پنجشنبه ۱۷ خردادساعت ۱۱:۰۰Jun 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 9 دی 1397 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 31 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 1 اردیبهشت 1397 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 1 تیر 1397 بانکداری ایرانی 1 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 31 شهریور 1397 بانکداری ایرانی 1 مهر 1397 بانکداری ایرانی 30 آبان 1397 بانکداری ایرانی 30 آذر 1397 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 29 اسفند 1397 بانکداری ایرانی 1 دی 1397 بانکداری ایرانی 2 دی 1397 بانکداری ایرانی 3 دی 1397 بانکداری ایرانی 4 دی 1397 بانکداری ایرانی 5 دی 1397 بانکداری ایرانی 6 دی 1397 بانکداری ایرانی 7 دی 1397 بانکداری ایرانی 8 دی 1397 بانکداری ایرانی 9 دی 1397 بانکداری ایرانی 10 دی 1397 بانکداری ایرانی 11 دی 1397 بانکداری ایرانی 12 دی 1397 بانکداری ایرانی 13 دی 1397 بانکداری ایرانی 14 دی 1397 بانکداری ایرانی 15 دی 1397 بانکداری ایرانی 16 دی 1397 بانکداری ایرانی 17 دی 1397 بانکداری ایرانی 18 دی 1397 بانکداری ایرانی 19 دی 1397 بانکداری ایرانی 20 دی 1397 بانکداری ایرانی 21 دی 1397 بانکداری ایرانی 22 دی 1397 بانکداری ایرانی 23 دی 1397 بانکداری ایرانی 24 دی 1397 بانکداری ایرانی 25 دی 1397 بانکداری ایرانی 26 دی 1397 بانکداری ایرانی 27 دی 1397 بانکداری ایرانی 28 دی 1397 بانکداری ایرانی 29 دی 1397 بانکداری ایرانی 30 دی 1397 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۰۰:۴۲    
پس از ارزیابی های داوران و ارزیابان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پی پینگ به جمع شرکت های دانش بنیان پیوست.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۰۹:۱۵    
67 درصد مساحت ایران در زون با خطر بالا و 9 درصد در زون مساحت کشور در زون با خطر بسیار بالای زلزله قرار دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۴:۴۲    
شاخص بورس امروز (سه شنبه) با رشد 435 پله ای در جایگاه 161 هزار و 840 واحدی ایستاد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۴:۱۵    
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بر نقش مثبت بانک مسکن در ایجاد رونق ساختمانی تاکید کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۰۰:۳۹    
رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت مازندران، ابرتورم سال 97 را جز تورم های کم نظیر در تاریخ اقتصاد کشور دانست و گفته، نه کسی می تواند اثرات آن را کم بداند و نه توجیه کند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۰۰:۲۷    
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی بر لزوم توجه و حمایت از محصولات شرکت های دانش بنیان حوزه سلامت که توانایی رقابت با نمونه های مشابه خارجی دارند، تاکید کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۰۰:۱۸    
چهارمین نشست دوره ای کارکنان موسسه اعتباری کاسپین با حضور مدیرعامل، معاونان، روسای ادارات، شعب و کلیه کارکنان حوزه گیلان، اردبیل، آذربایجان شرقی و زنجان در مرکز استان گیلان برگزار شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۰:۰۸    
مصوبه شورای پول و اعتبار مبنی بر ممنوعیت پرداخت سود روزشمار به حساب های سپرده کوتاه مدت بانکی به گفته یک مدیر صنعت بیمه در شرایطی می تواند منابع و درآمدهای صنعت بیمه را تحت تاثیر قرار دهد که از ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۰:۱۹    
مدیر بازاریابی سازمان لیگ گفت: هیچ کدام از سرمایه گذاران عاقل برای خرید استقلال و پرسپولیس جلو نمی آیند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۰:۰۸    
رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: یک ریال از هر آنچه که از یارانه نقدی حذف می شود به تهران بازنمی گردد و برای همان استان خرج می شود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۰:۰۸    
معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: یکی از اولویت های وزارت صنعت که از امسال نیز در دستور کار قرار گرفته ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۰:۰۸    
در شرایطی که صنعت بیمه پارسال بیش از 1200 میلیارد تومان بابت کمک به مصدومان حوادث رانندگی به وزارت بهداشت پرداخت و این رقم برای امسال به حدود 1900 میلیارد تومان رسیده است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۰:۰۸    
رییس جمهوری از وزرای علوم، تحقیقات و فناوری، کشور و معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری خواست با تشکیل هیأت رسیدگی به این حادثه ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۰:۰۸    
عضو هیئت رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد: یکی از راهکارهای تنظیم بازار و ثبات در قیمت کالاهای اساسی استفاده بیشتر از بستر بورس کالا است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۹:۲۴    
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گفت: عملیات اجرایی حداقل 14 پروژه کلان میدان نفتی از بین 28میدان نفتی، در نیمه نخست سال آینده آغاز می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۹:۲۱    
جانشین فرمانده انتظامی گفت: نیروی دریایی ارتش و سپاه پاسداران در موضوع مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر با نیروی انتظامی همکاری خواهند کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۹:۲۱    
بانک مرکزی اعلام کرد: شاخص بهای تولیدکننده در ایران در دوازده ماه منتهی به آذر ماه 1397 نسبت به دوازده ماه منتهی به آذر ماه 1396 به میزان 30.6 درصد افزایش یافته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۹:۲۱    
مصطفی قیتونی وزیر انرژی الجزایر روز یکشنبه گفت، با توجه به توافق اخیر اوپک، قیمت نفت تا ماه آوریل افزایش می یابد و به رقمی بین 65 تا 70 دلار برای هر بشکه می رسد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۸:۵۷    
تا پایان هفته جاری، ظرفیت تولید بنزین ایران به 105 میلیون لیتر می رسد و این یعنی نسبت به سال 1391 بالغ بر 101 درصد رشد یافته و کشور به خودکفایی کامل در این زمینه رسیده است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۸:۴۲    
جویبار با زیر کشت بیش از 25 هکتار تولید گل نرگس جز شهرستان های برتر این محصول در کشور است،
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۲:۰۶    
در حال حاضر روش ها و متدهای پرداختی بسیار متنوعی در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرند. هر یک از این روش ها با تکیه بر ابزارها و روندهای کاربردی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۲:۰۳    
بانکداری ایرانی - این اپلیکیشن بدون نیاز به اطلاعات حساب یا کارت بانکی، تنها با داشتن شماره موبایل طرف مقابل، این امکان را ایجاد می کند تا پرداخت های مالی انجام شود..
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۱:۵۱    
دوازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه (فاینکس 2019) اول تا چهارم اردیبهشت ماه 98 در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی برگزار می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۱:۴۸    
بانکداری ایرانی - شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش صورت های مالی 12 ماهه سال مالی منتهی به 29 اسفند 96 را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۱:۰۹    
اسکناس های جدید در مقایسه با اسکناس های قدیمی دارای چندین تفاوت هستند. مهم ترین تغییر اسکناس جدید، تغییر رنگ اسکناس های 20 روپیه ای جدید خواهد بود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۱:۰۶    
بر اساس گزارشات اخذ شده از سامانه جامع آمارهای ثبتی تعاون در آذر ماه سال 1397، تعداد 208 شرکت تعاونی در این ماه تشکیل و ثبت شده اند که وضعیت فعالیت آنان در حال بهره برداری و یا در دست اجراست.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۰:۵۱    
قائم مقام وزیر و راه شهرسازی در امور مسکن مهر از تشکیل مراجع قضایی و دادگاه های ویژه برای تعیین تکلیف واحدهای مسکن مهر مشکل دار خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۹:۲۷    
الیاس حضرتی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی صبح امروز از استعفای قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۸:۵۴    
در همایش تکریم خیرین مدرسه ساز زلزله کرمانشاه از کارکنان بیمه نوین بابت همیاری در بازسازی فضاهای آموزشی این استان تقدیر شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۸:۵۴    
با هدف توسعه بازار و دسترسی هرچه بهتر بیمه گذاران، شعبه بیمه "ما" در شرق تهران افتتاح شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۸:۴۵    
سرپرست سابق تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه بهترین راه فروش سهام باشگاه، واگذاری آن به بخش خصوصی است، گفت: سهام پرسپولیس باید در بورس فروخته شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۸:۳۰    
بانک سینا بیش از 1400 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به 11 هزار و 600 نفر از جوانان در آستانه ازدواج پرداخت کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۸:۳۰    
در همایش تکریم خیرین مدرسه ساز در بازسازی مدارس آسیب دیده زلزله کرمانشاه از محمدرضا قربانی، مدیرعامل بانک دی تقدیر شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۸:۳۰    
در هشتمین گردهمایی سالانه چارگون که در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد، از بانک قرض الحسنه مهرایران به عنوان سازمان الکترونیکی برگزیده تجلیل به عمل آمد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۸:۲۷    
دهمین دوره جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب وکار دانشگاه شریف با عنوان وی سی کاپ با حمایت مرکز فین تک بانک انصار در سالن جابرابن حیان دانشگاه شریف با حضور چهره های شناخته شده اکوسیستم کارآفرینی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۸:۲۱    
دکتر حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران از بانک توسعه صادرات به خاطر صرفه جویی های انجام شده در ماههای گذشته توسط این بانک قدردانی کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۸:۱۵    
با بله اینترنتی درخواست پول کنید با بله می توانید در بستر فضای مجازی و یک پیام رسان همانطور که چت می کنید، به صورت اینترنتی و به آسانی درخواست پول دهید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۸:۱۲    
مدیرعامل بانک توسعه تعاون گفت: بانک توسعه تعاون درراستای حمایت از کالای ایرانی در 9 ماهه امسال 10 هزار فقره کارت اعتباری خریدکالای ایرانی به ارزش دو هزار میلیارد ریال صادرنموده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۸:۰۹    
مدیر شعب منطقه کهگیلویه و بویراحمد از افزایش 32 درصدی اعطای تسهیلات بانک سپه در هشت ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در استان خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۸:۰۹    
اکنون فضای مجازی بستر مناسبی برای توسعه و معرفی محصولات است و بانک ملی ایران نیز از این ظرفیت به شکل مطلوبی استفاده می کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۸:۰۶    
نحوه محاسبه سود سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت مشتریان نزد بانک تجارت از ابتدای ماه آتی از روزشمار به ماه شمار تغییر می کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۸:۰۶    
رضا دولت آبادی مدیرعامل بانک تجارت از معاونت مقیم کیش، واحد ارزی و تمامی شعب بانک تجارت و معاونت مقیم و شعب بانک ملت به نمایندگی از بیگدلی مدیرعامل این بانک بازدید کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۸:۰۶    
بانک صادرات ایران در هشت ماه نخست سال 97 بیش از 16 هزار فقره وام قرض الحسنه مشاغل خانگی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی پرداخت کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۷:۵۷    
بانک رفاه به عنوان اولین ارائه دهنده گیمیفیکیشن بانکی کشور و در راستای تداوم روند رو به رشد توسعه خدمات الکترونیک، گیمیفیکشن "رفاه شهر" را راه اندازی کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۷:۵۱    
طبق آمار و اطلاعات منتشر شده از سوی بورس اوراق بهادار تهران، بانک ها و مؤسسات اعتباری بیشترین حجم و ارزش معاملات هفته اول زمستان را به خودشان اختصاص دادند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۷:۴۸    
نماینده مجلس اعلام کرد وزیر بهداشت در اعتراض به کاهش بودجه سلامت استعفا داده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۵:۲۴    
نرخ خرید دلار در بانک ها نسبت به روز گذشته با اندکی افزایش همراه شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۵:۲۱    
به دلیل افزایش نرخ بهره و کاهش بهای نفت، رشد اقتصادی کانادا در سال آینده کاهش خواهد یافت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۴:۴۰    
جدیدترین آمار منتشر شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) نشان می دهد وضعیت صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در نیمه اول امسال بهبود نسبی داشته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۴:۳۷    
مدیر کل دفتر صادرات گمرک: صادرکنندگان می توانند به صورت 24 ساعته کالای خود را به گمرک اظهار کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۴:۳۴    
ماموران گمرک در بازرسی از یک مسافر، موفق به کشف3 کیلو و 450 گرم نقره ساخته شده قاچاق شدند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۴:۳۴    
وزیر امور اقتصادی و دارایی، در نامه ای به دیوان محاسبات کشور، خواستار پیگیری و نظارت بر اجرای صحیح حسابداری تعهدی براساس استاندارد های حسابداری بخش عمومی و دستورالعمل های این وزارتخانه از سوی این ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۴:۳۱    
بانک مرکزی از کاهش 25 درصدی آمار چک های برگشتی در آبان 97 در کل کشور خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۴:۲۸    
رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر: با افزایش اندک قیمت ارز در بازار، قیمت طلا و سکه نیز بالا رفت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۴:۲۸    
وزیر نیرو: استفاده از بانوان شایسته نقش موثری در شیوه صحیح مصرف و مدیریت آب و انرژی دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۴:۲۵    
وزیر راه و شهرسازی از افزایش همکاری ها و مبادلات اقتصادی و تجاری ایران و سوریه با نهایی شدن تفاهم نامه اقتصادی دو کشور خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۴:۲۵    
وزیر نیرو: به مناسب چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، چهل پروژه بزرگ در بخش آب و فاضلاب شهری و روستایی را به بهره برداری می رسانیم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۱:۲۴    
مدیرعامل شرکت بیمه سامان با اشاره به لزوم توسعه بیمه های زندگی در کشور، به دلایل عدم رشد این رشته به میزان مورد انتظار اشاره و خاطرنشان کرد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۱:۲۱    
مدیر عامل بانک ایران زمین با اشاره به اهمیت شناخت و رصد رفتار مشتری در بهبود ارائه خدمات بانکها افزود: در بانکداری جدید برای ارائه خدمات و تولید محصولات ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۰:۱۵    
این روزها اپلیکیشن های پرداخت نقش مهمی درپرداخت های خرد بانکی مانند خرید شارژ و پرداخت قبض دارند که این نقش و سهم با ورود این اپلیکیشن ها و شرکت ها به خدمات کارت به کارت بانکی رو به افزایش است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۰:۰۳    
قائم مقام راه آهن با بیان این که راه آهن تمایلی برای ورود به حوزه ساخت خطوط ریلی ندارد، گفت: به اندازه کافی در بخش خدمات دهی گرفتاری داریم اما برخی موارد به راه آهن تکلیف می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۰:۰۰    
بررسی قیمت روز مسکن در تهران حاکی از آن است که یک واحد مسکونی 152 متری در دروس به قیمت 3 میلیارد تومان و واحد 70 متری 22 ساله در شمیران نو به قیمت 100 میلیون تومان معامله شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۹:۵۴    
استاد اقتصاد دانشگاه اصفهان با بیان اینکه افزایش قدرت خرید راه های مختلفی دارد، گفت: کارکرد سیستم تأمین اجتماعی را راهکاری مهم از منظر اقتصاددانان برای افزایش قدرت خرید مردم است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۹:۵۴    
قائم مقام امور فناوری و مدیرکل دفتر سیاست گذاری و برنامه ریزی امور فناوری وزارت علوم از انعقاد بیش از 250 قرارداد تجاری سازی در 4 روز نمایشگاه دستاوردهای پژوهش ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۹:۵۱    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی به منظور بررسی بازگشت ارز صادراتی خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۹:۴۸    
یکی از مدیران پیام رسان های داخلی با بیان این که فیلترینگ تلگرام به نفع پیام رسان های ایرانی نبود، معتقد است که برخی از این پیام رسان ها توانستند با اختلال حداقلی در روزهای بعد از فیلترینگ ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۹:۴۲    
رئیس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی با تاکید بر توزیع سریع تر بسته های حمایت غذایی به کارگران و بازنشستگان، پیشنهاد کرد: اقلام بسته حمایتی از طریق اتحادیه امکان در اختیار کارگران قرار گیرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۹:۴۲    
به دنبال اظهار نظر شورای شهر تهران در مورد عدم کارایی فیلتر دوده برای کاهش آلودگی خودروهای دیزلی، یک عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی گفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۹:۳۹    
با وجود آنکه اعضای اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی تصمیم به خرید مرغ زنده به قیمت 8700 تومان گرفته بودند اما قیمت این حیوان زنده کمتر از 9500 تومان از سوی مرغداران اعلام نشده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۹:۳۹    
نایب رییس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی تهران معتقد است با وجود آنکه در طول سال های گذشته تلاش شده شرایط برای حمایت از تولید و بخش های تولیدی در اتاق افزایش یابد اما همچنان نارسایی هایی وجود دارد که ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۹:۳۹    
رییس هیات مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران گفت: کاهش سفرهای خارجی در حجم سفرهای داخلی مردم تغییر وضعیت نداده است. سفر مردم از هر نوع، خارجی و داخلی به شکل قابل توجهی کم شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۹:۳۶    
یک کارشناس حوزه آب با بحرانی دانستن وضعیت سد زاینده رود گفت: لازم است تا نگاه ویژه تری برای حل مشکلات این سد وجود داشته باشد چراکه اگر اکنون به فکر نباشیم قطعا چالش های متعددی را تجربه خواهیم کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۹:۳۳    
رییس دانشکده مهندسی عمران، آب و محیط زیست پردیس فنی مهندسی شهید عباسپور دانشگاه شهید بهشتی با تاکید بر اینکه ما مدیریت عادی نداریم و باید در شرایط عادی، "مدیریت ریسک" صورت گیرد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۹:۳۳    
یک تحلیل گر حوزه انرژی و عضو اتاق بازرگانی تهران با اشاره به تصمیم وزارت نفت درمورد عرضه سه میلیون بشکه نفت خام در بورس ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۹:۳۰    
بر اساس اعلام اتحادیه اروپا قرار است SPV (ساز و کار ویژه مالی ) تا پایان ماه دسامبر سال جاری میلادی به عنوان راهی برای حفظ و ارتقای داد و ستدهای مشروع با ایران مستقر شود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۰:۳۶    
تامین سرمایه لوتوس پارسیان با سرمایه 500 میلیارد تومانی در بورس تهران درج شد تا در فهرست عرضه های اولیه سهام قرار گیرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۰:۳۳    
مدیرعامل شرکت 300 مییارد تومانی سرمایه گذاری توسعه معین ملت تغییر کرد. سرمایه گذاری توسعه معین ملت از زیر مجموعه های مهم و بزرگ گروه مالی ملت بشمار می رود. ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۰:۳۰    
بانکداری ایرانی - هنگامی که یک "بلاک" اطلاعات جدیدی را در خود ذخیره می کند، این داده ها به بلاک چین اضافه می شوند. بلاک چین، همانطور که از نامش پیداست، متشکل از چندین بلوک متصل به هم می باشد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۰:۲۴    
بانکداری ایرانی - وضعیت دریافت و پرداخت بانک انصار نشان از رشد معنادار تسهیلات پرداختی و سپرده های جمع اوری شده دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۰:۱۸    
روز شنبه هر دلار آمریکا با کاهش 250 تومانی به قیمت 10 هزار و 550 تومان معامله شد. به این ترتیب سومین کاهش متوالی نرخ ارز به افت 3/ 2 درصدی شاخص ارزی کشور منجر شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۰:۱۸    
دنیای اقتصاد : اعلام قیمت های جدید خودرو در شرایطی از حدود سه هفته پیش کلید خورد که خودروسازان امسال برخلاف رویه معمول، قیمت های جدید را به صورت قطره چکانی اطلاع رسانی می کنند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۰:۱۵    
اصلی ترین چالش فعلی نظام بانکی کشور، عدم توازن در منابع و مصارف، عدم توازن در درآمد و هزینه و مشکلات نقدینگی است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۰:۱۵    
طی معاملات دیروز بهای اوراق تسهیلات مسکن اسفند 95 (تسه9512) با رشد 3/ 1 درصدی به سطح 54 هزار و 941 تومان رسید.