پنجشنبه ۱۷ خردادساعت ۱۰:۲۸Jun 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 2 دی 1397 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 31 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 1 اردیبهشت 1397 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 1 تیر 1397 بانکداری ایرانی 1 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 31 شهریور 1397 بانکداری ایرانی 1 مهر 1397 بانکداری ایرانی 30 آبان 1397 بانکداری ایرانی 30 آذر 1397 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 29 اسفند 1397 بانکداری ایرانی 1 دی 1397 بانکداری ایرانی 2 دی 1397 بانکداری ایرانی 3 دی 1397 بانکداری ایرانی 4 دی 1397 بانکداری ایرانی 5 دی 1397 بانکداری ایرانی 6 دی 1397 بانکداری ایرانی 7 دی 1397 بانکداری ایرانی 8 دی 1397 بانکداری ایرانی 9 دی 1397 بانکداری ایرانی 10 دی 1397 بانکداری ایرانی 11 دی 1397 بانکداری ایرانی 12 دی 1397 بانکداری ایرانی 13 دی 1397 بانکداری ایرانی 14 دی 1397 بانکداری ایرانی 15 دی 1397 بانکداری ایرانی 16 دی 1397 بانکداری ایرانی 17 دی 1397 بانکداری ایرانی 18 دی 1397 بانکداری ایرانی 19 دی 1397 بانکداری ایرانی 20 دی 1397 بانکداری ایرانی 21 دی 1397 بانکداری ایرانی 22 دی 1397 بانکداری ایرانی 23 دی 1397 بانکداری ایرانی 24 دی 1397 بانکداری ایرانی 25 دی 1397 بانکداری ایرانی 26 دی 1397 بانکداری ایرانی 27 دی 1397 بانکداری ایرانی 28 دی 1397 بانکداری ایرانی 29 دی 1397 بانکداری ایرانی 30 دی 1397 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۴:۰۳    
ارایه طیف متنوعی از خدمات بانکی از طریق کیوسک بانک مسکن سبب رشد 21 درصدی تراکنش های بانکی از این طریق در شش ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال 96 شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۰:۰۳    
اپلیکیشن پات برای نخستین بار امکان کارت به کارت از مبدا بانک کارآفرین به تمامی بانک ها را امکان پذیرکرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۶:۰۹    
شاخص بورس امروز (دوشنبه) با رشد 790 پله ای به جایگاه 157 هزار و 484 واحدی صعود کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۴:۳۹    
محمد حبیبی، مدیر بیمه های باربری، کشتی و هواپیما بیمه معلم با بیان اینکه سرمایه بیمه شده بدنه کشتی نارگل رقمی معادل 650 هزار دلار است، از پرداخت سریع خسارت این کشتی به محض ارزیابی میزان خسارت خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۴:۲۴    
معاون سازمان خصوصی سازی از تلاش برای واریز نوبت دوم سود نقدی مجامع شرکت های سرمایه پذیر سهام عدالت در دهه فجر امسال خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۴:۲۱    
با توجه به اقدامات مطلوب و گام های موثر بانک برای توانمندسازی نیازمندان و کمک به بهبود وضعیت اقتصادی کشور ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۴:۱۵    
فعالیت بانک صنعت و معدن به عنوان بانک سرآمد در حوزه تولید واشتغال، ضامن بقای صنعت کشور است و لازم است دولت و مجلس برای افزایش سرمایه این بانک نقدینگی لازم را اختصاص دهند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۴:۱۲    
رییس مجمع عمومی بانک مسکن در سال 1396 ضمن بررسی گزارش عملکرد این بانک، به دلیل رعایت ضوابط سود سپرده های بانکی توسط بانک مسکن از مسوولان این بانک تقدیر و تشکر کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۴:۰۹    
عضو هیئت مدیره بانک توسعه تعاون گفت: ارزش آفرینی در برنامه های حرفه ای روابط عمومی به عنوان یک شاخص تلقی می گردد و بر این اساس روابط عمومی دیده بان ارزش های سازمان است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۴:۰۶    
مجمع بازرسی اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان البرز با حضور عضو هیئت مدیره و مدیر کل بازرسی و حسابرسی بانک برگزار شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۳:۵۴    
طی احکام جداگانه ای مدیران رئیس اداره حسابداری مالی، رئیس اداره کارت و شبکه پرداخت، رئیس اداره حسابداری مدیریت بودجه و گزارشها، رئیس اداره فرآیند ها و بهبودروش ها ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۳:۱۸    
مدیر آزمایشگاه نوآوری بلاک چین گفت: این بستر به تدریج جای سوئیفت را خواهد گرفت و اکنون نیز بخشی از وظایف سوئیفت در این بستر انجام می شود و بانک های اروپایی در حال بهره گیری از آن هستند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۲:۳۹    
فروشندگان دلارها هنگام فروش مدعی بودند با استفاده از دستگاهی مخصوص و ترکیب شیمیایی خاص، لایه بسیار نازکی از روی کاغذها محو شده و 100دلاری با کیفیت بسیار بالا به دست می آید که تشخیص جعلی بودن آن برای ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۰:۱۲    
شورای پول و اعتبار به تازگی تصمیم گرفته تا دیگر به سپرده هایی که کمتر از یک ماه در نظام بانکی ماندگاری دارند، سودی ندهد، دلیل این امر هم، گرایش مردم به سمت سپرده های کوتاه مدت است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۰:۰۰    
معاون اسبق ارزی بانک مرکزی معتقد است که کانال های کنترل ریال توانستند بر بازار ارز اثر قابل توجهی بگذارند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۹:۴۲    
وزارت خارجه سودان از احضار سفیر کویت به این وزارتخانه خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۹:۳۶    
یک منبع آگاه از نامساعد بودن حال جسمانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۹:۳۶    
یک کارشناس اقتصادی با بیان این که بخشی از ارزهای خانگی با تثبیت قیمت به بازار بر می گردند گفت: اگر دولت بتواند دلار را در یک دوره پنج ماهه روی قیمت های 8000 یا 9000 تومان تثبیت کند اتوماتیک وار بخشی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۹:۲۷    
پرداخت سود سهامداران شرکت کشت و دام قیام اصفهان در شعب بانک سینا آغاز شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۹:۲۴    
نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با پیش بینی سیر نزولی دلار گفت: 30 میلیارد دلار خانگی حجم کمی نداشته و با ورود به بازار، تحول اقتصادی ایجاد کرده و به روند نزولی کمک می کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۸:۴۸    
با این که 18 سال پیش زوج هنرمندِ فرحناز منافی از محب اهری از هم جدا شده اند؛ در این روزها که بیماری محب اهری تشدید شده و به علت وخامت حالش در بیمارستان بستری ا ست ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۹:۳۱    
رئیس جمهور فرانسه به خروج نظامیان آمریکایی از سوریه واکنش نشان داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۹:۲۸    
مدیر گمرک مسافری فرودگاه امام خمینی گفت: ماموران گمرک مسافری این فرودگاه در عملیاتی موفق به کشف 8 چمدان حاوی 90 هزار قرص و داروی غیرمجاز و بدون کیفیت شدند .
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۹:۲۵    
یک منبع آگاه در گمرک گفت: همکاری کارمند وظیفه شناس گمرک در ماجرای نماینده سراوان تعلیق نشده و اخبار منتشره درباره تعلیق این کارمند تکذیب می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۹:۰۱    
"ناگهان، در میان دریای نفرت، تمسخر و خشمی که دونالد ترامپ آن را تحریک می کند، رئیس جمهوری ایالات متحده تصمیمی گرفته است که الهام بخش امید است؛ خروج از سوریه. باید بگوییم ممنون ترامپ ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۸:۵۸    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد که جرایم خشن طی دو سال اخیر در تهران کاهش چشمگیر داشته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۸:۴۹    
دهک های درآمدی تورمی بین 17 تا 19.5 درصد را در آذرماه تجربه کردند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۸:۴۶    
بازار امروز (یکشنبه) طلا و سکه با افزایش قیمت اندکی مواجه شده اما این افزایش به گفته فعالان بازار طبیعی است و به زودی دوباره شاهد کاهش قیمت خواهیم بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۸:۴۳    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با تاکید بر این که بارش بارندگی در تهران می تواند تا حدی چالش های موجود در حوزه تامین منابع آب را حل کند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۶:۴۵    
وزیر صمت گفت : دولت 14 میلیارد دلار ارز 4200 تومانی به کالا های اساسی اختصاص داده و برای سال بعد نیز این تخصیص ادامه خواهد داشت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۶:۴۵    
شاخص بورس با 2 هزار و 141 واحد رشد در پایان معاملات امروز به کانال 156 هزار واحد وارد شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۶:۴۲    
دلار که طی چند هفته اخیر در بازار ثابت بود امروز با افزایش 550 تومانی به 10 هزار و 650 تومان رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۶:۳۹    
مدیرعامل بانک رفاه گفت: سعادت، توسعه و تعالی سازمانی در گرو پژوهش، تحقیق و نوآوری است و پژوهش رکن مهم نظام بانکی مدرن به شمار می رود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۶:۳۶    
سومین نشست تلفنی مدیران عملیاتی بانک رفاه با مشتریان، با هدف پاسخگویی و پیگیری امور مشتریان در محل مرکز پاسخگویی این بانک برگزار شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۲:۴۸    
رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر گفت: تغییرات قیمت در سکه و طلا نسبت به دیروز جزیی است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۲:۴۲    
نخستین بخش ریالی از مبلغ 500 میلیون یورو دریافتی از صندوق توسعه ملی برای پرداخت بدهی های نظام سلامت، امروز واریز می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۲:۳۹    
بدهی های خارجی ایران در هفت ماه نخست امسال نسبت به ابتدای سال حدود 10.7 درصد کاهش داشته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۲:۳۹    
محاسبه سود سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت از بهمن براساس ماه شمار خواهد بود و بالاترین نرخ سود آن 10 درصد است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۲:۳۹    
وزارت صنعت، معدن و تجارت در بخشنامه ای صادرات دام زنده مولد غیر گوشتی را بلامانع اعلام کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۱:۵۳    
رییس اتحادیه مشاوران املاک استان تهران گفت: در آذرماه 1397 معاملات مسکن در کل کشور 22 درصد کاهش یافته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۱:۵۳    
گران شدن مسکن در ماه های گذشته و فشار بر مصرف کنندگان باعث شده طرح مالیات بر عائدی مسکن بیش از هر زمان دیگری اهمیت پیدا کند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۱:۳۵    
بر اساس آخرین گزارش شبکه الکترونیکی پرداخت کارت (شاپرک) ، شرکت سایان کارت توانست جایگاه خود را در شاخص کاهش خطای ضریب پذیرندگی حفظ کند
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۱:۱۱    
با حضور حمید تهرانفر مدیرعامل بانک کارآفرین، مراسم معارفه مدیر جدید اعتبارات این بانک برگزار شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۰:۵۳    
بانک مرکزی شرایط جدید پرداخت سود سپرده های کوتاه مدت را تغییر کرد که از اول بهمن سال جاری باید توسط بانک ها اجرا شود .
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۰:۵۰    
هم زمان با سفر کاروان دولت تدبیر و امید به استان سمنان، بانک کشاورزی و استانداری برای اجرای 61 طرح کشاورزی و صنایع تبدیلی در قالب سرمایه ثابت و در گردش جمعا به مبلغ 2373 میلیارد ریال تفاهم نامه ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۰:۴۷    
مدیر کل دفتر برنامه ریزی و اقتصاد مسکن از بررسی سه برنامه افزایش عرضه خانه در کل کشور در جلسه شورای هماهنگی مسکن خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۰:۴۱    
بانکداری ایرانی - بیمه ما در سال 98 عزم جدی خود را جزم کرده است تا سهم بازار خود را افزایش دهد و در هشت ماهه نخست سال 97 بیش از 52 درصد بیشتر از دوره مشابه در سال گذشته حق بیمه صادر کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۰:۲۹    
به تازگی گزارش های جدیدی منتشر شده که نشان می دهد گوشی های فروخته شده توسط اپراتور مخابراتی AT&T دارای برچسب تقلبی تجهیز به فناوری شبکه 5G هستند این در حالیست که در واقع به چنین فناوری مجهز نیستند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۰:۲۶    
نایب رئیس کانون عالی انجمن های صنفی کارگران می گوید: وزارت کار به جای استعلام از معاونت حقوقی ریاست جمهوری، برای بازنگری و بررسی افزایش مزد کارگران در میانه سال باید از مجلس استعلام بگیرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۰:۲۶    
مدیرعامل پیشین سازمان انرژی های نو گفت: با توجه به نگاه مثبت دولت و مجلس نسبت به انرژی های تجدیدپذیر، افق های روشنی در انتظار این صنعت است که با درنظر گرفتن پتانسیل های بالای این حوزه ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۰:۲۳    
استفاده از پیام رسان های بومی به یکی از اولویت های مسوولان تبدیل شده، اما دغدغه ی امنیت یکی از مواردی است که پیام رسان ها با حل آن می توانند کاربران را به استفاده از ابزارهای بومی جذب کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۰:۲۳    
کارشناسان فعال در حوزه فناوری به تازگی با انتشار گزارشی پیش بینی کرده اند که اینترنت 5G، شهرهای هوشمند، اینترنت اشیا، خودروهای خودران و برقی و در آخر ارزهای دیجیتال رمزنگاری شده ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۰:۲۰    
جدیدترین آمار وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) نشان می دهد که تولید انواع کامیون در آبان ماه امسال نسبت به ماه مشابه در سال گذشته، 52.6 درصد کاهش یافته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۰:۱۷    
دام میانگین، بسیاری از سرمایه گذاران و حتی تحلیل گران بازار مسکن را به اشتباه انداخته و عاملی برای وجود خانه های خالی شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۰:۱۷    
در پی ممنوعیت صادرات 17 قلم کالا از ابتدای دی ماه، به گفته رییس کمیسیون توسعه صادرات اتاق بازرگانی ایران ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۰:۱۴    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با تاکید بر این که بارش بارندگی در تهران می تواند تا حدی چالش های موجود در حوزه تامین منابع آب را حل کند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۹:۲۰    
خدمات ارز بازرگانی ارائه شده توسط بانک ملی ایران در هشت ماه ابتدای سال جاری 2.6 برابر رشد کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۸:۵۶    
روز گذشته هر دلار آمریکا با 20 تومان افزایش به قیمت 10 هزار و 70 تومان رسید. معمولا بازار ارزی کشور شاهد رشد قیمت ها با شروع فصل سرد است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۸:۵۶    
طی جلسه معاملاتی شنبه، اوراق تسهیلات مسکن اسفند 95 (تسه9512) ضمن ثبت افت 6/ 2 درصدی به قیمت 52 هزار و 173 تومان مبادله شد. ششمین افت پیاپی باعث شد تا قیمت این اوراق به سطح 20 روز قبل بازگردد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۸:۵۳    
علاوه بر این، فقدان چشم انداز مثبت از متغیرهای حاکم بر سودآوری بخش عمده ای از سهام پرمعامله بازار با توجه به تحریم های اقتصادی فعالان سهام را مردد گذاشته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۸:۵۰    
همچنین در این ماه، نرخ تورم نقطه به نقطه روستایی 9/39 درصد بوده که این متغیر در حوزه شهری 9/36 درصد گزارش شده است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۸:۴۷    
وزیر راه و شهرسازی گفت: وظیفه وزارت شهرسازی، تعادل بخشی به بخش عرضه و تقاضای مسکن است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۸:۴۷    
وزیر صنعت: با قیمت گذاری ستاد تنظیم بازار قیمت جدید خودروهای پرفروش تا هفته آینده اعلام خواهد شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۸:۴۴    
دنیای اقتصاد : در اولین روز از زمستان بازار ارز و سکه نوسان خاصی نداشت و قیمت ها در همان محدوده ای نوسان کردند که در پایان پاییز در آن قرار داشتند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۸:۴۴    
دکتر تیمور رحمانی
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۸:۳۸    
بانکداری ایرانی - نسبت و ضریب خسارت شرکت بیمه کوثر در سال 97 نسبت به سال 96 بهبود معناداری یافته و توانسته مدیریت بهتری بر خسارت های احتمالی انجام دهد تا ریسک شرکت را 20 درصد کاهش دهد.