق بانک مرکزی نامه ای به او برای اعاده رسیدگی پرونده اش نوشته و قرار است مدارک و مستندات خود را ارائه دهد تا برای رسیدگی در اختیار حاکم شرع قرار گیرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۴:۵۳    
رئیس اتحادیه طلا و جواهر معتقد است فعالیت مجموعه دولت و بانک مرکزی برای کنترل بازار ارز، زمینه را برای کاهش قیمت ها در بازار طلا و سکه فراهم کرده و اگر این روند ادامه داشته باشد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۴:۵۰    
بیمه گران معتقدند در شرایطی که به دلیل تحریم های ظالمانه آمریکا استفاده از ظرفیت اتکایی خارجی از صنعت بیمه سلب شده ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۴:۴۱    
شاخص بورس امروز (شنبه) در ادامه روند نزولی خود با افت یک هزار و 532 پله ای در جایگاه 154 هزار و 550 واحدی قرار گرفت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۴:۳۸    
در معاملات بورس تهران امروز بانکی ها شاهد رشد قیمت و صف های خرید بودند. در عین حال گروه محصولات شیمیایی و نفتی ها بار دیگر روند کاهشی را ادامه دادند و به افت شاخص کل دامن زدند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۴:۳۵    
سازمان ملی هوا و فضای آمریکا (ناسا) ضمن تایید حمله سایبری هکرها به اطلاعات شخصی و کاری کارمندان و مهندسان فعال در این سازمان به افزایش احتمال این حملات در آینده هشدار داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۴:۳۵    
حجم بارش های فصل پاییز کشور از ابتدای سال آبی 98-97 (اول مهرماه) تاکنون به 92.1 میلی متر رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۴:۳۲    
در هشت ماهه سال جاری 3 میلیون دلار تخم مرغ وارد کشور شد که این میزان در مدت مشابه سال گذشته صفر بوده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۴:۳۲    
تحلیلگران بازار جهانی پیش بینی کردند طلا پس از این که به بالاترین قیمت پنج ماه گذشته صعود کرد، احتمالا تا پایان سال روند افزایشی خود را متوقف خواهد کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۴:۱۷    
در حالی که روز چهارشنبه هفته گذشته نرخ خرید دلار در بانک ها پنج رقمی شده بود، بار دیگر این نرخ به زیر 10 هزار تومان سقوط کرد و امروز بانک ها هر دلار آمریکا را 9900 تومان می خرند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۴:۱۷    
رییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران اعلام کرد: قیمت طلا و سکه تقریبا در بازار امروز روند با ثبات و بدون نوسانی را تجربه کرده است و امیدواریم در ادامه نیز ارزانی را در این ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۴:۱۴    
رئیس کل بانک مرکزی در حالی اصلاح ناترازی بانک ها را نخستین گام در اصلاح نظام بانکی عنوان کرده که آمار بانک مرکزی حاکی از افزایش مانده بدهی حدود 43 درصدی بانک ها به بانک مرکزی است که در این میان بدهی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۴:۱۴    
وزارت صنعت ترکیه اعلام کرد اتحادیه اروپا بزرگ ترین سرمایه گذار خارجی در این کشور است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۴:۰۸    
معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی کشور خبر از تدوین آیین نامه ضوابط اجرای سازه های فضاکار با همکاری جهاددانشگاهی استان کرمان و مرکز تحقیقات وزارت راه داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۴:۰۵    
در حالیکه برخی رسانه ها از اینکه ممکن است طرح رجیستری گوشی های مسافری در آینده با چالش مواجه شود صحبت کرده بودند رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اعلام کرد که چنین مسئله ای صحت ندارد و هیچ یک از ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۴:۰۵    
به نظر می رسد که فیس بوک نیز قصد دارد برای اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ بعنوان یکی از بزرگترین زیرمجموعه های خود، ارز دیجیتال رمزنگاری شده توسعه دهد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۱:۰۸    
رئیس اسبق ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز چگونگی کشف دلارهای تقلبی در سال 91 را بیان کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۱:۰۵    
بر اساس اعلام صرافی های بانکی، دلار در روز اول زمستان به کانال 9 هزار تومانی بازگشت و به قیمت 9990 تومان فروخته می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۰:۴۱    
بانک ملی ایران نسبت به هر گونه سوء استفاده افراد کلاهبردار از طریق تماس تلفنی و گرفتن شماره حساب بانکی هشدار داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۰:۲۹    
عضو هیات مدیره و معاون شعب بانک ملی ایران از بهینه سازی جانمایی شعب این بانک خبرداد و گفت: بانک ها باید حساسیت ویژه ای نسبت به انتخاب مکان مناسب برای شعب خود در جهت حداقل سازی هزینه ها ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۰:۱۱    
پنج شنبه هر دلار آمریکا با رشد 50 تومانی به قیمت 10 هزار و 50 تومان رسید. در همین راستا افت 22 درصد در آذرماه، بازده منفی 30 درصد پاییزه و رشد 106 درصدی از ابتدای سال برای شاخص ارزی کشور رقم خورد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۰:۰۵    
گزارش یک موسسه بین المللی از رتبه کشورها در شاخص بین المللی حقوق مالکیت 2018 حاکی از آن است که ایران به لحاظ رعایت حقوق مالکیت، در میان 125 کشور منتخب ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۹:۵۹    
بانکداری ایرانی - در کنارشفافیت اقتصادی و دریافت مالیات متناسب می تواند زمینه فعالیت اقتصادی را برای فعالیت سود گرانه دلالان از بین ببرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۹:۴۷    
بانکداری ایرانی - یکی از معضلات بزرگ صنعت بیمه که در سال های اخیر همواره مورد بحث فعالان این صنعت بوده ، خسارت معوق و ذخیره گیری آن است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۹:۳۲    
بانکداری ایرانی - بانک تجارت درباره برگشت درآمدهای شناسایی شده مربوط به فسخ معامله مهم 1.5 هزار میلیارد تومانی و بازگشت بلوک 99 ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۹:۳۲    
دادسرای انقلاب تهران با اعلام پرونده 156 جلدی و بیش از 25 هزار برگی، از اجرا شدن حکم اعدام حمیدرضا باقری درمنی به جرم افساد فی الارض خبر داد.