پنجشنبه ۱۷ خردادساعت ۰۵:۲۳Jun 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 14 دی 1397 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 31 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 1 اردیبهشت 1397 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 1 تیر 1397 بانکداری ایرانی 1 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 31 شهریور 1397 بانکداری ایرانی 1 مهر 1397 بانکداری ایرانی 30 آبان 1397 بانکداری ایرانی 30 آذر 1397 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 29 اسفند 1397 بانکداری ایرانی 1 دی 1397 بانکداری ایرانی 2 دی 1397 بانکداری ایرانی 3 دی 1397 بانکداری ایرانی 4 دی 1397 بانکداری ایرانی 5 دی 1397 بانکداری ایرانی 6 دی 1397 بانکداری ایرانی 7 دی 1397 بانکداری ایرانی 8 دی 1397 بانکداری ایرانی 9 دی 1397 بانکداری ایرانی 10 دی 1397 بانکداری ایرانی 11 دی 1397 بانکداری ایرانی 12 دی 1397 بانکداری ایرانی 13 دی 1397 بانکداری ایرانی 14 دی 1397 بانکداری ایرانی 15 دی 1397 بانکداری ایرانی 16 دی 1397 بانکداری ایرانی 17 دی 1397 بانکداری ایرانی 18 دی 1397 بانکداری ایرانی 19 دی 1397 بانکداری ایرانی 20 دی 1397 بانکداری ایرانی 21 دی 1397 بانکداری ایرانی 22 دی 1397 بانکداری ایرانی 23 دی 1397 بانکداری ایرانی 24 دی 1397 بانکداری ایرانی 25 دی 1397 بانکداری ایرانی 26 دی 1397 بانکداری ایرانی 27 دی 1397 بانکداری ایرانی 28 دی 1397 بانکداری ایرانی 29 دی 1397 بانکداری ایرانی 30 دی 1397 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۲:۳۶    
موضوع دریافت مالیات از تراکنش های بانکی، اگرچه موافقان و مخالفانی داشته و هنوز به طور رسمی اجرایی نشده است، اما به هر حال هر تراکنش بانکی مشمول اخذ مالیات نمی شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۱:۳۰    
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل: آماده باش کامل راهداران موجب برقراری امنیت و روان شدن تردد در این جاده ها شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۱:۲۷    
فعالان صنعت ایران بر اهمیت توسعه فرانچایز (برون سپاری نشان تجاری) در اشتغال و رونق اقتصاد کشور تاکید کردند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۱:۲۴    
تولیدکنندگان قیر با ارسال نامه ای از رئیس جمهور خواستند با دستور فوری موانع علل توقف صادرات قیر کشور را رفع کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۰۹:۴۸    
در پاییز 97 سهم فارغ التحصیلان آموزش عالی بیکار از کل بیکاران از 37 درصد به 40 درصد رسیده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۰۹:۳۹    
چین غیر از عوارض، یک انبار پر از سلاح دارد که می تواند در جنگ تجاری علیه آمریکا استفاده کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۰۱:۱۵    
سیزدهمین دوره آزمون تعیین سطح معلومات ارزی کارکنان بانک ملی ایران به طور همزمان در تهران و 16 مرکز استان منتخب کشور برگزار شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۰۰:۴۸    
بعد از لازم الاجرا شدن قانون منع بکارگیری بازنشسته ها، اعلام اخیر رئیس سازمان اداری و استخدامی از این حکایت دارد که در این فاصله حدود 1170 بازنسشته فعال در دستگاه های اجرایی به کار خود خاتمه داده و ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۰۰:۳۰    
سخنگوی ستاد بودجه از درنظر گرفتن نرخ تسعیر ارز 8 هزار تومانی شرکت های دولتی در بودجه سال آتی خبر داد و گفت: 65 شرکت از منابع بودجه عمومی استفاده می کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۰۰:۲۷    
وزیر اقتصاد از تسهیلات جدید دولت برای ترخیص کالاهای واسطه ای و سرمایه ای از گمرک،تهیه جداول زمان بندی واگذاری اموال مازاد بانک ها و تعیین میزان عرضه ارز صادرکنندگان در سامانه نیما خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۵:۵۱    
صنعت مس در حالی 9 ماهه امسال را پشت سرگذاشت که با عبور از سد تحریم ها، رشد چهار درصدی را در قالب برنامه پیش بینی شده برای تولید مس محتوی (که در کنسانتره یا ماده معدنی وجود دارد) محقق ساخت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۵:۵۱    
درآمد نفتی بهترین سال ریاست جمهوری روحانی (1396) از درآمد نفتی بدترین سال تحریم، یک یا دو میلیارد دلار کمتر بود با این حال سه تا چهار درصد رشد اقتصادی داشتیم این موضوع نشان می دهد در این مدت رشد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۵:۴۸    
روزنامه فرانسوی لوفیگارو با اشاره به اینکه بحران شدید مالی بر سال میلادی جدید سایه انداخته است، نوشت، جنگ های اقتصادی دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا، جهان را به سمت و سوی نامعلومی سوق می دهد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۵:۴۵    
رییس مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی کاهش وابستگی به نفت را از مهمترین نقاط قوت لایحه بودجه سال 98 دولت عنوان کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۵:۴۵    
رسانه های چین اعلام کردند دو کارمند شرکت مخابراتی 'هواوی' چین به دلیل انتشار پیام تبریک سال نو میلادی در حساب رسمی این شرکت با استفاده از گوشی 'آیفون' تنبیه شدند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۵:۴۲    
رییس سازمان هواشناسی کشور که معاون وزیر راه و شهرسازی است، گفت: با توجه به شرایط اقلیمی ایران بارورسازی ابرها به عنوان یک راه حل برای برطرف کردن کم آبی یا خشکسالی جواب نمی دهد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۵:۳۹    
یک تحلیلگر سیستم های پرداخت و بانکی گفت: نظام معیوب کارمزدها در شبکه پرداخت کشور نه فقط از قدرت وام دهی بانک ها کم کرده بلکه به رشد نقدینگی و فشار بر ساختارهای کلان کشور افزوده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۵:۳۰    
به رغم روابط مثبت سیاسی و اقتصادی با سوریه، در هشت ماهه امسال تنها 9 هزار دلار محصولات کشاورزی و صنایع غذایی ما به این کشور صادر شده است در حالی که قادر به تامین هر نیاز سوریه به صنایع غذایی هستیم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۵:۳۰    
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.1 درصد افزایش به 1294 دلار و 90 سنت رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۵:۲۷    
آمریکا در حال حاضر با پشت سر گذاشتن روسیه و عربستان، بزرگترین تولید کننده نفت جهان است. طبق پیش بینی اداره اطلاعات وزارت انرژی آمریکا، این تازه اول راه است .
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۵:۲۴    
یک مقام آگاه در سازمان خصوصی سازی با طرح این ادعا که هیچ وزیری با استعفای پوری حسینی موافقت نمی کند تاکید کرد: پوری حسینی در سر کار خود حاضر است و موضوع استعفای وی مربوط به دو ماه و نیم قبل است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۵:۲۱    
قاضی زاده هاشمی با اینکه بودجه وزارت بهداشت در این سال ها 4 برابر شده، چرا دیگر نمی خواهد سکان دار وزارتخانه اش باشد؟ آیا بحران مالی وزارت بهداشت آنقدر عمیق است که حتی وزیر هم از زیر بار آن شانه خالی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۵:۲۱    
عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل 90 مجلس با حمایت از تصمیمات بانک مرکزی برای مقابله با سوداگران بازار ارز گفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۵:۱۵    
عضو اتحادیه پوشاک کشور با بیان این که در 4 سال اخیر، پوشاک رتبه نخست بازار قاچاق کشور را به خود اختصاص داده است گفت: برندینگ در صنعت پوشاک کشور سودآور نیست.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۵:۱۵    
یک کارشناس اقتصادی با انتقاد از نظام مالیاتی حاکم بر کشور گفت: شکاف طبقاتی تا حد زیادی ما حصل نظام مالیاتی کنونی است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۵:۱۲    
معاون وزیر راه و شهرسازی از آمادگی سازمان ملی زمین و مسکن برای واگذاری زمین جهت ساخت واحدهای مسکونی در نقاط مختلف کشور به بنیاد مسکن در قالب طرح اقدام ملی خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۵:۰۶    
معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی، برنامه عملیاتی توسعه زیرساخت های جاده ای رازی ابلاغ شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۵:۰۳    
بانک مرکزی اروپا اعلام کرد که بانک های مرکزی آلمان و اتریش، به دلایل محاسباتی به چاپ اسکناس های 500 یورویی تا ماه آوریل سال 2019 میلادی، ادامه خواهند داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۵:۰۰    
رئیس اداره برنامه ریزی و هماهنگی پرواز فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) اعلام کرد: پروازهای این فرودگاه از سر گرفته شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۵:۰۰    
به دنبال سقوط وال استریت با هشدار کاهش درآمد اپل، سهام ژاپن هم با سقوط سنگین روبرو شد، اگرچه بازارهای چین با امید به مذاکرات تجاری، جهش کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۴:۵۷    
تعداد 400میلیارد و 101میلیون سهم و حق تقدم به ارزش 1228هزار و 241میلیارد ریال، از ابتدای امسال تاکنون و در مدت 189 روز معاملاتی، در بورس اوراق بهادار داد و ستد شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۴:۵۴    
سوخت مربوط به هواپیماهای مسافربری که در سال 97، هزار و 489 بوده، برای سال آینده، هزار و 138 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۴:۵۴    
به گفته کارشناسان، طرح پالایشی سیراف که در انتظار جذب سرمایه است، می تواند گزینه مناسبی برای مصرف میعانات گازی که به دلیل تحریم ها، با کاهش صادرات مواجه شده، باشد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۴:۴۵    
یک عضو شورای پول و اعتبار گفت که اعلام نرخ تورم احترام به افکار عمومی و مردم است و مسئولین را هم هوشیارتر می کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۴:۴۲    
بازارها انتظار دارند امسال مذاکرات تجاری بیشتری میان واشنگتن و پکن انجام بگیرد با این حال به نظر می رسد پیش از نهایی شدن یک توافق رسمی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۴:۳۹    
یک کارشناس بازار سرمایه با اشاره به ماه شمار شدن سود سپرده های کوتاه مدت بانکی، گفت: این تصمیم فقط هزینه بانک ها را کاهش می دهد و سبب روانه شدن سرمایه ها به سمت بورس نمی شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۴:۲۴    
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به ثبت نام بیش از 15 میلیون نفر در پیام رسان های داخلی، گفت: فضا این طور نیست که 10 پیام رسان داشته باشیم ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۴:۱۸    
قیمت طلا در معاملات روز جمعه بازار جهانی تحت تاثیر آمار ضعیف آمریکا که به نگرانی ها نسبت به کندی رشد اقتصاد جهانی دامن زد و نوسان بازارهای سهام که تقاضا برای خرید این فلز ارزشمند را تقویت کرد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۴:۱۵    
رئیس مرکز آمار ایران با بیالن این که 40.5 درصد ایرانیان جویای کار هستند، گفت: نرخ بیکاری استان همدان نسبت به متوسط کشوری کمتر است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۴:۱۵    
قیمت نفت بدنبال کاهش تولید اوپک و مذاکرات تجاری آمریکا و چین برای پایان دادن به جنگ تجاری، در معاملات روز جمعه اندکی افزایش پیدا کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۴:۱۵    
گسترش کسب وکارهای خلاقانه و نوپا بهترین راه دستیابی به رشد شتابان اقتصادی است و باید از ظرفیت فارغ التحصیلان بیکار و جویندگان کار در این بخش استفاده شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۰۹:۳۹    
درحالی که ظرفیت عملیاتی توزیع 39 تا 40 میلیون مترمکعب سوخت CNG در هرشبانه روز ایجاد شده، تنها نیمی از این ظرفیت مورد استفاده قرار می گیرد و جایگاه های عرضه این نوع سوخت به جای فعالیت 14 ساعته در ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۰۹:۳۳    
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: احیای کارت سوخت تا اندازه ای جلو قاچاق سوخت را می گیرد اما همه راه حل نیست و باید در کنار آن از سایر راهکارها نیز استفاده کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۰۹:۳۳    
با وجود اعتراض و پیگیری یک صدای مسئولان ارشد استان کرمانشاه، سازمان خصوصی سازی از واگذاری سوال برانگیز سیلوهای این استان کوتاه نیامد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۰۹:۳۰    
به دنبال توافق چین و پاکستان در سال 2018 میلادی، پکن یک کمک 2 میلیارد دلاری در اختیار اسلام آباد قرار داده است تا به این کشور برای مقابله با بحران اقتصادی مساعدت کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۰۹:۲۷    
مدیرکل فرودگاه های استان آذربایجان شرقی از ترکیدن همزمان سه لاستیک هواپیمای مسیر مشهد - تبریز پیش از نشستن روی باند فرودگاه بین المللی شهید مدنی خبرداد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۰۹:۱۸    
جدیدترین آمار وزارت صنعت، معدن و تجارت نشان می دهد که تولید انواع وانت در آذرماه سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 61.6 درصد کاهش یافته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۰۹:۱۲    
پس از مهلت مجددی که به هاتگرام و طلاگرام تا پایان آذر داده شده بود که از تلگرام مستقل شوند، این نسخه های فارسی در حالی به فعالیت خود ادامه می دهند که هنوز درباره وضعیت ادامه فعالیت آن ها اظهار نظری ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۰۹:۰۹    
چند سالی است که با پدیده فرونشست زمین در بخش های مختلف کشور مواجه هستیم که باتوجه به اهمیت وقوع این پدیده باید توجه ویژه ای به این بخش شود.