پنجشنبه ۱۷ خردادساعت ۱۲:۰۶Jun 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 27 دی 1397 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 31 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 1 اردیبهشت 1397 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 1 تیر 1397 بانکداری ایرانی 1 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 31 شهریور 1397 بانکداری ایرانی 1 مهر 1397 بانکداری ایرانی 30 آبان 1397 بانکداری ایرانی 30 آذر 1397 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 29 اسفند 1397 بانکداری ایرانی 1 دی 1397 بانکداری ایرانی 2 دی 1397 بانکداری ایرانی 3 دی 1397 بانکداری ایرانی 4 دی 1397 بانکداری ایرانی 5 دی 1397 بانکداری ایرانی 6 دی 1397 بانکداری ایرانی 7 دی 1397 بانکداری ایرانی 8 دی 1397 بانکداری ایرانی 9 دی 1397 بانکداری ایرانی 10 دی 1397 بانکداری ایرانی 11 دی 1397 بانکداری ایرانی 12 دی 1397 بانکداری ایرانی 13 دی 1397 بانکداری ایرانی 14 دی 1397 بانکداری ایرانی 15 دی 1397 بانکداری ایرانی 16 دی 1397 بانکداری ایرانی 17 دی 1397 بانکداری ایرانی 18 دی 1397 بانکداری ایرانی 19 دی 1397 بانکداری ایرانی 20 دی 1397 بانکداری ایرانی 21 دی 1397 بانکداری ایرانی 22 دی 1397 بانکداری ایرانی 23 دی 1397 بانکداری ایرانی 24 دی 1397 بانکداری ایرانی 25 دی 1397 بانکداری ایرانی 26 دی 1397 بانکداری ایرانی 27 دی 1397 بانکداری ایرانی 28 دی 1397 بانکداری ایرانی 29 دی 1397 بانکداری ایرانی 30 دی 1397 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۸:۵۸    
شرکت ها و بیزینس های در حال رشد در ابتدا طرفداران زیادی دارند، اما هنگام پایان رشد، همان سازمان ها و نهادها پشت این کسب و کارها را خالی می کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۳:۵۷    
جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان سیرجان با حضور حسن پور نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۷:۵۰    
سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت:طی 3 روز آینده یعنی تا انتهای روز دوشنبه اول بهمن ماه همه کالاهای 110فروشگاه پوشاک احصا شده توسط ستاد، جمع آوری و تابلوی آنها پایین کشیده می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۷:۳۵    
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: طی چند سال گذشته سهم بخش های مولد اقتصاد کشور در صنعت، کشاورزی و صادرات از تسهیلات بانکی به شدت کاهش یافته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۷:۰۵    
انجمن پالایشگاه های روغن سازی ایران، متشکل از شرکتهای اصلی تولید کننده انواع روغن های موتوری و صنعتی در کشور ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۷:۰۰    
قیمت های پیش فروش شده خودرو طی چند ماه اخیر عملا تغییری نداشته و دلیلی برای تغییر قیمت و بازی تکراری خودروسازان مبنی بر تحریم و عدم امکان تولید هم موضوعیت ندارد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۶:۲۵    
مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: طی 9 ماهه امسال با حمایت های موثر از یک هزار و 400 بنگاه مشکل دار، شرایط تثبیت 304 هزار شغل فراهم شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۰:۵۵    
نمایندگان مجلس در سومین دستور هفتگی لایحه الحاق دولت به کنوانسیون بین المللی مقابله با تامین مالی تروریسم را برای تامین نظر شورای نگهبان بررسی می کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۰:۳۰    
اعضای هیات مدیره بانک قرض الحسنه رسالت منصوب شدند. به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت، در نشست هیات مدیره، علی سلطانی به عنوان عضواصلی و رئیس هیات مدیره ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۰:۳۰    
رئیس کمیسیون تلفیق بودجه سال 98، گفت: دولت به اشخاص حقیقی و نهادها و بانک ها 282 هزار میلیارد تومان بدهکار است که از این میزان 120 هزار میلیارد تومان به بانک ها و موسسات تولید بدهکار است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۰:۰۵    
محققان در مطالعه ای دریافتند که نقاشی کشیدن می تواند به تقویت حافظه کمک و از آلزایمر جلوگیری کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۵:۳۹    
ایرانی ها در سال 2018 به میزان 3 هزار و 652 دستگاه خانه از ترکیه خریداری کردند که پس از عراق دومین کشور بزرگ خریدار مسکن در این کشور محسوب می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۵:۳۳    
امروز در بازارهای جهانی قیمت نفت اگرچه به دلیل افزایش تولید نفت آمریکا کاهش یافت اما کارشناسان پیش بینی می کنند که قیمت نفت تا 70 دلار در هر بشکه را ادامه خواهد داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۵:۳۳    
پس از آنکه فدرال رزرو آمریکا تصمیم گرفت سرعت نرخ بهره را در آمریکا کاهش دهد، سرمایه گذاران به سمت سرمایه گذاری روی طلا ترغیب شدند و قیمت تقویت شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۵:۳۰    
یک اقتصاددان در هم اندیشی بررسی تحریم ها، گفت: واردات بی رویه بزرگترین بحران اجتماعی را به همراه دارد و در حال حاضر بیکاری مهمترین مشکل دولت ها به شمار می رود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۵:۳۰    
به سبب شکل گیری توده گردوغبار در عراق و شمال عربستان، امروز بعد از پایان بارش ها، با نفوذ این توده، کاهش کیفیت هوا و اختلال تردد در استان های خوزستان و بوشهر رخ می دهد که توصیه می شود کودکان ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۵:۲۷    
بانک آمریکایی مریل لینچ اعلام کرد که قیمت نفت در سال آینده به دلیل کسری شدید در بازار با افزایش مواجه می شود و میانگین 70 دلار در هربشکه خواهد شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۵:۲۴    
میانگین سرانه مصرف آب شرب در ایران در حالی حدود 200 تا 220 لیتر در شبانه روز است که در مقایسه با سرانه مصرف آب در جهان حدود 70 تا 80 لیتر بیشتر است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۵:۲۴    
بانک مرکزی روسیه اعلام کرد ذخایر خارجی این کشور به رغم تحریم ها برای سومین سال متوالی افزایش یافته و این کشور سهم ذخایر دلاری خود را به کمترین میزان تاریخی رسانده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۵:۲۱    
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه شرایط حضور و فعالیت بخش خصوصی در بنادر کشور فراهم شده است، از حمایت قاطع مدیران دولتی از سرمایه گذاران خصوصی بنادر خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۵:۰۹    
معاون دبیرخانه مناطق آزاد گفت: در تلاشیم در سه حوزه بانک، بورس و بیمه بتوانیم با هماهنگی نهادهای داخلی، آرامش روانی برای حضور سرمایه گذاران خارجی و بانک ها و بیمه های خارجی را فراهم کنیم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۵:۰۶    
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اتصال خط راه آهن خرمشهر به بصره، گفت: توافقات اولیه این پروژه انجام شده و تامین مالی آن از طرف ایران انجام خواهد شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۵:۰۶    
بانکداری ایرانی - روز پنج شنبه، سهام آسیایی، پس از این که با نگرانی در مورد چشم انداز اقتصادی چین، بالا و پایین شدند، اندکی رشد کردند، درحالی که پس از رای اعتماد مجلس انگلیس به ترزا می ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۵:۰۳    
یک مقام مسئول در سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: 4هزار و 170 صندلی پرواز سال 57 به حدود 48000 صندلی پروازو تعداد ناوگان از 25 فروند به 311 فروند رسیده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۴:۵۷    
در حالی لایروبی اروند یکی از وعده های عملی نشده وزیر سابق راه و شهرسازی بود که وزیر تازه وارد راه در این باره گفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۴:۵۴    
معاون مالی و اقتصادی سازمان تأمین اجتماعی از واریز بسته 200هزار تومانی حمایتی افراد تحت پوشش تأمین اجتماعی که کمتر از 3میلیون تومان دریافتی دارند خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۴:۴۸    
تبصره 14 و بخشی از تبصره 18 لایحه بودجه 1398 به موضوع هدفمند کردن یارانه ها اختصاص دارد. مرکز پژوهش های مجلس در گزارشی اعطای اختیار به استانداران در شناسایی و حذف یارانه دهک های بالا نقد و این امر را ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۴:۲۴    
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: در دهه مبارک فجر امسال، 45 هزار واحد مسکن مهر در سطح کشور افتتاح می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۴:۲۱    
رییس کل بانک مرکزی اعلام کرد: با توجه به دستور رییس جمهوری و به منظور مقابله با یکی از گلوگاه های فساد و آسیب در فرآیند تجارت خارجی کشور، سامانه رفع تعهد ارزی واردکنندگان، بزودی عملیاتی می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۴:۲۱    
وزیر صنعت ، معدن و تجارت گفت: سهم کشورمان از بازار واردات 15 کشور همسایه فقط 2.1 درصد است که باید از ظرفیت های موجود داخلی برای افزایش آن استفاده کنیم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۴:۱۸    
استقرار سامانه بارشی در سراسر کشور به جز جنوب شرق، افت هشت تا 10 درجه ای دمای هوا، احتمال بارش برف در تهران و مواج شدن خلیج فارس و دریای خزر از مهم ترین تغییرات آب و هوایی در روزهای پایانی هفته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۴:۱۵    
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: شمار صندلی های ناوگان هوایی با رشد حدود 12 برابری از چهار هزار و 170 صندلی در سال 57 هم اکنون به 48 هزار افزایش یافته و تعداد ناوگان نیز از 25 فروند به ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۴:۱۵    
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: بانک ها نمی توانند وام های کشاورزان را استمهال نکنند زیرا این موضوع ، مصوبه دولت بوده و همه باید تمکین کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۴:۱۲    
دادگاهی در هند شرکت فولکس واگن آلمان را به دلیل تخلف در استانداردهای آلایندگی هوا به پرداخت 14 میلیون دلار جریمه نقدی محکوم کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۴:۰۹    
رییس سازمان مدیریت و برنامه بودجه کشور صبح امروز و در حاشیه سفر به جنوب استان کرمان از روند ساخت بیمارستان 120 تختخوابی شهرستان عنبرآباد بازدید کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۴:۰۶    
معاون اجرایی ارتش گفت: باید همه دلسوزان نظام، مخصوصا جوانان بسیجی وفادار و با ایمان در فضای مجازی حضور جدی داشته باشند و به مقابله با حرکات دشمن بپردازند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۴:۰۳    
توییتر در تازه ترین بیانیه خود اعلام کرده است که کاربران اندرویدی قادر خواهند بود از این پس، نحوه مشاهده و چینش توییت های مخاطبان خود را در صورت تمایل تغییر دهند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۴:۰۳    
قیمت پالادیوم روز پنج شنبه به دنبال کاهش عرضه و رشد تقاضا، به رکورد بالای جدیدی صعود کرد و طلا نیز تحت تاثیر انتظارات برای توقف افزایش نرخهای بهره آمریکا نسبت به روز گذشته تغییر چندانی نداشت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۴:۰۰    
سنای آمریکا با تلاشها برای رفع تحریمها علیه سه شرکت روسی از جمله شرکت تولیدکننده آلومینیوم روسال مخالفت کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۳:۵۷    
بزرگترین تولیدکننده نفت و گاز چین انتظار دارد تولید نفت این کشور در سال 2019 ثابت بماند، در حالی که تقاضا برای گاز طبیعی رشد خواهد کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۳:۵۱    
از 1230 دستگاه و نهاد در کشور که نام آنها در سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات آمده است، 704 دستگاه از نظر قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۳:۴۲    
تازه ترین برآوردها حاکی از آن است که تولید گوشی های هوشمند در سه ماهه نخست سال 2019 میلادی، کاهش چشمگیر 19 درصدی را تجربه خواهد کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۳:۳۹    
تشدید برخورد با پیامک های تبلیغاتی، قابلیت شارژ مجدد کارت های تلفن همگانی و راه اندازی سرویس جدید از سوی مخابرات ایران، برخی از مهم ترین اخبار حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در هفته جاری بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۳:۳۶    
انتقال مالکیت بیمه نامه های شخص ثالث از خودرو به راننده، تازه ترین تصمیم بیمه مرکزی است؛ تصمیمی که باید دید آیا می تواند از بروز تقلبات گسترده ای در ابعاد 2000 میلیارد تومان در صنعت بیمه جلوگیری کند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۲:۵۰    
مقالات شرکت کنندگان پنجمین همایش مدیریت ریسک و بیمه از سوی داوران علمی این همایش انتخاب شدند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۲:۰۸    
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع دو تصادف زنجیره ای در محور ایوانکی -گرمسار در شب گذشته خبر داد و گفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۲:۰۸    
حجت اله صیدی با بیان اینکه بانک صادرات ایران در حال حاضر جایگاه مطلوبی در بورس دارد، گفت: سهام این بانک، یکی از نقدشونده ترین سهام ها با افزایش بالاتر از 140 درصد است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۲:۰۵    
در حالی که به دلیل افزایش تقاضا و کاهش عرضه، قیمت پالادیوم در بازارهای جهانی به ارقامی بی سابقه رسیده است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۱:۵۰    
امروز در استان های فارس، اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، ایلام، قزوین، البرز، تهران، قم، سمنان، خراسان رضوی، گیلان، مازندران، بوشهر ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۱:۳۲    
توسعه نامتوازن شهرها و سیاست گذاری های نادرست، زمینه ساز افزایش بی رویه قیمت زمین در چند سال گذشته شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۱:۲۹    
دو پرواز صبح تهران - ایلام موفق به فرود در فرودگاه ایلام نشدند و به فرودگاه مهرآباد بازگشتند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۱:۲۶    
بر اساس اعلام سازمان برنامه و بودجه کشور، دولت در لوایح بودجه 97 و 98 حذف یارانه خانوارهای پردرآمد را پیش بینی کرد اما اجرای آن منوط به تصویب مجلس است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۱:۲۶    
تا قبل از اواخر سال 1396 و تا پیش از جهش قیمت ها، هزینه های مسکن به طور میانگین 30 درصد از درآمدهای خانوارهای ایرانی را به خود اختصاص می داد که البته این رقم بنا به گفته ی وزیر راه و شهرسازی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۱:۲۶    
کارشناسان بر این باورند که فناوری بلاک چین می تواند تا حد زیادی به ارتقای سطح امنیت سایبری دستگاه های هوشمند و متصل به اینترنت اشیا کمک کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۱:۲۳    
در پنج روز کاری این هفته بورس تهران، گروه خودرو از خبرسازترین ها بود؛ چراکه بعد از مدت ها حاشیه درباره افزایش قیمت خودروها بالاخره این اتفاق افتاد، اما بر خلاف انتظار ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۰:۲۰    
بر اساس لایحه بودجه سال 1398، فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) با اعتباری معادل 1516 میلیارد تومان و 859 میلیون تومان تا پایان سال 1400 تکمیل می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۰:۱۷    
با واریز نود و پنجمین مرحله از یارانه های نقدی، حساب پرداختی یارانه نقدی از زمان اجرای قانون هدفمندی یارانه ها به بیش از 330 هزار میلیارد تومان رسید؛ آن هم در شرایطی که قانون بودجه ...