پنجشنبه ۱۷ خردادساعت ۱۰:۱۱Jun 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 25 دی 1397 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 31 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 1 اردیبهشت 1397 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 1 تیر 1397 بانکداری ایرانی 1 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 31 شهریور 1397 بانکداری ایرانی 1 مهر 1397 بانکداری ایرانی 30 آبان 1397 بانکداری ایرانی 30 آذر 1397 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 29 اسفند 1397 بانکداری ایرانی 1 دی 1397 بانکداری ایرانی 2 دی 1397 بانکداری ایرانی 3 دی 1397 بانکداری ایرانی 4 دی 1397 بانکداری ایرانی 5 دی 1397 بانکداری ایرانی 6 دی 1397 بانکداری ایرانی 7 دی 1397 بانکداری ایرانی 8 دی 1397 بانکداری ایرانی 9 دی 1397 بانکداری ایرانی 10 دی 1397 بانکداری ایرانی 11 دی 1397 بانکداری ایرانی 12 دی 1397 بانکداری ایرانی 13 دی 1397 بانکداری ایرانی 14 دی 1397 بانکداری ایرانی 15 دی 1397 بانکداری ایرانی 16 دی 1397 بانکداری ایرانی 17 دی 1397 بانکداری ایرانی 18 دی 1397 بانکداری ایرانی 19 دی 1397 بانکداری ایرانی 20 دی 1397 بانکداری ایرانی 21 دی 1397 بانکداری ایرانی 22 دی 1397 بانکداری ایرانی 23 دی 1397 بانکداری ایرانی 24 دی 1397 بانکداری ایرانی 25 دی 1397 بانکداری ایرانی 26 دی 1397 بانکداری ایرانی 27 دی 1397 بانکداری ایرانی 28 دی 1397 بانکداری ایرانی 29 دی 1397 بانکداری ایرانی 30 دی 1397 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۵:۲۱    
مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه چابهارهاب صادراتی قیر می شود، گفت: بخشی از قیر صادراتی ایران با توسعه زیرساخت های مناسب از بندر چابهار صادر می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۴:۵۴    
شعب منتخب بانکی امروز قیمت فروش ارز مسافرتی را بدون کارمزد 13 هزار و 457 تومان اعلام کرده اند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۴:۱۲    
طبق نظر کارشناسان موضوع چگونگی بازگشت ارز حاصل از صادرات به اقتصاد کشور به چالشی مهم تبدیل شده و به نظر می رسد سازوکارهایی مانند بازار نیما به تنهایی جوابگوی حل مشکلات به وجود آمده نیست.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۲:۵۰    
روح اله خدارحمی رئیس هیئت مدیره ومدیرعامل بانک کشاورزی در دیدار با کارکنان مدیریت و روسای شعب این بانک در استان گلستان، عملکرد 9ماهه بانک کشاورزی را تشریح و مثبت ارزیابی کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۲:۵۰    
اختتامیه نهمین کنفرانس بین المللی بودجه ریزی بر مبنای عملکرد، با حضور و سخنرانی دکتر دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی و جمعی از مسوولان در محل دانشگاه الزهرا برگزار شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۲:۴۷    
مدیرعامل بانک توسعه تعاون گفت: این بانک دارای یکی از مدرن ترین و بروزترین سامانه بانکداری الکترونیک باهدف ارائه خدمات سریع، در دسترس و مطلوب به فعالین بخش تعاون می باشد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۲:۴۷    
مدیرعامل بانک توسعه تعاون گفت: اتحادیه های سرا سری و شرکت های تعاونی صاحبان بانک توسعه تعاون محسوب می شوند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۲:۴۴    
مهدی عسگری زاده به سمت مدیرامور سرمایه انسانی و پشتیبانی پست بانک ایران منصوب شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۲:۳۸    
مشکلات ایجاد شده در یکی از شعب بانک تجارت استان کرمان با بازتاب های مختلفی در رسانه ها همراه بود . فارغ از هرگونه جهت گیری مثبت یا منفی و هجمه هایی که در این گونه موارد متوجه بانکها می شود آنچه اهمیت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۲:۳۸    
جلسه ارتباط مستقیم تلفنی با مدیران بانک شهر این هفته با حضور معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات این بانک برگزارمی شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۲:۳۲    
بیمه نامه جامع مجتمع های مسکونی برای نخستین بار از سوی بیمه نوین ارائه می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۹:۴۷    
سازمان خصوصی سازی اعلام کرد: از امروز (چهارشنبه 26 دی ماه 97) 41 میلیارد تومان باقیمانده سود سهام عدالت مشمولان روستایی و عشایر واریز می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۹:۲۹    
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: کفایت سرمایه بانکها دژ محکمی دربرابر زیانهای وارده بانکها ایجاد می کند و شاخص مهمی برای جلب اعتماد عمومی است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۸:۴۷    
رئیس کل بیمه مرکزی گفت: بیمه شخص ثالث از سال آینده، آزمایشی به جای خودرو به راننده داده می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۸:۴۴    
بانک مرکزی نرخ 47 ارز را برای امروز اعلام کرد که طی آن قیمت 25 ارز از جمله یورو و پوند نسبت به روز دوشنبه افزایش و قیمت 12 واحد پولی دیگر کاهش یافت؛ نرخ 10 ارز دیگر مانند دلار نیز ثابت ماند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۸:۴۴    
روسیه سهم دلار در ذخایر ارزی بین المللی خود را به شدت کاهش داده و آن را تا 34.4 درصد پایین آورده است. در این میان سهم یورو و یوآن چین، به ترتیب، به 32 درصد و 14.7 درصد افزایش یافته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۸:۴۱    
قانون گذاران انگلیسی طرح ترزا می برای خروج این کشور از اتحادیه اروپا را پس از ساعت ها بحث و گفت وگو رد کردند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۶:۳۲    
استعفای دسته جمعی اعضای هیات رئیسه اتاق بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی همدان و صف آرایی آنها در مقابل رئیس، در کنار حواشی، ادعاها و تهمت هایی که بر علیه یکدیگر مطرح می کنند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۶:۲۹    
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر گفت: از 2 میلیون و 200 هزار واحد مسکن مهر، تاکنون یک میلیون و 740 هزار واحد به متقاضیان تحویل داده شده است اما امکان تحویل 245 هزار واحد ساخته شده به علت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۶:۲۶    
رئیس سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت: کارکرد های حاکمیتی و وظایف تاریخی این سازمان قابل واگذاری به بخش خصوصی نیست و نسبت به تصمیم سازمان خصوصی سازی در این ارتباط واکنش نشان داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۶:۲۳    
سازمان توسعه و نوسازی معادن ایران (ایمیدرو) آمار تولید شمش آلومینیوم (خالص) را در سه واحد تولیدی ایرالکو ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۶:۲۳    
رئیس دانشکده مدیریت دانشگاه تهران گفت: در شرایطی که به دلیل فشارهای دشمن صنایع و کسب و کارها در بحران قرار دارند باید توجه بیشتری به بازاریابی صورت گیرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۵:۲۰    
یارانه نقدی 45500 تومانی فردا چهارشنبه 26 دی ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۴:۰۰    
معاون دادستان مشهد از دستگیری فردی که لقب سلطان ترامادول را در میان عطاری های مشهد داشت خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۴:۰۰    
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه گفت: به دولت اجازه داده شد تا 5 میلیارد دلار برای اخذ وام از کشور روسیه برای پروژه های عمرانی دریافت کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۳:۵۷    
مدیرعامل بانک عامل بخش مسکن از اتمام کل منابع صندوق پس انداز مسکن یکم خبر داد وگفت: از این پس قرار است از محل اقساطی برگشتی مسکن مهر برای تجهیز منابع صندوق مسکن یکم استفاده کنیم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۳:۴۸    
رییس هیات مدیره شرکت بیمه دانا با تاکید بر ضرورت افزایش سرمایه این شرکت به منظور ارتقای ظرفیت نگهداری ریسک و بهره مندی از ظرفیت قبولی اتکایی، از تحقق 30 درصدی بودجه در سه ماه اخیر خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۳:۴۸    
رییس کل بیمه مرکزی تاکید کرد: در موضوع فرهنگ سازی مباحث زیرساختی و جدی مطرح است و ما معتقدیم فرهنگ رانندگی در کشور نیاز به بازنگری جدی دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۳:۴۵    
رییس کمیسیون سرمایه گذاری خارجی اتاق بازرگانی با تاکید بر ابهام در اجرای SPV، گفت: به دلیل اینکه 70 درصد از سرمایه بانک کونلون به دلار است، امکان کار به خاطر تحریم های دلاری را ندارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۳:۴۵    
صفریان نماینده دادستان پس از حضور در جایگاه با قرائت مقدمه کیفرخواست، گفت: از کارکرد های مهم بانک و موسسات حقوقی می توان به تخصیص منابع و اعطای تسهیلات به عنوان دو کارکرد اصلی آن ها اشاره کرد که موجب ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۳:۱۵    
شهردار کلانشهر مشهد با اشاره به نقش بانک شهر در توسعه و آبادانی شهرهای کشور،گفت: توسعه خطوط حمل و نقل ریلی درون شهری مشهد و بازسازی بافت فرسوده این کلان شهر با حمایت بانک شهر شتاب خواهد گرفت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۳:۰۹    
پروژه پایانه سلام فرودگاه بین المللی امام(ره) با مشارکت بانک سینا مراحل نهایی و تکمیل طرح را طی می کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۲:۵۳    
همزمان با سفر ریاست جمهوری و هیات دولت به استان گلستان و با حضور وزیر صنعت ، معدن و تجارت طرح های شورابه ید گلستان و صنایع غذایی عالیا گلستان با تسهیلات بانک صنعت و معدن به بهره برداری رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۲:۵۰    
برای آنکه در 20 سال آینده نیز همچنان بتوان از سایه این درخت استفاده کرد، باید نسبت به هرس شاخ و برگ های مازاد آن اقدام کردکه تحقق این هدف با اجرای دقیق برنامه های سه گانه ابلاغی امکان پذیر است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۱:۲۰    
مجمع عمومی شرکت های دولتی در ابتدای سال با یک مصوبه می توانند بودجه مصوب مجلس را اصلاح و با تصمیم نمایندگان مخالفت کنند؛ بنابراین لازم است اساسنامه آنها اصلاح شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۱:۱۷    
یک منبع آگاه خبر داد که قرار است یک خریدار نفتی از کره جنوبی در ماه ژانویه حدود 2 میلیون بشکه میعانات گازی ایران را دریافت کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۱:۱۴    
معاون وزیرجهاد گفت:در خرید تضمینی سال جاری از محل صرفه جویی، با پرداخت 13 میلیارد تومان کرایه حمل به اقتصاد گندمکاران کشور کمک کردیم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۱:۱۴    
وزیر راه و شهرسازی گفت: برخی مدیران شهرهای جدید در تصمیمات خود مصمم نیستند ولی بدانند که صد درصد مورد حمایت خواهند بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۱:۱۱    
معاملات امروز بازارها با نشانه هایی از این که پکن به دنبال ارائه اقدامات حمایتی بیشتر است تا اقتصاد در حال کند شدن خود را تقویت کند، با جهش سهام چین همراه شد و این باعث رشد سهام آسیایی شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۱:۰۹    
فریال مستوفی، نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین : هیچ کشوری در اتحادیه اروپا، هنوز میزبانی SPV را نپذیرفته است و هیچ کشوری هم هنوز نمی داند که با چه مکانیزیمی باید SPV را اجرایی کند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۱:۰۹    
رئیس کل بانک مرکزی با ثبت سفارش و ترخیص خودروهای وارداتی که دارای قبض انبار هستند، بدون انتقال ارز مخالفت کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۱:۰۳    
اسدالله عسگراولادی با بیان اینکه بعد از 65 فعالیت در حوزه صادرات، دو ماه است که دست از صادرات کالاهای ایرانی کشیده ام، گفت: صادرکنندگان مشکلات بسیاری با سامانه نیما دارند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۱:۰۰    
مهلت تعیین شده برای بازگشت ارز صادراتی به اتمام رسیده است و مدیران نظام بانکی از طراحی سامانه ای خبر می دهند که قطع تمام خدمات دولتی برای صادرکنندگانی که ارز را نیاورند را هدف گرفته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۱:۰۰    
رئیس اتاق بازرگانی تهران با بیان اینکه مشکلات داخلی، هم اکنون بیش از تحریم ها اقتصاد ایران را تهدید می کند، گفت: تعدیل نیرو در واحدهای تولیدی رونق گرفته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۰:۵۷    
رئیس سازمان مرکزی تعاون روستایی با اشاره به انحلال278واحد اعتباری روستایی شبهه فعال وکاهش واحدهای فعال از 672 به 426واحد اعتباری گفت:فعالیت این واحدها تنها در محدوده عقد قرض الحسنه مجاز است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۰:۳۳    
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران با اشاره به تدوین 32 هزار و 500 استاندارد در کشور، گفت: همه استانداردهایی که برای بخش های صنعت و خدمات حائز اهمیت است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۰:۳۰    
صاحب نظران صنعت سیمان، فعالیت این بخش را به منزله یکی از شاخص های توسعه در کشورها محسوب می کنند و در ایران نیز این صنعت در شمار یکی از هفت صنایع راهبردی معرفی شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۰:۲۷    
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران گفت: با توجه به نیاز فوری تولیدکنندگان به مواد اولیه و ماشین آلات، احیای ساز و کار واردات بدون انتقال ارز بیش از گذشته احساس می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۰:۲۷    
پروازهای صبح سه شنبه 25 دی ماه فرودگاه شهدای ایلام به دلیل مه گرفتگی شدید لغو شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۰:۲۴    
معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش فرآورده های نفتی گفت: تاکنون 2 میلیارد یورو سرمایه گذاری خارجی از چین در طرح توسعه پالایشگاه آبادان جذب شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۰:۲۱    
محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح سه شنبه از قرار نگرفتن ماهواره پیام در مدار خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۰:۱۵    
بانک مرکزی از تشکیل شرکت بازار متشکل معاملات ارز با هدف انجام معاملات نقدی ارز و دیگر روش های معاملات ارزی با همکاری شبکه بانکی کشور، فرابورس و صرافی ها خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۰:۰۶    
معاون وزیر راه و شهرسازی از درآمد 680 میلیارد تومانی شهرهای جدید کشور در سال جاری خبر داد و با بیان این که پیش بینی می شود تا پایان سال درآمدها به 842 میلیارد تومان افزایش یابد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۰:۰۶    
سرپرست سازمان توسعه تجارت با اشاره به مشکلات برگشت ارز صادراتی گفت: با مطرح شدن برگشت ارز، خیلی از شرکت ها از کارت های واسطه ای استفاده می کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۹:۳۹    
در حال حاضر 3 محموله نفت خام آمریکا عازم چین است. اینها اولین محموله های نفتی ارسالی آمریکا به چین از اواخر ماه سپتامبر و آغاز شروع آتش بس 90 روزه جنگ تجاری بین دو کشور هستند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۹:۳۶    
رئیس اداره بازاریابی بانک توسعه صادرات گفت: مشتریان بانک توسعه صادرات می توانند از سرویس های سامانه این بانک متصل به سامانه تسویه الکترونیکی آنلاین ریالی برای خرید مواد اولیه و یا فروش محصولات تولیدی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۹:۳۳    
هر دلار آمریکا ساعت 16 روز دوشنبه 150 تومان از ارزش خود را از دست داد و به قیمت 11 هزار و 250 تومان معامله شد. نبود محرک قوی برای صعود در کنار حضور هوشمندانه بازارساز باعث ریزش نرخ شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۹:۳۰    
بانکداری ایرانی - بانک تجارت در سال 97 با بهبود شرایط روبه رو شده و زیان انباشته بانک با کاهش 9 برابر مواجه شده است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۹:۳۰    
ایران هم اکنون از نظر ظرفیت نصب شده تولید برق رتبه چهاردهم در دنیا و رتبه نخست در منطقه خاورمیانه را دارد. همچنین جزو 10 کشور اول تولید تجهیزات صنعت برق در بخش نیروگاهی هستیم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۹:۳۰    
مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: روزانه 100 تا 150 تن گوشت تازه گوسفندی (شقه) به قیمت هرکیلوگرم 40 هزار تومان و گوشت گوساله منجمد 29 هزار تومانی بدون محدویت و کشش بازار توزیع می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۹:۱۸    
کارشناسان بازار کار در تحلیل طرح های اشتغالزایی دولت با توجه به آمار ارائه شده نرخ بیکاری معتقدند که دولت می بایست سیاست راهبردی اشتغالزا را در دستور کار قرار می داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۹:۱۲    
به تازگی گزارش هایی در فضای مجازی منتشر شده است که امنیت سایبری اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ را زیر سوال برده و سوالات زیادی را در ذهن کاربران آن ایجاد کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۹:۰۹    
براساس لایحه بودجه سال 1398 سه طرح بهسازی، نوسازی و نگهداری خطوط راه آهن، بهسازی ناوگان راه آهن و نیز بهسازی و نوسازی ایستگاه های راه آهن به ترتیب با اعتباراتی معادل 3200 میلیارد تومان ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۹:۰۰    
اگرچه میزان بارش ها نسبت به سال گذشته افزایش یافته، اما به دلیل آن که شاهد بارش برف نیستیم، باید گفت که وضعیت منابع آبی برای فصل تابستان هم چنان بحرانی بوده و لازم است که مشترکان مدیریت مصرف داشه ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۸:۵۷    
اگرچه جویشگرهای بومی در ایران تاکنون نتوانستند به جایگاهی که مدنظر است، دست پیدا کنند، اما مسوولان معتقدند در سال های اخیر جویشگرهای بومی در زمینه افزایش توانمندی های زیرساختی و فنی پیشرفت قابل ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۸:۵۷    
نایب رییس اتاق مشترک ایران و روسیه معتقد است در صورتیکه ایران بتواند در یک مدت زمان کوتاه طوری برنامه ریزی کند که از فرصت بازار اوراسیا بهره مند شود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۸:۵۴    
معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از رونمایی و راه اندازی سامانه ثبت دادخواست و دادرسی الکترونیکی کارگران در ایام دهه فجر خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۸:۵۴    
رییس کمیته فضای مجازی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: راه حل فضای مجازی فیلترینگ نیست، مردم و جوانان باید از ظرفیت ها و خدماتی که این عرصه در اختیارشان می گذارد، برخوردار باشند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۸:۵۱    
کشف میدان گازی پارس جنوبی به عنوان یکی از بزرگ ترین منابع گازی جهان و کشف میدان های عظیم نفتی آزادگان و یادآوران از مهم ترین دستاوردهای فعالیت های اکتشافی طی این سال های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۸:۵۱    
رنگ های غذایی، به طور گسترده ای در سرتاسر جهان برای تولید مواد خوراکی مورد استفاده قرار می گیرند اما استفاده بیش ازحد از این رنگ ها و بی توجهی به منشأ آن ها ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۸:۴۵    
در حالیکه در هفته های گذشته قیمت گوشت مرغ و تخم مرغ روند افزایشی داشته است، معاون وزیر جهاد کشاورزی معتقد است که بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۸:۳۶    
بانکداری ایرانی - کلیات بودجه سال 98 در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی تصویب شد. دولت در این لایحه، برای وزارت آموزش و پرورش ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۸:۳۳    
تغییر سیستم فروش بلیت قطارهای حومه ای تهران ماجراهای جدیدی را برای مسافران ایجاد کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۸:۳۰    
دکتر روحانی وعده داد که سهم بانوان و جوانان از مدیریت ها در دولت دوازدهم را بیشتر می کند، وعده ای که امید زیادی در بین هواداران دولت و خصوصا نسل جوان تر ایجاد کرد.