پنجشنبه ۱۷ خردادساعت ۰۴:۳۵Jun 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 21 دی 1397 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 31 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 1 اردیبهشت 1397 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 1 تیر 1397 بانکداری ایرانی 1 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 31 شهریور 1397 بانکداری ایرانی 1 مهر 1397 بانکداری ایرانی 30 آبان 1397 بانکداری ایرانی 30 آذر 1397 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 29 اسفند 1397 بانکداری ایرانی 1 دی 1397 بانکداری ایرانی 2 دی 1397 بانکداری ایرانی 3 دی 1397 بانکداری ایرانی 4 دی 1397 بانکداری ایرانی 5 دی 1397 بانکداری ایرانی 6 دی 1397 بانکداری ایرانی 7 دی 1397 بانکداری ایرانی 8 دی 1397 بانکداری ایرانی 9 دی 1397 بانکداری ایرانی 10 دی 1397 بانکداری ایرانی 11 دی 1397 بانکداری ایرانی 12 دی 1397 بانکداری ایرانی 13 دی 1397 بانکداری ایرانی 14 دی 1397 بانکداری ایرانی 15 دی 1397 بانکداری ایرانی 16 دی 1397 بانکداری ایرانی 17 دی 1397 بانکداری ایرانی 18 دی 1397 بانکداری ایرانی 19 دی 1397 بانکداری ایرانی 20 دی 1397 بانکداری ایرانی 21 دی 1397 بانکداری ایرانی 22 دی 1397 بانکداری ایرانی 23 دی 1397 بانکداری ایرانی 24 دی 1397 بانکداری ایرانی 25 دی 1397 بانکداری ایرانی 26 دی 1397 بانکداری ایرانی 27 دی 1397 بانکداری ایرانی 28 دی 1397 بانکداری ایرانی 29 دی 1397 بانکداری ایرانی 30 دی 1397 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۲۳:۵۷    
دردهای ناشی از گزش گیاه کشنده معروف به جیمبی جیمبی به حدی غیرقابل تحمل و شدید است که فرد گزیده شده را به خودکشی می کشاند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۹:۴۸    
خدا رحمی: کلیه اخباری که راجع به افزایش سرمایه بانک ها از محل تجدید ارزیابی وجود دارد، درروند خوبی قرار دارد و خبرهای پیرامون آن همه مثبت است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۰:۴۸    
به دنبال سخنان رئیس بانک مرکزی آمریکا مبنی بر احتمال توقف روند افزایش نرخ بهره، ارزش دلار در برابر سبدی از ارزهای مهم جهانی کاهش یافت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۰:۲۱    
صندوق مستقل حمایت از استارتاپ ها با سرمایه 100 میلیارد تومان با همکاری پست بانک و صندوق نوآوری و شکوفایی بر اساس تاکید وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایجاد می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۰:۰۹    
عصرایران : برایان هوک، رئیس گروه اقدام ویژه ایران در وزارت امورخارجه آمریکا گفته است به دلیل آنکه حکومت ایران سابقه شهروندان ایرانی را برای بررسی در اختیار آمریکا قرار نمی دهد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۲۲:۵۵    
حسن حاجی نوری (پیشکسوت مجسمه ساز) و خالق سرستون تخت جمشید در شهر بوینس آیرس آرژانتین، در سن 92 سالگی در تهران از دنیا رفت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۲۰:۳۱    
بانکداری ایرانی - شرکت تابان آتی پرداز هم زمان عملیات نصب کدهای QR را در تاکسی های شهر مشهد شروع کرده و هم اکنون تمامی تاکسی های مشهد در حال تجهیز شدن هستند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۷:۰۳    
رئیس پلیس راه البرز گفت که تردد وسایل نقلیه به منظور تخلیه بار ترافیکی از کرج به سمت مرزن آباد دقایقی پیش ممنوع شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۷:۰۳    
رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان از برنامه ریزی این سازمان برای تحقق ساماندهی بازار خودرو در قالب مجموعه ای از سیاست های کلان و اقدامات اجرایی در مدت معین خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۷:۰۳    
مدیر عامل تعاونی تولیدکنندگان لوستر و چراغ های تزئینی گفت: سالانه 200 میلیون دلار لوستر از ایران صادر می شود که در صورت کاهش هزینه های تولید، این میزان قابل افزایش است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۷:۰۰    
تارنمای شبکه تلویزیونی 'راشا تودی' خبر داد که جلیقه زردها قصد دارند تا در اقدامی هماهنگ حساب های خود را خالی کرده و نظام بانکی و دولت فرانسه را به نحوی مسالمت آمیز برای اجرای اصلاحات مدنظر خود تحت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۶:۵۷    
معاون طرح و توسعه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: خودروسازان نیازمند برنامه حداقل پنج ساله هستند تا بتوانند روال مشخصی را در تولید محصول در شرکت های خود پیاده کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۶:۵۴    
رئیس بانک مرکزی انگلیس گفت یوان، دلار را به عنوان ارز غالب جهانی به چالش کشیده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۶:۵۱    
بورس های آسیایی در معاملات روز جمعه به رهبری بورس ژاپن با صعود به کار خود خاتمه دادند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۶:۵۱    
بانک مرکزی روسیه در راستای تداوم سیاست دلارزدایی خود، 100 میلیارد دلار از ذخایر دلاری خود را به یورو، ین و یوان تبدیل کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۶:۴۸    
به دنبال جدال بین دولت و مجلس آمریکا بر سر بودجه ساخت دیوار مرزی با مکزیک، تعطیلی دولت فدرال به زودی وارد چهارمین هفته خود می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۶:۴۵    
هیوندای موتورز از فناوری جدیدی در جریان برگزاری نمایشگاه علم و فناوری CES 2019 رونمایی کرد که بر روی شیشه جلوی خودرو، اطلاعات دیجیتالی مورد نیاز راننده را نمایش می دهد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۶:۴۵    
پس از تجهیز ابزار و گجتهای مختلف هوشمند به دستیارهای صوتی حالا نوبت به دوچرخه های هوشمندی رسیده که می توانند با دستورات صوتی کارهای موردنظر کاربرانشان را انجام دهند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۶:۴۲    
تحلیلگران چینی فعال در حوزه ارزهای دیجیتال بر این باورند که روند سقوط ارزش ارزهای دیجیتال رمزپایه همچون بیت کوین در سال 2019 میلادی نیز ادامه خواهد داشت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۶:۴۲    
به نظر می رسد که اینستاگرام قصد دارد قابلیت جدیدی را به نسخه آی او اس این شبکه اجتماعی اضافه کند تا کاربران بتوانند به صورت هم زمان در چند حساب کاربری خود یک پست را منتشر کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۲:۴۲    
اقتصاددانان نظرات متفاوتی درباره اندازه دولت و حضور آن در اقتصاد دارند. در اسناد بالادستی کشورمان، کوچک سازی دولت و کاهش حضورش در امور تصدی گری به عنوان یکی از اهداف سیاست گذار، تعیین شده اند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۲:۳۹    
چهار نمایشگاه لوستر ، معماری، خانه مدرن و دکوراسیون داخلی ، صنعت مبلمان و تجهیزات اداری و ماشین آلات کشاورزی صبح امروز (جمعه) در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۲:۳۰    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور با اشاره به دستور رئیس جمهور برای اعطای اعتبار به جزایر هرمزگان ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۲:۳۰    
نایب رییس اتاق بازرگانی ایران معتقد است در شرایط فعلی صادرکنندگان می توانند به عنوان بازوی اقتصادی کشور عمل و بسیاری از دغدغه ها و نگرانی های پیش رو را برطرف کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۲:۲۷    
یک کارشناس بازار سرمایه با اشاره به بخشنامه بانک مرکزی درباره ماه شمار شدن سود سپرده های کوتاه مدت گفت: این بخشنامه هزینه بانکها را کاهش می دهد و این کاهش هزینه برای این صنعت مناسب است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۲:۲۷    
بازارهای نفت امسال نیز شاهد کشمکش میان اوپک و متحدانش با دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا بر سر قیمت نفت خواهند بود که پالایشگاه های آسیایی را متضرر کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۲:۲۴    
تصمیم دولت در تسهیل واردات تا سقف 300 میلیون دلار به صورت بدون انتقال ارز و صرفاً جهت تأمین مواد اولیه ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۲:۱۸    
عملیات اجرای طرح فاضلاب تهران، از سال 1374 در گستره ای به مساحت 70 هزار هکتار در مناطق 22 گانه تهران و برای پوشش 11 میلیون نفر جمعیت افق طرح 1410 آغاز به کار کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۲:۱۵    
نپیوستن ایران به کنوانسیون CFT، مزایای بسیاری مانند حفظ و ارتقای مسیرهای دور زدن تحریم های مالی و بانکی، امکان دور زدن تحریم ها با فروش ریالی نفت در بورس ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۲:۱۵    
اجرای پیمان پولی دوجانبه، لغو روادید، تکمیل راه آهن شلمچه- بصره و سوآپ نفت عراق توسط ایران می تواند چهار محور اقتصادی مذاکرات ظریف با طرف عراقی در راستای تعمیق همکاری تجاری میان دو کشور باشد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۲:۱۲    
نرخ خرید تضمینی گندم باید حداقل 2 هزار تومان باشد، زیرا پیش بینی می شود با توجه به بالا بودن هزینه ها و قیمت پایین خرید تضمینی، کشاورزان در سال آینده رغبت کمتری به تولید گندم داشته باشند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۲:۰۳    
رئیس کل گمرک با اشاره به درآمد 15 هزار میلیارد تومانی گمرک طی 9 ماه سال جاری، گفت: در خصوص درآمدهای پیش بینی شده برای بودجه 98، نظرات کارشناسی خود را به مجلس اعلام کرده ایم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۲:۰۰    
رئیس انجمن صنایع خوراک دام با بیان اینکه دلیل تغییر نرخ نهاده های وارداتی، بالا بردن قیمت توسط فروشندگان خارجی است،گفت:ادامه این شرایط باعث افزایش نرخ فراورده های پروتئینی می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۲:۰۰    
کارگران فصلی ومشاغل غیرمستمر مانندفعالیتهای پروژه ای درحالی ازمزایای بیمه بیکاری محرومندکه طبق قانون بیمه بیکاری،تمام شاغلان تحت پوشش قوانین کاروتامین اجتماعی باید ازمزایای آن بهره مند شوند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۱:۵۴    
در حالی که پوری حسینی بارها بر واگذاری کشت و صنعت و دامپروری مغان به عنوان یکی از افتخارات خود در واگذاری ها تأکیده کرده ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۱:۵۱    
بررسی قیمت روز مسکن در تهران حاکی از آن است که یک واحد 184 متری در نیاوران به قیمت 3 میلیارد و 375 میلیون تومان و واحد 153 متری 12 سال ساخت به قیمت 260 میلیون تومان در شمیران نو معامله شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۱:۵۱    
یک تحلیلگر مالی با هشدار نسبت به رشد حجم نقدینگی بی سابقه در کشور و سرگردانی حجم قابل توجه پول گفت: دولت بایستی یک برنامه ریزی مناسب جهت کنترل و هدایت این حجم پول عظیم صورت دهد تا منابع به مجرای صحیح ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۱:۴۲    
چین تنها کشور در بین هفت اقتصاد بزرگ دنیاست که بین سالهای 2000 تا 2016 رشد مصرف انرژی داشته است. مصرف این کشور از 40 هزار تریلیون بی تی یو در سال 2000 به 140 هزار تریلیون تا 2016 افزایش یافته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۱:۳۹    
تحلیلگران گلدمن ساچز پیش بینی کردند طی 12 ماه آینده قیمت طلا به 1425 دلار در هر اونس افزایش یابد، قیمتی که در بیش از 5 سال گذشته بی سابقه بوده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۰:۲۴    
در حالی که ممکن است نفت خام آمریکا با قیمت های قابل رقابت، بیشتر در آسیا عرضه شود ولی احتمالاً اشتهایی برای آن در میان بسیاری پالایشگاه ها وجود نخواهد داشت چون تاسیسات آنها مناسب درجات سنگین تر نفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۰:۲۴    
دولت در کنار تامین مالی نیازهای خود با فربه کردن بدهی های مالی در قالب استقراض که به عدد خطرناک 190 هزار میلیارد تومان رسیده باید به فکر واحدهای تولیدی نیز باشد تا امکان عبور کم خطرتر از بحران فعلی و ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۰:۲۱    
مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان با اشاره به این که یکی از نیازهای اساسی کشور شفاف سازی فعالیت های اقتصادی است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۰۹:۴۵    
صادرکنندگان در حالی دولت و بانک مرکزی را به احیای پیمان سپاری ارزی متهم می کنند که نه تنها در هیچ یک از بخشنامه های ارزی امسال نامی از آن برده نشده بلکه دست آنها برای هزینه کردن ارز حاصل از صادرات ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۰۹:۴۲    
وبگاه تحلیلی آسیا رویو در گزارشی با اشاره به حرکت بازارها و بورس های بین المللی به سوی ارزهای جایگزین دلار ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۰۹:۳۰    
در جریان بازدید وزیر راه و شهرسازی از شهر جدید پرند، مدیرعامل عمران این شهر گفت که 15 هزار واحد ساخته شده اما دستگاه های خدمات رسان ما را تنها گذاشته اند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۰۹:۲۴    
دبیرکل کانون عالی انجمن های صنفی کارگران از وزارت کار خواست تا برای شناسایی کارگران فاقد بیمه و معرفی آنها برای دریافت سبد کالا، از ظرفیت تشکل های کارگری استفاده کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۰۹:۲۱    
تولیدکنندگان پوشاک در ایران بارها خواستار برخورد با فعالیت فروشندگان پوشاک قاچاق شدند تا این که درنهایت ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماه گذشته اعلام کرد که از ابتدای دی ماه امسال ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۰۹:۲۱    
خروج آمریکا از برجام و اعمال تحریم های نفتی علیه ایران باعث شد شرکت های نفتی خارجی که در فضای پسابرجام برای انعقاد قراردادهای نفتی به ایران آمده بودند بازار نفت ایران را ترک کنند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۰۹:۱۸    
پس از اختلاس و فرار مدیرعامل وقت بانک ملی در سال 1390، بازار شایعه پراکنی اختلاس فرار مسئولان بانکی کشور داغ شده و چند روز پیش برای دومین بار شایعاتی بی اساس در مورد یکی از بانک های خصوصی کشور مطرح ...