پنجشنبه ۱۷ خردادساعت ۰۲:۵۱Jun 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 28 دی 1397 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 31 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 1 اردیبهشت 1397 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 1 تیر 1397 بانکداری ایرانی 1 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 31 شهریور 1397 بانکداری ایرانی 1 مهر 1397 بانکداری ایرانی 30 آبان 1397 بانکداری ایرانی 30 آذر 1397 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 29 اسفند 1397 بانکداری ایرانی 1 دی 1397 بانکداری ایرانی 2 دی 1397 بانکداری ایرانی 3 دی 1397 بانکداری ایرانی 4 دی 1397 بانکداری ایرانی 5 دی 1397 بانکداری ایرانی 6 دی 1397 بانکداری ایرانی 7 دی 1397 بانکداری ایرانی 8 دی 1397 بانکداری ایرانی 9 دی 1397 بانکداری ایرانی 10 دی 1397 بانکداری ایرانی 11 دی 1397 بانکداری ایرانی 12 دی 1397 بانکداری ایرانی 13 دی 1397 بانکداری ایرانی 14 دی 1397 بانکداری ایرانی 15 دی 1397 بانکداری ایرانی 16 دی 1397 بانکداری ایرانی 17 دی 1397 بانکداری ایرانی 18 دی 1397 بانکداری ایرانی 19 دی 1397 بانکداری ایرانی 20 دی 1397 بانکداری ایرانی 21 دی 1397 بانکداری ایرانی 22 دی 1397 بانکداری ایرانی 23 دی 1397 بانکداری ایرانی 24 دی 1397 بانکداری ایرانی 25 دی 1397 بانکداری ایرانی 26 دی 1397 بانکداری ایرانی 27 دی 1397 بانکداری ایرانی 28 دی 1397 بانکداری ایرانی 29 دی 1397 بانکداری ایرانی 30 دی 1397 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۲:۳۷    
عضویت بازار سرمایه ایران در کمیسیون بین المللی اوراق بهادار از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۱:۲۱    
بررسی لایحه بودجه 98 نشان می دهد، کل سود و مالیات وصولی دولت از بانک های دولتی در سال آینده حدود 2230 میلیارد تومان است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۱:۱۶    
طی احکام جداگانه ازسوی مدیرعامل بیمه تجارت نو،" معاون توسعه بازار و شبکه فروش و مدیرهماهنگی امور شعب و نمایندگان منصوب شدند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۰۹:۳۰    
همان یاوه گویی. همان قلدری. همان توهم پوی سپس با انتشار تصویری، با طعنه، به تهدید جان بولتون مشاور امنیت ملی آمریکا درباره حمله اسرائیل به ایران در سال 2009 و 2019 اشاره کرد فردا ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۲۳:۴۰    
تصادف یک خودرو با هواپیما در فرودگاه مهرآباد حادثه آفرید به گزارش تابناک به نقل از کن نیوز، برخورد خودروی کیترینگ به بال هواپیمای RJ85 تابان در فرودگاه مهرآباد تهران و نشت سوخت از بال سبب زمینگیری ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۷:۵۰    
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: دولت برنامه رفع فقر مطلق را با تکیه بر سیستم نهادهای حمایتی اجرا کرد، اما موفق به گسترش چتر حمایتی نشده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۷:۴۵    
شکایت اتحادیه کارکنان فدرال، از تعطیلی دولت نمی تواند بررسی شود، چراکه وزارت دادگستری آمریکا وکلایی که از دولت دفاع می کنند را به مرخصی اجباری فرستاده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۷:۴۵    
رئیس سازمان نقشه برداری گفت:در برخی مواقع خطوط لوله گاز، آب رسانی و انتقال نفت را از نقاطی عبور داده ایم که وجود فرونشست در آن مناطق باعث شده خطر شکست و آسیب جدی به این خطوط وجود داشته باشد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۷:۴۵    
در یک سو گروهی تولید کننده گلوی خود می درند که بگذارید کار کنیم و در سوی دیگر گروهی ایستاده اند که می گویند، باید مرزها به روی قاچاق و جنس های بنجل خارجی باز شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۷:۴۵    
رئیس کمیسیون سرمایه گذاری اتاق تهران گفت: پیاده سازی معاملات تهاتری، معاملات حق امتیاز، اوراق خرید دین و توسعه معامله اوراق بهادار مبتنی بر کالا، در دستور کار بورس کالای ایران قرار دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۷:۴۰    
معاون حقوقی رئیس جمهوری با اعلام اینکه لایحه پیوستن ایران به کنوانسیون مبارزه با جرایم سازمان یافته فراملی (پالرمو) اکنون روی میز مجمع تشخیص مصلحت نظام است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۷:۳۵    
کارت می کشید؟ این را فروشنده ای می گوید که برای پس دادن بقیه پول مشتری، سکه و اسکناسی در دخل خود ندارد؛ کارت مشتری را می گیرد و می گوید دوره پول نقد به سر آمده .
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۷:۳۰    
براساس آمار گمرک جمهوری اسلامی ایران در مدت 9 ماهه نخست امسال ارزش صادرات فلزات و سنگ های گرانبها ( طلا، نقره و . ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۷:۳۰    
مدیرعامل بورس انرژی گفت: حمایت و نظم در عرضه و تداوم حجم مشخصی از نفت خام در بورس انرژی می تواند به اطمینان کافی خریداران منجر شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۷:۳۰    
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: سریعترین و کارآمدترین راه برای مبارزه با فساد، بویژه فرار مالیاتی و شفاف سازی در اقتصاد، الکترونیکی کردن جامع فرآیندهای مالیات ستانی است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۷:۲۵    
علی حمود وزیر حمل و نقل سوریه روز جمعه با بیان اینکه ایجاد اتصال ریلی میان سوریه و ایران و عراق، یکی از اولویت های ماست ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۷:۲۵    
خبرگزاری رویترز به نقل از تحلیلگران نفتی نوشت که آمریکا معافیت های صادرشده برای خریداران نفتی را تمدید خواهد کرد و اگر چه ممکن است چند کشور از فهرست معافیت ها خارج شوند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۷:۲۵    
امام جمعه موقت تهران، وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم را ناشی از تحریم ها دانست و گفت: با تکیه بر ظرفیت های بزرگ کشور و اعتماد به مردم، مشکلات و نارسایی ها برطرف شده و پیروز می شویم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۷:۱۵    
عضو کمیسیون اصل 90 مجلس با اشاره به گسترش زمین خواری در کشور گفت: مهمترین دستگاه متولی در بحث زمین خواری سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۷:۱۵    
مازاد تجاری روسیه در 11 ماهه 2018 به 191.4 میلیارد دلار رسید و پیش بینی می شود با وجود تحریم ها علیه این کشور مازاد تجاری روسیه در 12 ماهه 2018 رکورد جدیدی به ثبت برساند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۷:۱۰    
مجموع فروش رنو فرانسه به ایران در سال 2018 بالغ بر 101 هزار و 347 دستگاه بوده است که این رقم نسبت به سال قبل از آن افت 45 درصدی داشته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۷:۱۰    
رییس شورای تامین دام کشور با بیان اینکه دام زنده در بازار دو نرخی شده است، گفت: قیمت بازار مصرف داخلی و خرید برای خروج غیر قانونی از کشور ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۷:۱۰    
مشاور رییس سازمان برنامه و بودجه با بیان این که بسته حمایتی دولت شامل حال کارگران فاقد بیمه تأمین اجتماعی هم می شود گفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۷:۰۵    
شرکت سینوپک چین قصد دارد قراردادی 3 میلیارد دلاری برای توسعه میدان نفتی یادآوران ایران ببندد که در صورت اجرا طی شش ماه تولید نفت از این میدان دو برابر می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۷:۰۵    
ایران همسایه عراق و یکی از بزرگترین شرکای تجاری این کشور است که باعث می شود کار آمریکا برای مجاب کردن عراق به اجرای تحریم ها علیه ایران سخت تر شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۷:۰۰    
پست اینستاگرامی رییس کل بانک مرکزی در یک پست کنایه آمزی اینستاگرامی نوشت: در شرایط تحریم و فشار اقتصادی، طرح مشکلات و اظهارات از سوی مسئولین باید در چارچوب استراتژی باشد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۷:۰۰    
مجری طرح میادین عرضه دام زنده در سطح کلان شهرها گفت: همزمان با دهه مبارک فجر در سطح شانزده کلان شهر، جایگاه عرضه بهداشتی دام ایجاد می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۶:۵۵    
دولت ایتالیا لایحه ای را با هدف افزایش مزایای رفاهی در این کشور تصویب کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۶:۵۵    
با افزاش امیدواری ها نسبت به نتایج مذاکرات تجاری بین چین و آمریکا، ارزش دلار در برابر ین و یورو تقویت شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۶:۵۵    
گروهی از مجرمان سایبری با بهره گیری از یک آسیب پذیری و افشای گذرواژه پست الکترونیکی بالغ بر 773 میلیون نفر از کاربران دسترسی به اطلاعات شخصی و خصوصی کاربران در محیط دارک وب را برای هکرها فراهم کردند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۶:۵۰    
دولت در سال آینده شرایط معافیت مالیاتی صادرکنندگان را تغییر خواهد؛ به طوری که تنها صادرکنندگانی که ارز حاصل از صادرات خود را طبق مقررات بانک مرکزی به چرخه اقتصادی برگردانند از پرداخت مالیات معاف می ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۶:۵۰    
به نظر می رسد که چالش های امنیتی علیه شرکت چینی هواوی تمامی ندارد و بسیاری از مقامات آمریکایی علاوه بر اتهام جاسوسی و همکاری با دولت چین ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۶:۴۰    
سامانه ی صدور حواله الکترونیک از آبان ماه سال جاری برای دستگاه های اجرایی راه اندازی شد، این سامانه جایگزین صدور چک شده و از این پس انتقال وجه دستگاه اجرایی به صورت مکانیزه جابه جا شده و پس از تأیید ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۶:۴۰    
فعالان و کارشناسان بین المللی پیش بینی کردند بازار جهانی آلومینیوم در سال 2019 همچنان دچار کمبود عرضه خواهد بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۶:۳۵    
ارزیابی بازار پول نشان می دهد نه تنها امسال بلکه تا اواسط سال آینده میلادی نیز احتمال افزایش نرخ بهره توسط بانک مرکزی اروپا نزدیک صفر است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۶:۳۵    
طبق گزارش جدیدی که از سوی بانک "امریکا مریل لینچ" منتشر شده، مازاد عرضه نفت در حال معکوس شدن است و ممکن است بازار با کمبود عرضه مواجه شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۶:۳۵    
سبد نفتی اوپک در سال 2018 نسبت به سال پیش از آن رشد چشمگیری را شاهد بود و برای دومین سال متوالی افزایش یافت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۶:۳۵    
سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی استان هرمزگان از آغاز ثبت نام ششمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور در سال 1397 از روز یکشنبه، 30 دی ماه خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۶:۳۰    
گفته می شود که نسل پنجم آیپدهای سایز کوچک اپل در نیمه نخست سال 2019 میلادی راهی بازارهای جهانی خواهند شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۶:۳۰    
معاون وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد که بر خلاف اظهارات برخی کارشناسان هیچ مشکلی در زمینه کاهش تولید شکر نداریم و کشت چغندر قند پاییزه در سال جاری زراعی کاهش پیدا نکرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۶:۳۰    
موسس و بنیان گذار شرکت چینی هواوی به تازگی برای چندمین بار هرگونه وابستگی و همکاری با دولت چین را تکذیب کرده و ادعای جاسوسی محصولات و تجهیزات این شرکت را باری دیگر بی اساس خوانده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۶:۲۵    
کارشناسان فعال در حوزه امنیت سایبری به تازگی از یک آسیب پذیری جدید در اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ خبر داده اند که پیام های قدیمی در گوشی های اندرویدی را بدون کسب اجازه از کاربران حذف می کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۶:۲۵    
هفته آینده اجلاس سالانه مجمع اقتصادی داووس که یکی از بزرگ ترین رویدادهای اقتصادی جهان است در سوییس برگزار خواهد شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۶:۲۵    
میانگین نرخ فروش حواله یورو در هفته گذشته در سامانه نیما به 10 هزار و 107 تومان رسیده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۶:۲۰    
با افزایش امیدواری ها نسبت به حل و فصل منازعات تجاری چین و آمریکا و سودآوری شرکت های بزرگ، بورس های جهانی قدم به مسیر صعودی گذاشتند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۶:۲۰    
در حالی که گروه خودروسازی سایپا هفته گذشته قیمت محصولات پرتیراژ خودرا 30 درصد افزایش داده بود مجددا با صدور ابلاغیه ای در تاریخ 27 دی ماه قیمت این محصولات را دوباره افزایش داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۶:۲۰    
به نظر می رسد که خطرات و ریسک های امنیتی زیادی پنتاگون را تهدید می کند و مقامات این سازمان نیز به توصیه های متخصصان فعال در حوزه امنیت سایبری توجهی نشان نمی دهند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۶:۲۰    
در حالی که قول های اتحادیه اروپا برای ایجاد سازوکار مالی با ایران دیگر تکراری شده و چندان اطمینانی به آن نیست، اما اروپا به تازگی اعلام کرده که سازوکار مالی ویژه موسوم به SPV در آستانه راه اندازی است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۶:۱۵    
به نظر می رسد که عطش فناوری صفحه نمایش های تاشو و انعطاف پذیر علاوه بر شرکت های تولیدکننده موبایل به رایانه نیز رسیده و مایکروسافت نیز می خواهد محصولاتی را که چنین قابلیتی دارند، تولید و عرضه کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۱:۰۰    
سارقان مسلح بفاصله چندماه بار دیگر در بلوار فرهنگیان ارومیه اقدام به سرقت از یک طلافروشی دیگر کردند و این بار ده ها سکه طلا به سرقت رفت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۰:۵۵    
سال آینده حدود 12میلیون قطعه کارت ملی هوشمند با اعتبار 228میلیارد تومانی توسط سازمان ثبت احوال کشور صادر خواهد شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۰:۳۰    
بانک مرکزی ترکیه همانطور که انتظار می رفت نرخ بهره را بدون تغییر حفظ کرد و نگرانی سرمایه گذاران را نسبت به سیاست های پولی پیش رو ترکیه کاهش داد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۰:۲۵    
محسن پورسید آقایی معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در گفت و گو با فارس در خصوص ایجاد تغییرات در محدوده زوج و فرد گفت: در تغییرات طرح زوج و فرد باید بی عدالتی بین پلاکهای زوج و فرد را برداریم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۰:۱۵    
با وجود اختلاف نظر گروه کارفرمایی و کارگری، دویست و هفتاد و نهمین نشست شورای عالی کار دوشنبه هفته آینده با موضوع افزایش حق مسکن کارگران در دستور کار قرار خواهد گرفت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۰:۱۵    
در حالی که در لایحه بودجه 98 سهم مرکز ملی فرش 15 میلیارد تومان پیش بینی شده این رقم برای توسعه و توانمندسازی تعاونی های فرش دستباف 400 میلیون تومان است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۰:۰۰    
حدود یک میلیارد و 350 هزار مترمکعب آب، برای جمعیت حدود 14 میلیون نفری استان تهران، تولید می شود که از این میزان، بیش از 70 درصد از منابع سطحی و سدها و بقیه از منابع زیرزمینی به دست می آید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۰:۰۰    
در حالی که این روزها بیش تر استفاده کاربران اینترنتی به ارتباطات سیار محدود می شود، اما کارشناسان بر این عقیده اند که ارتباطات ثابت هم در حوزه های پهن باند به ویژه خدمات ویدیویی و ابری ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۰:۰۰    
نمودار تولید گاز، فرآورده های نفتی و محصولات پتروشیمی در ایران طی 40 سال گذشته روند رو به رشدی داشته است؛ نموداری که شاید بخش درخشان آن بنزین باشد، زیرا ایران که واردکننده این محصول بود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۰:۰۰    
یکی از مهمترین مشکلات امروز مردم گرانی 2 تا 3 برابری قیمت مسکن به ویژه در تهران و کلانشهرهاست. اگر از مسئولان دولت آقای حسن روحانی دلیل این گرانی را بپرسید ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۰:۰۰    
بسته حمایتی 200 هزار تومانی بیمه شدگان تأمین اجتماعی که کمتر از 3 میلیون تومان حقوق دریافت می کنند از فردا به حسابشان واریز می شود.