پنجشنبه ۱۷ خردادساعت ۱۱:۰۳Jun 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 8 دی 1397 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 31 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 1 اردیبهشت 1397 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 1 تیر 1397 بانکداری ایرانی 1 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 31 شهریور 1397 بانکداری ایرانی 1 مهر 1397 بانکداری ایرانی 30 آبان 1397 بانکداری ایرانی 30 آذر 1397 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 29 اسفند 1397 بانکداری ایرانی 1 دی 1397 بانکداری ایرانی 2 دی 1397 بانکداری ایرانی 3 دی 1397 بانکداری ایرانی 4 دی 1397 بانکداری ایرانی 5 دی 1397 بانکداری ایرانی 6 دی 1397 بانکداری ایرانی 7 دی 1397 بانکداری ایرانی 8 دی 1397 بانکداری ایرانی 9 دی 1397 بانکداری ایرانی 10 دی 1397 بانکداری ایرانی 11 دی 1397 بانکداری ایرانی 12 دی 1397 بانکداری ایرانی 13 دی 1397 بانکداری ایرانی 14 دی 1397 بانکداری ایرانی 15 دی 1397 بانکداری ایرانی 16 دی 1397 بانکداری ایرانی 17 دی 1397 بانکداری ایرانی 18 دی 1397 بانکداری ایرانی 19 دی 1397 بانکداری ایرانی 20 دی 1397 بانکداری ایرانی 21 دی 1397 بانکداری ایرانی 22 دی 1397 بانکداری ایرانی 23 دی 1397 بانکداری ایرانی 24 دی 1397 بانکداری ایرانی 25 دی 1397 بانکداری ایرانی 26 دی 1397 بانکداری ایرانی 27 دی 1397 بانکداری ایرانی 28 دی 1397 بانکداری ایرانی 29 دی 1397 بانکداری ایرانی 30 دی 1397 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۱:۰۶    
بانکداری ایرانی - بانک ملت از جمله بانک هایی است که در هموارسازی تامین مالی، قدم های مناسبی را برداشته است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۴:۲۴    
با حضور مدیرشعب بانک مسکن، مدیر کل آموزش و پرورش، معاون نوسازی مدارس فارس و جمعی از خیرین و مسوولین عملیات اجرایی آموزشگاه 6 کلاسه روستای خانه خمیس سفلی در حوزه آموزش و پرورش ناحیه یک شیراز آغاز شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۰۰:۲۱    
همزمان با برگزاری همایش تکریم خیرین مدرسه ساز زلزله کرمانشاه، با اهدای تندیس ویژه این همایش از بانک اقتصادنوین تقدیر شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۱:۵۱    
تامین سرمایه لوتوس پارسیان با نماد لوتوس در فهرست نرخ های تابلوی بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۷:۴۵    
پیشنهاد درآمد ماهیانه 2 تا 5 میلیون تومانی اجاره حساب بانکی طی روزهای اخیر افزایش یافته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۴:۳۷    
بانک مرکزی از افزایش قیمت خُرده فروشی 6 گروه موادخوراکی در هفته منتهی به سی ام آذر ماه خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۰:۴۲    
وزیر امور اقتصادی و دارایی، طی نامه ای به دیوان محاسبات کشور، خواستار پیگیری و نظارت بر اجرای صحیح حسابداری تعهدی براساس استانداردهای حسابداری بخش عمومی و دستورالعمل های این وزارتخانه شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۰:۲۱    
سرپرست امور تسویه وجوه معاملات اوراق بهادار و بورس کالا شرکت سپرده گذاری مرکزی از پرداخت بیش از 5 هزار میلیارد ریال سود انواع اوراق دردی ماه خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۹:۵۷    
سرپرست سازمان تأمین اجتماعی از واریز بسته حمایتی مستمری بگیران این سازمان خبر داد و گفت: این بسته حمایتی برای 2 میلیون و 600 هزار مستمری بگیر تأمین اجتماعی فردا دوشنبه 10 دی واریز می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۹:۵۱    
هر سال به صورت سنتی حدود 50 تن آنغوزه شیرین توسط روستاییان از عرصه های منابع طبیعی خراسان جنوبی برداشت می شود که سودی معادل 40 میلیارد تومان را برای آنان به ارمغان می آورد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۸:۰۹    
تصویری از مهناز افشار، بازیگر سینمای ایران را با پوشش کردی ببینید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۰:۳۶    
یک کارشناس امنیت درحوزه پرداخت گفت:دور زدن تحریم ها با بهره گیری از فناوری بلاک چین نیازمند تعاملات بین المللی در این بستر وانعقاد پیمان های چندجانبه اقتصادی در لایه های سیاسی است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۰:۱۲    
کارشناسان فلزات گرانبها اعلام کردند سرمایه گذاری روی ارز رمزنگار بیت کوین در سال 2018 میلادی به عنوان بدترین سرمایه گذاری شناخته شده است.ست.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۲۳:۴۶    
برخی شعب بانک ها از برنامه بانک مرکزی برای فعال شدن کارت های بانکی صادره 48 ساعت پس از صدور خبر داده اند که بانک مرکزی این موضوع را رد کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۷:۳۲    
مدیرعامل بیمه کوثر به منظور همراهی با بیمه شدگان و تعامل با بیمه گذاران پاسخگوی ذی نفعان بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۷:۲۹    
صالح شیری معاون شبکه فروش و توسعه بازار شرکت بیمه "ما" با همراهی امیر شفیعی از شعبه زاهدان این شرکت بازدید و در جلسه ای با پرسنل و نمایندگان سیستان و بلوچستان به بحث و گفتگو پرداخت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۷:۲۶    
براساس جزئیات لایحه بودجه سال آینده، شرکت ها، بانک ها و موسسات وابسته به دولت فقط 3.5 درصد از مالیا ت153 هزار میلیارد تومانی بودجه را تامین می کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۷:۲۳    
بانک مرکزی روسیه مجوز 5 صرافی از 9 صرافی فعال در حوزه فارکس موجود در این کشور را به دلیل انتقال سرمایه از روسیه باطل کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۷:۲۰    
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: لوازم خانگی و خودرو در چند ماهه اخیر با مشکل گرانی روبه رو شده اند به طوری که آیا کسی با حقوق دو میلیون تومان می تواند شرایط ازدواج را برای فرزندان خود فراهم کند؟
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۷:۰۸    
سالانه تعداد زیادی از گردشگران و اتباع خارجی وارد کشور می شوند، سیم کارت هایی در اختیار آنها قرار می گیرد اما بازپس گیری و یا تاریخ انقضای آنها مشخص نیست ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۷:۰۸    
مرجع پولی هنگ کنگ، بانک بزرگ آمریکایی جی پی مورگان چیس را به دلیل نقض قوانین ضد پولشویی و فاینانس تروریسم 1.6 میلیون دلار جریمه کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۷:۰۸    
کیف پول مشهور الکتروم (Electrum) هک شد. مشخص نیست که آیا یک فرد حملات فیشینگ از طریق حساب های کاربری این کیف پول را ساماندهی کرده است یا یک گروه مسئول این حملات می باشند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۷:۰۲    
یک مقام مسئول گفت: بانک ها مکلف شدند تنها بر اساس نرخ سودقرارداد اولیه و نه قراردادهای تمدید یا امهال و جابجایی و باحذف هرگونه سود مرکب در فرآیند محاسبات، نسبت به تسویه حساب بدهی اقدام کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۶:۵۹    
20 نفر از نمایندگان مجلس طرح الزام پزشکان به نصب دستگاه کارتخوان بانکی در مراکز سلامت و مطب ها را تقدیم هیات رییسه مجلس کردند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۶:۴۴    
سامانه موبایل بانک رفاه تحت سیستم عامل ios نسخه 1.5.0 به روز رسانی شد و از تاریخ 4 دی ماه سالجاری بر روی پورتال بانک قرار گرفت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۶:۳۸    
"بانک توسعه تعاون " بر اساس سیاست های کلی اصل 44قانون اساسی ابلاغی توسط مقام معظم رهبری و قانون اجرای سیاست های کلی اصل 44در حمایت از توسعه بخش تعاون تأسیس گردید و در همین راستا بر اساس جزء (5) بند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۶:۳۵    
امکانات تسهیل کننده در سیستم اتوماسیون اداری بانک تجارت با هدف تسریع در پاسخگویی به مشتریان ایجاد شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۶:۳۵    
شهردار کلان شهر شیراز با اشاره به اهمیت گسترش همکاری ها و افزایش تعاملات با بانک شهر بر استفاده از ظرفیت های این بانک در خدمت رسانی به گردشگران تاکید کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۶:۳۲    
مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت از ایجاد بیش از 1500شغل در استان کرمان خبر داد و گفت: ایجاد مشاغل خرد و خانگی مصداق بارز اقتصاد مقاومتی هستند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۶:۲۹    
از سوی مدیرعامل بانک ایران زمین سرپرست اداره سرمایه انسانی بانک منصوب شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۶:۲۹    
سلگی، مدیر کل پشتیبانی شرکت پست جمهوری اسلامی ایران گفت: پرداخت وام های قرض الحسنه گامی موثر و اقدامی مطلوب در مسیر تقویت صنعت می باشد و در این راستا بانک قرض الحسنه مهرایران از ظرفیت های بالایی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۵:۳۸    
یک کارشناس ارشد فناوری اطلاعات بانکی و صنعت پرداخت، گفت: تداوم نظام فعلی کارمزدها و رایگان بودن خدمات در صنعت پرداخت، نتیجه ای جز اتلاف منابع و افزایش هزینه تمام شده تجهیز پول در شبکه بانکی ندارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۵:۱۴    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: کلیه محورهای مواصلاتی استان باز و تردد در آنها جریان دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۵:۱۱    
استاندار سمنان بر لزوم حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی استان تاکید کرد و گفت: بی توجهی و عدم پشتیبانی از صنایع، تولید و اشتغال را در کشور و استان با خطر روبرو می کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۵:۱۱    
تازه ترین گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که اپل قصد دارد از سنسور سه بعدی سونی در مدل های جدید گوشی های آیفون 2019 استفاده کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۵:۰۸    
در آخرین روز از مبادلات بازارهای سهام اروپا، اکثر شاخص های مهم با سبزپوشی به کار خود خاتمه دادند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۵:۰۸    
امروز دو دسته از سهم ها در بورس و فرابورس ایران جزو تاثیرگذارترین ها بر معاملات بودند؛ از یک طرف فرآورده های نفتی و شیمیایی با رشد تقاضا و افزایش قیمت روبرو شدند و از طرف دیگر سهم های بانکی صف فروش ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۵:۰۵    
ماه گذشته با رایزنی های محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی نرخ خرید تضمینی گندم معمولی به کیلویی 1600 تومان افزایش یافت و امروز هم با توافق وزارت جهاد کشاورزی و سازمان برنامه و بودجه ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۵:۰۵    
یک بانک برزیلی تحت تاثیر سهل انگاری و افشای اطلاعات مالی و شخصی حساب های کاربری بالغ بر 20 هزار نفر از مشتریان خود، 382 هزار دلار جریمه شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۵:۰۲    
در آخرین روز معاملات بازارهای مالی جهان در سال 2018، شاخص دلار 0.09 درصد کاهش یافت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۵:۰۲    
بانک مرکزی روسیه مجوز فعالیت پنج معامله گر ارزی خارجی فعال در بازار ارز این کشور را باطل کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۴:۵۹    
طرح نوسازی ناوگان فرسوده تاکسیرانی از ابتدای سال 95 عملیاتی شد که طی آن 74 هزار تاکسی فرسوده از رده خارج و64 هزار خودروی جایگزین ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۴:۵۹    
تحریم، صنعت پتروشیمی را هدف گرفته است و بسیاری از کشورها حاضر نیستند به ایران کاتالیست بفروشند. اما برخی از شرکت های داخلی توانستند کاتالیست های مورد نیاز را تولید کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۴:۵۶    
به نظر می رسد با توجه به تنش های سیاسی و جنگ تجاری میان چین و آمریکا، اپل قصد دارد تامین و تولید گوشی های آیفون خود را از کارخانه فاکسکان از چین به هند منتقل کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۴:۵۳    
جنگ تجاری آمریکا و چین به میلیاردها دلار ضرر برای هر دو طرف در سال 2018 منجر شد و به همه صنایع از جمله خودروسازی، فناوری و به خصوص کشاورزی ضربه زد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۴:۵۳    
بزرگترین بانک های دنیا با کمرنگ شدن واهمه نسبت به رکود اقتصادی، پیش بینی کردند قیمت نفت در سال 2019 بهبود خواهد یافت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۴:۵۳    
شرکت روس نفت که بزرگترین تولیدکننده نفت روسیه است، حدود شش میلیون تن نفت به ارزش بیش از دو میلیارد دلار از تولیدکنندگان داخلی در سال 2019 خریداری خواهد کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۴:۵۰    
بانکداری ایرانی - یک کارشناس بازار سرمایه ضمن پیش بینی قیمت ها در بازار ارز و سرمایه، به ممنوع شدن پرداخت سود روزشمار سپرده های بانکی اشاره کرد و گفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۴:۵۰    
رب گوجه فرنگی با 248,7 درصد افزایش قیمت و موز با 156.4 درصد افزایش قیمت، بیشترین تورم نقطه به نقطه را در آذر امسال تجربه کرده اند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۴:۴۷    
بانکداری ایرانی - عمان در فرودگاه مسقط، امکان صدور ویزای فرودگاهی یک ماهه به ارزش 20 ریال معادل 560 هزار تومان را برای عموم مسافران ایرانی فراهم کرده است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۲:۲۹    
در حالی که رشد متوسط قیمت هر متر مسکن در تهران در 9 ماه 96 نسبت به 95 تنها 7.4 درصدی بود، اما این شاخص در 9 ماه 97 نسبت به 96 با رشد 62.6 درصدی روبه رو بوده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۲:۲۶    
معاملات امروز شنبه 8 دیماه بازار ارز با حرکت دلار در نیمه کانال ده هزار تومانی آغاز شد و فعالان بازار بر این باور هستند که سفته بازان باز هم ناامید شده و انتظار افزایش نرخ ندارند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۲:۲۳    
صندوق بین المللی پول در گزارشی اعلام کرد سهم دلار از ذخایر ارزی بانک های مرکزی جهان به پایین ترین سطح پنج سال اخیر رسیده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۲:۲۳    
در جدیدترین گزارشی که از وضعیت درآمدی استان تهران در هشت ماهه ابتدایی سال جاری منتشر شده، مالیات اصلی ترین منبع درآمدی پایتخت به شمار می رود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۲:۲۰    
افزایش نرخ تورم اعلام شده از سوی نهادهای رسمی در ماه های گذشته باعث شده نرخ تورم به حداکثر سود پرداخت شده توسط بانک ها نزدیک شود که به گفته یک کارشناس ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۲:۲۰    
زیبا اسماعیلی با بیان این مطلب اظهار کرد: از این تعداد، 2 میلیون و 400 هزار نفر در سامانه ثبت نام کرده اند و ثبت نام 509 هزار نفر نیز از طریق مراجعه حضوری به دفاتر پلیس 10+ بوده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۲:۲۰    
اگرچه طلا در سال 2018 کاهش قیمت پیدا کرد اما به نظر می رسد سال 2019 را با عملکرد قوی آغاز خواهد کرد و سرمایه گذاران نیز انتظار دارند روند افزایشی این فلز ارزشمند در سال نو ادامه پیدا کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۰:۴۱    
افزایش سرسام آور بودجه شرکت های دولتی در لایحه سال 1398 در حالی اتفاق افتاده که به اعتقاد برخی کارشناسان، این شرکت ها اکنون در کنار هزینه ها و زیان هایی که با خود برای دولت به همراه دارند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۰:۲۶    
مجتمع تخصصی بیمه های زندگی بیمه آسیا همزمان با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، راه اندازی می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۰:۰۵    
نقدینگی رقمی معادل بودجه پیشنهادی دولت برای سال 98 را به ثبت رسانده و لازم است که سپرده های کلان و تراکنش های آنها کنترل شده و مجوز افتتاح سپرده های سرمایه گذاری دو ساله و بالاتر داده شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۰:۰۲    
135 شعبه از 322 شعبه ارزی بانک صادرات ایران در تهران و استان ها آماده خرید ارز از متقاضیان فروش هستند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۰:۰۲    
رشد 32 درصدی منابع بانک ملی ایران در سال 96 بانک ملی ایران در سال 96 موفق به رشد 32 درصدی منابع و کاهش مطالبات غیرجاری و در نتیجه کاهش شش دهم درصدی نسبت مطالبات غیرجاری به تسهیلات (NPL) شد که این دو ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۹:۴۱    
بانکداری ایرانی - بانک ملت عملکرد 9 ماهه سال جاری را منتشر کرد که در مقایسه با 9 ماه نخست سال گذشته نشان از بهبود درآمدها دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۹:۲۰    
اگر در ده سال گذشته تحولات بانکی ، سرمایه گذاری و ارز مجازی را دنبال کرده باشید، به طور حتم به دفعات با واژه "بلاک چین" روبرو شده اید. تکنولوژی نگهداری سوابق که در پس بیت کوین قرار دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۹:۰۵    
بانکداری ایرانی - بیشترین تسهیلات اعطایی بانک اقتصاد نوین در 9 ماهه نخست سال 97 متعلق به وام مشرکت مدنی با رقم 183 هزار و 28 میلیارد ریال بود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۹:۰۵    
بانکداری ایرانی - بزرگترین بانک خصوصی ایران عملکرد 9 ماهه سال جاری را منتشر کرد که در مقایسه با 9 ماه نخست سال گذشته نشان از بهبود درآمدها دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۸:۵۹    
امروز در بازار آزاد هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 3 میلیون و 650 هزار تومان معامله شد که این رقم نسبت به روز گذشته 300 هزار تومان ارزان تر شده است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۸:۴۱    
افزایش سرسام آور بودجه شرکت های دولتی در لایحه سال 1398 در حالی اتفاق افتاده که به اعتقاد برخی کارشناسان، این شرکت ها اکنون در کنار هزینه ها و زیان هایی که با خود برای دولت به همراه دارند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۸:۳۸    
آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به شرایط حساس کشور، حفظ و تقویت وحدت در جامعه را یک اصل مهم و حیاتی عنوان و تاکید کرد: اگر شرایط فعلی کشور را درک نکنیم و وحدت به هم بخورد همه لطمه می بینند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۸:۳۸    
بازیکن عراقی صنعت نفت خود را آماده بازگشت به لیگ کشورش می کند و احتمال جدایی اش از طلایی پوشان در زمستان بسیار زیاد است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۰:۱۸    
ارزش اوراق تسهیلات مسکن اسفند 95 (تسه9512) طی هفته قبل 3/ 1 درصد رشد کرد و به قیمت 54 هزار و 249 تومان رسید ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۰:۱۵    
هفته گذشته دلار آمریکا با رشد 750 تومانی به قیمت 10 هزار و 800 تومان رسید. دلار در هفته گذشته دامنه نوسان بسیاری را تجربه کرد و اوج این نوسانات روز چهارشنبه بود که نرخ ارز در 3 کانال جابه جا شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۰:۱۲    
پرتفوی شرکت از حدود 300 میلیارد تومان قطعا به بیش از 1700 میلیارد تومان خواهد رسید که رشدی بیش از 5 برابر را نسبت به پنج سال گذشته تجربه خواهد کرد.