شنبه ۱۲ خردادساعت ۰۶:۴۵Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 16 دی 1397 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 31 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 1 اردیبهشت 1397 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 1 تیر 1397 بانکداری ایرانی 1 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 31 شهریور 1397 بانکداری ایرانی 1 مهر 1397 بانکداری ایرانی 30 آبان 1397 بانکداری ایرانی 30 آذر 1397 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 29 اسفند 1397 بانکداری ایرانی 1 دی 1397 بانکداری ایرانی 2 دی 1397 بانکداری ایرانی 3 دی 1397 بانکداری ایرانی 4 دی 1397 بانکداری ایرانی 5 دی 1397 بانکداری ایرانی 6 دی 1397 بانکداری ایرانی 7 دی 1397 بانکداری ایرانی 8 دی 1397 بانکداری ایرانی 9 دی 1397 بانکداری ایرانی 10 دی 1397 بانکداری ایرانی 11 دی 1397 بانکداری ایرانی 12 دی 1397 بانکداری ایرانی 13 دی 1397 بانکداری ایرانی 14 دی 1397 بانکداری ایرانی 15 دی 1397 بانکداری ایرانی 16 دی 1397 بانکداری ایرانی 17 دی 1397 بانکداری ایرانی 18 دی 1397 بانکداری ایرانی 19 دی 1397 بانکداری ایرانی 20 دی 1397 بانکداری ایرانی 21 دی 1397 بانکداری ایرانی 22 دی 1397 بانکداری ایرانی 23 دی 1397 بانکداری ایرانی 24 دی 1397 بانکداری ایرانی 25 دی 1397 بانکداری ایرانی 26 دی 1397 بانکداری ایرانی 27 دی 1397 بانکداری ایرانی 28 دی 1397 بانکداری ایرانی 29 دی 1397 بانکداری ایرانی 30 دی 1397 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۱:۱۳    
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی، از کاهش قیمت مرغ به 12 هزار و 950 تومان در مراکز خرده فروشی خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۰:۳۳    
طراحی چهره یکی از مهمترین حرفه ها در سینما، تئاتر و تلویزیون به شمار می آید. اهمیت این حرفه در سریال های تاریخی به مراتب بیشتر از دیگر آثار است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۰:۱۵    
عضو شورای فقهی بانک مرکزی و عضو هیات مدیره انجمن مالی اسلامی ایران گفت: اساسنامه این شورا در چند جلسه اخیر آماده شده است و وارد موضوعات مرتبط با بانک مرکزی شده ایم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۰:۱۵    
وزارت صنعت، معدن و تجارت به منظور رفع مشکلات واحدهای تولیدی، درخواست تعیین درصد سپرده نقدی جهت تضمین انجام حواله و اعتبارات ارزی را برای سیر مراحل بررسی و تصویب هیئت وزیران ارائه کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۰:۱۲    
جلسه معارفه مدیر جدید فناوری اطلاعات بانک کارآفرین با حضور حمید تهرانفر مدیرعامل این بانک برگزار شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۴:۴۴    
مدیر امور خدمات و پشتیبانی بانک صادرات ایران از فروش نزدیک به هزار ملک مازاد این بانک از زمان آغاز قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر تا پایان آذر ماه سال 97 خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۳:۳۸    
اتاق بازرگانی ایران از صادرکنندگان کشور خواسته است نسبت به تداوم ارائه ارز صادراتی خود در سامانه نیما بصورت منظم و مستمر اقدام کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۳:۳۵    
یک عضو اتاق تهران: قوانین جدیدی بازگرداندن ارز حاصل از صادرات امکان توسعه بازار را سلب کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۰:۵۹    
بانک مرکزی در واکنش به انتشار توقف سامانه نیما در برخی رسانه ها، از ادامه فعالیت این سامانه خبرداد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۰:۵۹    
موضوع ساماندهی چک های تضمینی در حالی از سوی بانک مرکزی به اجرا درآمده که به گواه آمار موجود، ده هزار میلیارد تومان پول بی نام و نشان در قالب همین چک ها در اقتصاد ایران گردش می کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۹:۴۷    
مدیر فرودگاه آبادان از برقراری پرواز کیش-آبادان-کیش از 20 دی به عنوان گام نخست اتصال هوایی مناطق آزاد کشور به یکدیگر خبرداد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۲:۳۵    
در مجمع وبانک اسامی اعضای جدید هیات مدیره و نمایندگان آنها و سمت هریک مشخص شد. در این انتخابات علیرضا شریفی به نمایندگی از بانک ملی ایران به عنوان رییس هیات مدیره انتخاب شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۲:۳۲    
بانکداری ایرانی - شرکت سرمایه گذاری صنعت بیمه مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام برای سال مالی منتهی به 31شهریور1397 برگزار کرد و برای هرسهم 100ریال سود تقسیم کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۲:۲۳    
بانکداری ایرانی - بانک ملت از اشخاص حقیقی متقاضی عضویت در هیات مدیره و برای سال آتی دعوت کرد تا در صورت تمایل حداکثر تا 16 اسفند اقدام کنند .
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۲:۱۴    
بانک مرکزی دستورالعمل نحوه ثبت اطلاعات واردات در مقابل صادرات در سامانه ثبت سفارش را ابلاغ کرد تا تکلیف صادرکنندگان در استفاده از ارز برای واردات مشخص شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۲:۱۱    
بانک صادرات ایران در پی افزایش سایت و نرم افزارهای جعلی برای ارائه خدمات پرداخت به هموطنان با صدور اطلاعیه ای ضمن هشدار به مشتریان برای عدم استفاده از سامانه های نامعتبر بر دریافت نرم افزارها از وب ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۲:۰۸    
بانک کشاورزی در راستای بهبود و ارتقای خدمات مالی و به منظور جلب رضایتمندی مشتریان، از ابتدای بهمن ماه سال جاری موعد واریز سود سپرده ها را از پایان ماه به تاریخ متناظر با افتتاح حساب تغییر می دهد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۲:۰۸    
عضو هیات مدیره و معاون اعتباری و نظارت بر مصارف بانک ملّی ایران ضمن حضور در شعبه ممتاز ولایت با مدیران و کارکنان این شعبه دیدار و از تلاش های آنها قدردانی کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۲:۰۲    
گروه گردشگری معماری《تهران پلاک به پلاک》تعدادی از شعب بانک ملی ایران را مورد بازدید قرار دادند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۱:۵۹    
بانک سپه در چهارمین جشنواره تبلیغات ایران رتبه نخست و نشان طلایی را در بخش ویژه کالای ایرانی، رتبه دوم را در بخش های تحقیقات تبلیغات و فعالیت های متعارف روابط عمومی و رتبه سوم را در بخش های تبلیغات ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۱:۵۹    
جشنواره 1398 از تاریخ 4 آذر 97 لغایت 31 فروردین 98 برگزار می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۱:۵۶    
پنجمین خودروی 206 ، جایزه ویژه جشنواره حساب های جاری باشگاه مشتریان بانک تجارت به بهنام شریف زاده صوفیان مشتری شعبه صوفیان در استان آذربایجان شرقی تعلق گرفت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۱:۵۰    
برندگان مسابقه عکاسی دیدار در دی که در قالب جشنواره دی و به مناسبت یلدای 1397 برگزار شد، اعلام شدند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۱:۵۰    
رشد وتوسعه بنگاه ها درسطح جهانی علاوه برکمک به رونق اقتصادی جوامع، افزایش نگرانی عمومی و کاهش اعتماد نسبت به نحوه فعالیت بنگاه ها را نیز درپی داشته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۱:۴۷    
بانک ایران زمین با اجرای طرح "فجر" در راستای حمایت از تولید کنندگان و تلاش برای بازگرداندن رونق به صنعت کشور، با رویکرد تعاملی به منظور تسهیل در باز پرداخت دیون ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۱:۳۵    
در مراسمی با حضور مقامات استان ایلام، نمایندگان بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و مدیر منطقه کرمانشاه، همدان و ایلام، باجه بانک سینا در منطقه ملکشاهی ایلام به بهره برداری رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۱:۲۹    
بانک مرکزی در آذرماه قانون جدید چک را ابلاغ کرد که براساس آن فعالیت شرکت های غیر مجاز برای رفع سوء اثر چک کذب محض است که در صورت بروز، این جرم به سرعت شناسایی و با جریمه های سنگین همراه است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۱:۱۷    
بانکداری ایرانی - رئیس کل بانک مرکزی رسماً احتمال حذف 4 صفر از پول ملی را تایید کرد و گفت:با توجه به دست رفتن 30 درصدی قدرت نقدینگی 1700 هزار میلیاردی به دلیل به دلیل تورم ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۰:۰۸    
بانکداری ایرانی - یک کارشناس حوزه پرداخت با تأکید بر این که حرکت بانک های کشور به سمت بانکداری باز اجتناب ناپذیر است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۰:۰۲    
سخنگوی شرکت ملی نفتکش از پرداخت نیمی از خسارت بیمه جانباختگان حادثه کشتی سانچی خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۲۳:۴۴    
برای خیلی ها حتما داشتن چنین شماره ملی رُند، حکم خوش شانسی است اما برای عبدالرضا، این شماره عجیب و جالب، تا به امروز اسباب دردسرهای زیادی بوده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۲۲:۵۹    
بازی روز گذشته لیگ برتر فوتبال بانوان بین تیمهای آذرخش تهران و همیاری آذربایجان غربی حواشی جالبی داشت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۴:۱۷    
قیمت هر کیلو گوشت گوسفند امروز در بازار خرده فروشی به 72 هزار تومان رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۴:۱۷    
معاون برنامه ریزی، توسعه و منابع انسانی سازمان خصوصی سازی از واریز سود سهام عدالت روستاییان و عشایر سراسر کشور در چند روز آینده خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۴:۱۷    
رئیس کل بانک مرکزی: در حوزه ریالی و ارز، بانک مرکزی بر بازار ارز مسلط است و این نهاد روند تعادلی نرخ ارز را با تدبیر و رعایت عوامل دخیل در بازار پیش می برد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۴:۱۴    
وزیر صنعت معدن و تجارت از افزایش 25 درصدی تولید زغال سنگ در 9 ماهه امسال خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۴:۱۴    
میزان تولید مجتمع فسفات اسفوردی در 9 ماهه امسال، 59 درصد افزایش یافت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۴:۱۱    
اسلامی در نامه ای به حدادعادل خواستار موافقت با استفاده از کلمه "لجستیک" در نام شرکت ها و متون رسمی به نهاد های مربوطه به ویژه اداره کل ثبت شرکت ها و مؤسسات غیرتجاری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۴:۱۱    
نخستین جشنواره ملی فولاد ایران با حضور وزیر صنعت معدن و تجارت و شماری از مقامات عالی کشور فردا صبح، افتتاح می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۴:۰۸    
در 9 ماهه امسال یک میلیون و 336 هزار تن کالا از مرز های زمینی وارد و 5 میلیون و 537 هزار تن کالا صادر شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۴:۰۵    
معاون سازمان برنامه و بودجه: تلاش شد در بودجه سال آینده به معیشت، سلامت، امنیت و عدالت اجتماعی توجه شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۴:۰۵    
رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر گفت: با کاهش اندک قیمت دلار در بازار، قیمت سکه و طلا نیز اندکی در بازار کاهش داشت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۳:۵۹    
شرکت حمل و نقل ریلی رجا در جهت گسترش خدمات ریلی مسافری و به منظور رفاه حال هم وطنان، واگن های ویژه سریر را در قطار مسیر تهران- شیراز راه اندازی کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۳:۳۳    
تفاهم نامه همکاری میان بانک ملت و صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه تهران با هدف افزایش تعاملات فی مابین به امضا رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۸:۵۸    
بانک مرکزی اعلام کرد جلسه عبدالناصر همتی با جمعی از مدیران عامل بانک های دولتی و خصوصی با توجه به مشکلات تأمین نقدینگی واحدهای تولیدی با محوریت حمایت از تولید جهت حفظ اشتغال و افزایش تولید تشکیل شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۸:۵۵    
هر دلار آمریکا دیروز با افت اندک 10 تومانی به قیمت 10 هزار و 720 تومان معامله شد. با افت کم دامنه دیروز، قیمت دلار برای چهارمین روز متوالی حول مرز 10 هزار و 700 تومان نوسانات محدودی را به ثبت رساند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۸:۵۵    
اوراق تسهیلات مسکن اسفند 95(تسه9512) طی دادوستدهای روز گذشته ضمن رشد روزانه به بهای 56 هزار و 200 تومان معامله شدند تا بالاترین قیمت این سررسید طی سه هفته اخیر ثبت شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۸:۴۹    
بانکداری ایرانی - بعد از گذشت شش سال از عمر بیمه سلامت این طرح با مشکلات فراوانی روبه رو شده است . تا جایی که به دلیل همین مشکلات وزیر بهداشت با گله های فراوان از ادامه وزارت خود منصرف شده و استعفا ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۸:۴۳    
بانک دی در راستای توسعه خدمات بانکی الکترونیک و خدمات بانکی مدرن، گیشه فرادی ، مجهز به دستگاه وی تی ام و خودپرداز را راه اندازی کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۸:۴۰    
بررسی قیمت روز مسکن در تهران حاکی از آن است که یک واحد 155 متری در یافت آباد به قیمت 300 میلیون تومان و واحد 130 متری واقع در لویزان با عمر 12 سال به قیمت یک میلیارد و 830 میلیون تومان معامله شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۸:۴۰    
رئیس مرکز آمار ایران با اشاره به آمار شاغلان گفت: طبق آمار، میزان بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی ما افزایش یافته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۸:۳۷    
مدیرکل پشتیبانی امور دام استان البرز گفت: 800 تن ذرت بر اساس حکم قاضی در اختیار ما قرار گرفت تا وضعیت آن تعیین تکلیف شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۸:۳۷    
مدیر پروژه سرمایه گذاری در طرحهای اشتغال فراگیر وزارت کار با اشاره به اینکه سازمان مدیریت دستور ابلاغ 15درصد از منابع اشتغال فراگیر را داده است گفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۸:۱۹    
معاون اول رییس جمهوری با بیان اینکه برنامه دشمنان،شناسایی و تحریم گلوگاه های اصلی اقتصاد کشور و در تنگنا قراردادن مردم است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۸:۱۰    
رییس کمیسیون تسهیل کسب وکار اتاق بازرگانی تهران معتقد است در شرایط اقتصادی خاصی که در طول ماه های گذشته به وجود آمده ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۸:۰۷    
یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه لایحه بودجه سال 98 تا حدودی متناسب با شرایط اقتصادی فعلی است ، در عین حال گفت که باید بودجه سال آینده را انقباضی تر ببینیم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۸:۰۷    
طبق جدیدترین آمار وزارت صنعت، معدن و تجارت تولید انواع کامیون در آذرماه امسال نسبت به ماه مشابه سال گذشته 51.9 درصد کاهش داشته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۸:۰۴    
مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت با بیان این که شرکت های بخش خصوصی می توانند با انعطاف پذیری بیش تری کار کنند و قراردادهای بهتری با خارجی ها ببندند، گفت: اگر آن ها بتوانند قیمت های مناسب تری بگیرند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۸:۰۴    
نایب رییس اتاق بازرگانی ایران پیش بینی کرد که ثبات نسبی نرخ ارز همچنان ادامه خواهد داشت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۸:۰۱    
فرهاد انصاری : هر چند تغییرات اقلیمی پدیده ای است که در سطح جهانی عمل می کند اما مناطق خشکی مانند ایران در مقابل این تغییرات آسیب پذیری بیشتری دارند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۷:۵۸    
دولت جدید این کشور در جدیدترین اقدام خود دو کمیته (فاینانس و تحریم) برای تسهیل روند اجرایی صادرات گاز ایران به پاکستان تشکیل داده که البته مشخص نیست این اقدام به سرانجام برسد یا مانند سایر قول و ...