پنجشنبه ۱۷ خردادساعت ۰۱:۳۹Jun 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 3 دی 1397 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 31 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 1 اردیبهشت 1397 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 1 تیر 1397 بانکداری ایرانی 1 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 31 شهریور 1397 بانکداری ایرانی 1 مهر 1397 بانکداری ایرانی 30 آبان 1397 بانکداری ایرانی 30 آذر 1397 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 29 اسفند 1397 بانکداری ایرانی 1 دی 1397 بانکداری ایرانی 2 دی 1397 بانکداری ایرانی 3 دی 1397 بانکداری ایرانی 4 دی 1397 بانکداری ایرانی 5 دی 1397 بانکداری ایرانی 6 دی 1397 بانکداری ایرانی 7 دی 1397 بانکداری ایرانی 8 دی 1397 بانکداری ایرانی 9 دی 1397 بانکداری ایرانی 10 دی 1397 بانکداری ایرانی 11 دی 1397 بانکداری ایرانی 12 دی 1397 بانکداری ایرانی 13 دی 1397 بانکداری ایرانی 14 دی 1397 بانکداری ایرانی 15 دی 1397 بانکداری ایرانی 16 دی 1397 بانکداری ایرانی 17 دی 1397 بانکداری ایرانی 18 دی 1397 بانکداری ایرانی 19 دی 1397 بانکداری ایرانی 20 دی 1397 بانکداری ایرانی 21 دی 1397 بانکداری ایرانی 22 دی 1397 بانکداری ایرانی 23 دی 1397 بانکداری ایرانی 24 دی 1397 بانکداری ایرانی 25 دی 1397 بانکداری ایرانی 26 دی 1397 بانکداری ایرانی 27 دی 1397 بانکداری ایرانی 28 دی 1397 بانکداری ایرانی 29 دی 1397 بانکداری ایرانی 30 دی 1397 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۰۰:۵۳    
شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) از درج فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در سامانه پس از معاملات خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۰۰:۳۲    
مدیرعامل بانک کارآفرین گفت: اعطای سود روزشمار به سپرده ها به دلیل تخطی بانک ها از قانون بود و اقدام اخیر بانک مرکزی برای توقف آن بازگشت به قانون و تصمیمی صحیح است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۰۰:۳۲    
اگر بخواهیم فناوری بلاک چین را تعریف کنیم، باید بگوییم که بلاک چین نوع جدید و خاصی از شبکه اینترنتی است که در آن اطلاعات مختلف به صورت بلوک های هم شکل طبقه بندی می شوند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۰۰:۲۹    
شعبه صندوق تامین خسارت های بدنی با حضور رئیس کل بیمه مرکزی ایران، مدیرعامل و صندوق تامین خسارت های بدنی کشور عصر روزگذشته در ساری، مرکز مازندران راه اندازی شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۲۳:۲۹    
بازار ارز امروز با افزایش قیمت ها همراه بود. همین موضوع سبب افزایش قیمت انواع طلا و سکه شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۸:۳۳    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس هشتم و نهم گفت: اگر بدهکاران بزرگ بانکی درپرداخت بدهی خود پیش قدم شوند بانکها به طور قطع با آنها کنار خواهند آمد تا سرمایه های مردم را به مردم بازگردانند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۵:۴۸    
معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به اینکه سازمان بنادر یک نهاد مستقل است گفت: تحریم بانک چین تاثیر بر فعالیت بنادر کشور ندارد
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۵:۱۲    
مدیرکل یکی از ادارات وزارت امور خارجه هند، از افتتاح دفتر اپراتوری شرکت هندی IPGL در بندر شهیدبهشتی چابهار خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۴:۵۱    
مدیرکل اشتغال اتباع خارجی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آغاز طرح صدور و تمدید پروانه کار موقت اتباع خارجی خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۴:۱۲    
رئیس اداره بازاریابی بانک توسعه صادرات خبر داد: با آغاز پروژه بانکداری شرکتی در بانک توسعه صادرات سقف اختیارات شعبه ای که مشتری در آن حساب دارد تحت شرایطی خاص تا سقف هیات مدیره بانک ارتقا می یابد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۱:۰۳    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز دوشنبه در صفحه توئیتر خود با انتقاد از سیاست های بانک مرکزی کشورش، آن را تنها مشکل اقتصاد آمریکا خواند و نوشت: مقام های این بانک درکی از بازار ندارند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۱:۰۰    
رئیس کل بیمه مرکزی ایران با اعلام این که شرکت های بیمه ای سالانه 98 هزار میلیارد ریال غرامت ناشی از سوانح رانندگی پرداخت می کنند، گفت که حدود 20 درصد این غرامت ها غیر واقعی و تحمیل متقلبانه است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۰:۳۳    
مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی کشور گفت که این صندوق در سال جاری حدود 6 هزار میلیارد ریال غرامت پرداخت کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۰:۱۵    
رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی از توزیع گسترده مرغ منجمد در سراسر کشور برای متعادل سازی قیمت مرغ گرم در بازار خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۰:۱۵    
در کنار شورای هماهنگی صنعت بیمه در استان ها باید موضوع تاسیس شوراهای هماهنگی دستگاه ها و ارگان های مرتبط نیز پیگیری و راه اندازی شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۰:۱۵    
رئیس سازمان خصوصی سازی: تلاش ما بر این است که مزایده واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در اسفند امسال انجام شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۰:۰۹    
بانک مرکزی: سیاست های جدید موجب افزایش نقدینگی بانک ها و تأمین مالی بنگاه های اقتصادی خواهد شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۰:۰۳    
مدیر شعب منطقه آذربایجان غربی بانک سپه گفت: این بانک برای کمک به تحقق اهداف اقتصادی دولت برای رشد تولید ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۰:۰۰    
روابط عمومی سمات : شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) در اطلاعیه ای از تمدید ثبت نام در سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) به دلیل استقبال فراوان سهامداران خبر داد. ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۹:۵۴    
مجمع در خصوص بند دو دستور جلسه ،ضمن تصویب بودجه های مسئولیت اجتماعی مقرر داشت بودجه مصوب با نظارت هیات مدیره هزینه شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۹:۵۱    
حمید فرخ نژاد بازیگر سینما تصویری جدید از خود را در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت: در کنار آقای فرعون موزه کینگ تات.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۹:۵۱    
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز گفت: یکی از بزرگ ترین مشکلاتی که امروز دامن سرمایه گذاران و واحدهای تولیدی در این استان را گرفته، بحث شعاع 120 کیلومتری شهرک صنعتی اشتهارد است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۹:۵۱    
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران (شادا)، معاونت امور اقتصادی وزارت اقتصاد، با سه پروژه"دریافت شکایات، انعکاس ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۶:۳۹    
مدیر پروژه مشارکت عمومی - خصوصی سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: چسبندگی دستگاه های اجرایی به برخی طرح های نیمه تمام، واگذاری این طرح ها به بخش خصوصی را با مشکل روبرو کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۶:۳۹    
یک مقام آگاه در وزارت امور اقتصادی و دارایی، ادعای مطرح شده از سوی یکی از نمایندگان مجلس درباره قول وزیر اقتصاد برای برکناری رییس سازمان خصوصی سازی را رد و اعلام کرد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۶:۳۰    
نماینده ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پیگیری پرونده واحدهای تولیدی مشکل دار از آزادی 20 کارگر زندانی فولاد اهواز خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۶:۲۷    
مدیرکل دفتر آسیا و اقیانوسیه سازمان توسعه تجارت ایران گفت: مذاکرات تجارت ترجیحی ایران و هند نهایی شده و فقط مراحل تکمیلی این موافقتنامه باقیمانده که تا یک ماه آینده عملیاتی می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۶:۱۵    
معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت اقتصاد اعلام کرد: مسکن، سپه و کشاورزی سه بانکی هستند که طبق آمارهای بانک مرکزی، نرخ سود سپرده گذاری را رعایت کرده اند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۶:۱۲    
شهردار تهران گفت که محموله قطعات 70 واگن مترو در آخرین مراحل ترخیص قرار دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۶:۱۲    
بهای انواع سکه در بازار آزاد تهران روز دوشنبه تغییری نداشت و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید سه میلیون و 500 هزار تومان فروخته شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۶:۰۹    
معاون مالیات بر ارزش افزوده سازمان امور مالیاتی کشور گفت: متقاضیان استرداد وجوه عوارض خروج از کشور می توانند از این پس به صورت الکترونیکی درخواست خود را ثبت کنند تا بازپرداخت وجوه بدون مراجعه حضوری و ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۶:۰۶    
بانک مرکزی با هشدار نسبت به اجاره حساب یا کارت بانکی اعلام کرد: براساس قوانین و مقررات جاری، مسئولیت همه تراکنش ها و مبادلاتی که از طریق حساب و کارت بانکی انجام می شود برعهده دارنده آن است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۶:۰۳    
بازار سرمایه راهی برای جذب نقدینگی از جامعه و هدایت آن به بازار مولد و به جریان انداختن چرخ کارخانه ها و در نتیجه حرکت رو به جلو کل اقتصاد است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۶:۰۰    
در یک روز پیامکی با عنوان دستور ویژه به تلفن همراه مشتری ارسال می شود؛ فرد آن را نادیده می گیرد اما با نخستین تراکنش متوجه می شود که حسابش از کار افتاده و باید به بانک مراجعه کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۴:۴۸    
بانکداری ایرانی - اگر به فکر این هستید که به جای پول نقد، کارت بانکی با سقف برداشت محدود و مشخص در اختیار فرزندان محصل خود بگذارید، حتماً این مطلب را بخوانید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۴:۱۸    
عضو هیئت مدیره بانک صادرات ایران از افزایش سقف تهاتر مطالبات این بانک تا رقم 90 هزار میلیارد ریال خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۴:۱۵    
سخنگوی ستاد بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور کاهش نرخ سود پرداختی در کنار رشد 25 درصدی سپرده های بانک در سال 1396 را یک دستاورد مهم برای بانک مسکن عنوان کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۴:۱۲    
مرحله نهایی رویداد استارت آپی فین تک فارم بانک کشاورزی با عنوان کمپ نوآوری از فردا 4 دی ماه با حضور 18 شرکت منتخب ، آغاز به کار خواهد کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۴:۰۹    
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: بانک شهر در مسیر توسعه فرهنگی برنامه های مطلوبی داشته است و نمی توان نقش آن را در افزایش مخاطبان نمایشگاه های کتاب استانی نادیده گرفت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۳:۴۸    
گروه صنعتی ایران خودرو طی بخشنامه ای قیمت جدید پنج محصول خود را به نمایندگی های فروش ابلاغ کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۲:۲۱    
بیشتر بورس های جهانی متاثر از افزایش مجدد نرخ بهره در آمریکا با زیان معاملات هفتگی خود را شروع کردند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۲:۴۲    
یک کارشناس اقتصادی با بیان اینکه، ماه شمار شدن نرخ سود سپرده های بانکی سه اثر مثبت بر بازار و نظام اقتصادی دارد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۲:۳۹    
به نظر می رسد که به روزرسانی جدید سیستم عامل آی اواس برای کاربران گوشی های آیفون دردسرساز شده و موجب قطعی اینترنت همراه آنها می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۲:۳۶    
یک اقتصاددان گفت: کاهش قیمت اجناس به دلار بستگی چندانی ندارد، بلکه علت تورم در کشور نقدینگی است. این در حالی است که تخمین زده شده حجم نقدینگی تا پایان سال به 2000 هزار میلیارد تومان برسد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۲:۳۶    
در معاملات امروز بازارهای مالی جهان، ارزش دلار در برابر ین، یورو و فرانک سوئیس کاهش یافت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۲:۲۱    
نشانگرهای بازار مسکن شهر تهران حاکی از آن است که این بازار پس از آنکه ظرفیت خود را از دست داده در مسیر ثبات قیمت قرار گرفته و مالکانی که بدون وجود مشتری ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۲:۱۵    
سرپرست پلیس آگاهی استان البرز با اشاره به دستگیری یک باند با اختلاس 14 میلیارد تومانی اظهار کرد: فرد دستگیرشده در خصوص این پرونده با تبانی یکی از کارمندان بانک و جعل اسناد توانسته بود این مبلغ را ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۰:۰۹    
به نظر می رسد، دولت ایالات متحده مصمم است، از تلاش کشورهایی که روابط دیپلماتیک خوبی با آمریکا ندارند در راستای ایجاد رمز ارزها و یا تلاش برای نوآوری در توسعه فن آوری های بلاک چین برای بهبود زیرساخت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۰:۰۶    
آیت الله هاشمی شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و نائب رئیس مجلس خبرگان رهبری پس از تحمل یک دوره طولانی بیماری و مجاهدت همزمان برای تداوم پیگیری و تمشیت امور کشور ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۰:۰۳    
فعالان بخش تولید دست شان در ارائه وثایق برای دریافت تسهیلات بانکی بازتر شد. معاون اول رئیس جمهور با هدف بهبود وضعیت تولید ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۰:۰۰    
اوراق تسهیلات مسکن اسفند 95 (تسه9512) طی جلسه معاملاتی یکشنبه ضمن ثبت افت 2 درصدی به قیمت 51 هزار و 94 تومان معامله شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۹:۵۷    
هر دلار آمریکا ضمن رشد 230 تومانی به قیمت 10 هزار و 300 تومان معامله شد. یکی از مهم ترین دلایل افزایشی شدن نرخ ارز، رشد حواله درهم و صعود به بالای مرز 2 هزار و 800 تومانی بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۹:۵۷    
بیمه دی با توجه به متغیرهای کلان اقتصادی کشور برای ارائه خدمات مطلوب، بهترین نرخ و شرایط فنی را به بنیاد شهید پیشنهاد داد و این قرارداد برای یک سال دیگر تمدید شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۹:۵۴    
شیب تغییرات ماهانه قیمت مسکن در تهران در آخرین ماه پاییز، نزولی شد. تورم ملکی ماهانه در پایتخت به کمتر از 5 درصد در آذر امسال رسید که کمترین افزایش ماهانه قیمت طی 8 ماه گذشته بوده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۹:۵۴    
پایین بودن نرخ تسهیلات مشاغل روستایی و عشایری، متقاضیان سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی خراسان شمالی را به سوی نواحی صنعتی سوق داده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۹:۵۴    
ورود صنعت به شهرستان زرند به عنوان یکی از مناطق کمتر برخوردار استان کرمان، گامی موثر در راستای توسعه همه جانبه این شهرستان بوده زیرا بنگاه های اقتصادی با نگاه حمایتی و در قالب انجام مسئولیت های ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۹:۵۴    
دنیای اقتصاد : وزارت بازرگانی آمریکا اعلام کرده است رشد اقتصادی این کشور در سه ماه سوم 2018 میلادی به 4/ 3 درصد رسیده است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۹:۵۴    
بازار سینمای ایران همچنان فربه تر می شود. رشد فروش فیلم ها که مشخصا از سال 92 آغاز شد تا امروز با سرعت و جهشی قابل توجه ادامه داشته و هر سال رکوردهای تازه ای را در تقویم سینمای ایران ثبت می کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۹:۵۱    
بانک ملی ایران با همراهی و اعتماد مشتریان گرانقدر، بیشترین سهم منابع از سپرده های سرمایه گذاری کوتاه مدت و بلند مدت و سپرده قرض الحسنه پس انداز در میان نظام بانکی کشور را در هشت ماه ابتدای سال جاری ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۹:۵۱    
با افزایش رشد اقتصادی و درامد ناخالص ملی چین ، این کشور با پشت سر گذاشتن ژاپن، دومین تامین کننده بودجه سازمان ملل می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۹:۴۸    
به اعتقاد عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران، پیشنهاد بانک مرکزی مبنی بر کمک گرفتن از بورس برای مدیریت نقدینگی، حرفی کاملا درست است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۹:۴۲    
بانکداری ایرانی - طی روزهای اخیر شاهد تحولات اساسی روی نرخ سودهای بانکی بودیم . اساسی ترین تغییر، حذف نرخ سود روزشمار بانک ها بود که سبب تعجب بسیاری از کارشناسان بانکی و غیر بانکی و حتی مشتریان ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۹:۴۲    
روند درمان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در یکی از بیمارستان های تهران ادامه دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۹:۳۹    
مهاجم آرژانتینی میلان بدترین آمار خود را در فوتبال ایتالیا به ثبت رسانده است تا جایی که در هشت بازی اخیر خود با پیراهن روسونری موفق به گلزنی نشده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۹:۳۹    
باشگاه یوونتوس از مصدومیت مهاجم خود قبل از دیدار برابر آتالانتا در هفته هجدهم سری A خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۹:۳۹    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از وزش باد شدید در تهران، سمنان و برخی از مناطق دیگر کشور خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۹:۳۶    
یک اقتصاددان با اشاره به تاکید وزیر امور اقتصادی و دارایی بر ضرورت فروش اموال مازاد بانک ها گفت: بانک ها ساختمان های لوکسی دارند که می توانند آنها را برای حل مسائل خود بفروشند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۹:۳۶    
ساز و آواز هنرمندان موسیقی در آغازین روزهای زمستان کوک است و هرشب کنسرت های موسیقی در سالن های مختلف پایتخت برگزار می شوند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۹:۳۰    
دنیای اقتصاد: در دومین روز دی ماه بازار ارز تغییرات جدیدی را تجربه کرد و به سوی محدوده بالاتری قدم برداشت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۹:۳۰    
دنیای اقتصاد : شیب تغییرات ماهانه قیمت مسکن در تهران در آخرین ماه پاییز، نزولی شد. تورم ملکی ماهانه در پایتخت به کمتر از 5 درصد در آذر امسال رسید که کمترین افزایش ماهانه قیمت طی 8 ماه گذشته بوده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۹:۲۷    
دنیای اقتصاد : بانک مرکزی در یک بخشنامه براساس مصوبه شورای پول و اعتبار مقرر کرد بانک ها در بازه زمانی یک ماهه نحوه محاسبه و پرداخت سود را تغییر دهند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۹:۰۶    
یک کارشناس حوزه کار با بیان این که منعی برای بازنگری دستمزد در کشور نیست، تاکید کرد: نیازی به گرفتن مجوز یا استفساریه از مجلس برای ترمیم یا بازنگری دستمزد کارگران نیست.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۹:۰۳    
باشگاه السد قطر برای جایگزینی مهاجم الجزایری خود به دنبال جذب مهاجم سنگالی باشگاه قاسم پاشا ترکیه است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۹:۰۳    
رئیس اداره بیماران خاص و پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه سالانه بین پنج تا هشت هزار مورد مرگ مغزی در ایران ثبت می شود، تاکید کرد که با ارتقاء فرهنگ پیوند عضو ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۹:۰۰    
تولید انواع مینی بوس و میدل باس در آبان ماه امسال با افزایش 33.3 درصدی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته همراه بوده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۹:۰۰    
تاخیر طولانی و در نهایت لغو پرواز شرکت ایران ایر به مقصد استانبول، سرگردانی مسافران در فرودگاه امام (ره) را موجب شد.