پنجشنبه ۱۷ خردادساعت ۰۸:۵۶Jun 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 17 دی 1397 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 31 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 1 اردیبهشت 1397 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 1 تیر 1397 بانکداری ایرانی 1 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 31 شهریور 1397 بانکداری ایرانی 1 مهر 1397 بانکداری ایرانی 30 آبان 1397 بانکداری ایرانی 30 آذر 1397 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 29 اسفند 1397 بانکداری ایرانی 1 دی 1397 بانکداری ایرانی 2 دی 1397 بانکداری ایرانی 3 دی 1397 بانکداری ایرانی 4 دی 1397 بانکداری ایرانی 5 دی 1397 بانکداری ایرانی 6 دی 1397 بانکداری ایرانی 7 دی 1397 بانکداری ایرانی 8 دی 1397 بانکداری ایرانی 9 دی 1397 بانکداری ایرانی 10 دی 1397 بانکداری ایرانی 11 دی 1397 بانکداری ایرانی 12 دی 1397 بانکداری ایرانی 13 دی 1397 بانکداری ایرانی 14 دی 1397 بانکداری ایرانی 15 دی 1397 بانکداری ایرانی 16 دی 1397 بانکداری ایرانی 17 دی 1397 بانکداری ایرانی 18 دی 1397 بانکداری ایرانی 19 دی 1397 بانکداری ایرانی 20 دی 1397 بانکداری ایرانی 21 دی 1397 بانکداری ایرانی 22 دی 1397 بانکداری ایرانی 23 دی 1397 بانکداری ایرانی 24 دی 1397 بانکداری ایرانی 25 دی 1397 بانکداری ایرانی 26 دی 1397 بانکداری ایرانی 27 دی 1397 بانکداری ایرانی 28 دی 1397 بانکداری ایرانی 29 دی 1397 بانکداری ایرانی 30 دی 1397 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۶:۵۲    
مدیر امور اعتبارات بانک مسکن با اشاره به اینکه مقدمات اجرای طرح خرید اعتباری مصالح ساختمانی کلید خورده است، گفت: در این راستا نظرخواهی از انبوه سازان در دستور کار قرار گرفته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۴:۱۰    
ضعیف شدن سرمایه های اجتماعی از خطرات طولانی شدن بحران های اقتصادی است. در شرایط نامناسب اقتصادی دید وبازدیدها کم می شود؛ مردم کم تر برای هم هدیه می خرند و از مهمانی های غیرضروری پرهیز می کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۴:۰۱    
دکتر فرحی مدیرعامل پست بانک ایران گفت: این بانک در اجرای قانون حمایت از ایجاد اشتغال روستائی، طی سال جاری بیش از 9/8 هزار میلیارد ریال برای بیش از 9600 طرح تأمین مالی کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۱:۰۴    
معاون مدیرکل دفتر برنامه ریزی کلان آب و آبفای وزارت نیرو گفت: با حمایت از کشت فراسرزمینی مشروط به تولید محصولات کشاورزی و واردات آن به کشور، شرایط برای امنیت پایدار غذایی فراهم می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۹:۵۲    
بانک جهانی گزارش ها در ارتباط با استعفای جیم یونگ کیم ، رئیس این نهاد مالی را تائید کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۹:۲۸    
سفیر استرالیا در ایران آمادگی کشورش را برای توسعه همکاری مشترک در امور دریایی و بندری با ایران اعلام کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۹:۱۹    
هکتور بلرین در نمایشگاه مد در لندن با پوششی عجیب و خاص بار دیگر حاضر شد تا سوژه رسانه ها شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۸:۵۵    
برای نخستین بار در هرمزگان به صورت آزمایشی از گیاه لِمون گِراس در شهرستان رودان روغن گیری شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۰:۱۵    
اپلیکیشن پات امکان کارت به کارت از مبدا این موسسه را امکانپذیر کرد.دارندگان کارت موسسه نور با دانلود اپلیکیشن پات امکان کارت به کارت از طریق این موسسه را خواهند داشت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۰:۱۵    
دبیرکمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با اشاره به حضور بانک پارسیان در طرح های توسعه ای کشور گفت: بانک های دولتی و خصوصی در تامین مالی طرح های اشتغالزایی و توسعه روستایی نقش داشته اند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۰:۱۵    
سرپرستی بیمه کوثر استان کردستان در پی حادثه رانندگی 4میلیارد و 935میلیون ریال به یک زیان دیده پرداخت کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۰:۱۵    
اعضای هیات مدیره بانک ملی ایران در بازدید از شعبه مرکزی این بانک، بر افزایش سودآوری و جذب منابع شعب به ویژه شعب مستقل تاکید کردند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۰:۱۵    
اجرایی شدن تجمیع تمام کارت های بانکی در کارت ملی هوشمند مستلزم صرف مبالغ بالا در تغییر زیرساخت، توافق نهادهای نظارتی در تدوین قوانین جدید است که اجرای آن را در هاله ای از ابهام قرار داده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۰:۱۵    
معاون اسبق وزارت اقتصاد با اشاره به تبعات طرح جدید حذف چهار صفر از پول ملی گفت: این طرح در شرایط فعلی نمی تواند به بهبود اوضاع اقتصادی کمک کند و فقط مردم را سرگرم خواهد کرد!
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۰:۱۵    
معاون نظارت مالی و خزانه داری کل کشور وزارت اقتصاد، فهرست بانک های مجاز مشمول تسویه بدهی از طریق صدور اوراق تسویه خزانه نوع دوم را اعلام کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۰:۱۵    
صبح امروز هفدهم دی ماه سی و دومین صبحانه کاری کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران تحت عنوان راهکارهای توسعه بازار سرمایه با حضور سعید اسلامی بیدگلی، دبیرکل این کانون و عضو شورایعالی بورس، علی صحرایی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۰:۱۵    
شورای عمومی سندیکای بیمه گران شاهد سه تغییر در بین اعضای خود بود و براین اساس رسول تاجدار به عنوان نایب رییس این شورا انتخاب شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۰:۱۲    
پایان موازی کاری در تولید و انتشار آمارهای رسمی تورم و رشد اقتصادی و صرفه جویی میلیاردها تومان از اعتبارات دولتی در کمیسیون تخصصی شورای عالی آمار کلید خورد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۲۳:۳۲    
ناصر شاهباز عضو هیات مدیره و معاون مالی بانک ملی ایران، ضمن حضور در شعبه فردوسی بانک وضعیت موجود منابع و مصارف شعبه را بررسی کرد و در ادامه از مسئولان شعبه خواستار ارائه خدمات بهینه به مشتریان شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۲۳:۲۳    
نشست صمیمانه حجت بهاری فر مدیرعامل بیمه "ما" با دکتر صالحی معاون نوآوری و تجاری سازی فناوری معاونت علمی و فناوری و زندحسامی مدیرکل دفترنوآوری و کسب و کارهای نوین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۲۳:۲۳    
استقبال سرد شرکت کنندگان از سومین نمایشگاه خودرو باعث شده بازدیدکنندگان از همان دقایق ورود به نمایشگاه متوجه بی رونقی و عدم تنوع محصولات در غرفه ها شوند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۲۳:۲۰    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس در خصوص نشست امروز کمیسیون متبوعش با وزیر اقتصاد گفت: در این جلسه مقرر شد گزارش اقدامات در خصوص وضعیت واگذاری نیشکر هفت تپه و تعهدات پس از واگذاری تا دو هفته آینده در ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۲۳:۲۰    
مجری طرح برق رسانی روستایی کشور گفت: با تکمیل برقرسانی به 170 روستای جدید، تعداد خانوارهای روستایی برقدار شده کشور به حدود چهار و نیم میلیون خانوار افزایش می یابد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۲۳:۱۷    
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: حراست وزارتخانه رعایت شدن یا نشدن مُرّ قانون در فرآیند واگذاری مجتمع گوشت اردبیل به پوری حسینی را بررسی می کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۲۳:۱۴    
در حالی که سازمان خصوصی سازی اعلام کرده بود از روز سه شنبه توزیع سود سهام عدالت روستائیان و عشایر را آغاز می کند، این کار به روز چهارشنبه موکول شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۲۳:۱۴    
مجری سامانه های نوین آبیاری وزارت جهاد کشاورزی گفت: 90 درصد تجهیزات اجرای سامانه های نوین آبیاری داخلی هستند و برای 400 هزار هکتار ظرفیت فنی مهندسی داریم بنابراین نگرانی بابت تحریم ها نداریم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۲۳:۱۱    
هیئت دولت با صدور بخشنامه ای، ثبت سفارش واردات خودروهای دارای قبض انبار به صورت بدون انتقال ارز را بلا مانع اعلام کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۲۳:۱۱    
در حالی که عربستان تلاش می کند جلوی سقوط بازار نفت را بگیرد، به نظر می رسد روسیه مشکلی با این قیمت نفت نداشته باشد. روسیه به اندازه عربستان نیازمند قیمت بالای نفت نیست.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۲۳:۰۵    
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: تخصیص ارز واردات به صادرکنندگانی که در عمل به وظایف قانونی خود بدرستی عمل کرده اند، همچون گذشته ادامه دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۲۳:۰۲    
مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: آئین نامه تشکیل بورس بین الملل به کمیسیون اقتصادی دولت ارجاع داده شده و پس از آن، برای تصویب نهایی به هیات دولت می رود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۲۳:۰۲    
با گذشت ایام آغاز سال نوی میلادی، یکی از دو نقطه عطف افزایش قیمت ارز در سال جاری بدون ایجاد تنش پشت سر گذاشته شد، اما آیا این شرایط در پایان سال جاری نیز تکرار می شود؟
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۲۲:۵۹    
در 2 روز گذشته تامین ارز واردات در بازار نیما از محل عرضه ارز صادرکنندگان و نیز عرضه ارز توسط بانک مرکزی روند افزایشی و رو به رشد به خود گرفته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۲۲:۵۶    
یک اقتصاددان و حسابدار رسمی گفت: بازگشت ارز حاصل از صادرات به داخل کشور، یک الزام در همه کشورهای جهان است و به دلیل وجود حساسیت ویژه در این زمینه همواره سعی می شود با مقررات گذاری ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۲۲:۴۴    
طی دو روز گذشته تامین ارز واردات در بازار نیما از محل عرضه ارز صادرکنندگان و نیز عرضه ارز توسط بانک مرکزی روند افزایشی و رو به رشد به خود گرفته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۲۲:۴۴    
پس از سال ها به نظر می رسد که پرونده انتقال آب از خزر به سمنان به نتیجه رسیده و قرار است که این بار به طور جدی تری وارد مرحله اجرا شود اما این موضوع هم چون گذشته منتقدانی زیادی را دارد و عده ای بر ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۲۲:۴۱    
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه سال 1398 با درآمدهای مالیاتی تأمین می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۲۲:۳۸    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: پروژه های راهسازی بزرگ و مهمی در البرز در حال اجراست و عملیات اجرایی عمده این پروژه ها در حال اتمام است و امید می رود با برنامه ریزی های انجام شده بتوانیم طی سال های 98 ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۲۲:۳۲    
جدیدترین گزارش های منتشر شده از سوی اتاق بازرگانی تهران نشان می دهد که ضریب نفوذ تلفن همراه در خانواده های ایرانی در سال 1396 نیز روند افزایشی خود را ادامه داده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۲۲:۳۲    
دبیر انجمن واردکنندگان خودرو با استقبال از مصوبه اخیر دولت در صدور مجوز ترخیص خودروهای وارداتی متوقف شده در گمرک، از وزارت صنعت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۲۲:۳۲    
سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: اختصاص 1000 میلیارد ریال برای بهسازی بافت فرسوده و ساماندهی حاشیه شهر و کلان شهرهای مذهبی و اعتبار طرح احداث قطار شهری مشهد در لایحه بودجه 98 معادل 9 درصد رشد دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۲۲:۲۹    
هیئت وزیران به پیشنهاد مشترک وزارتخانه های صنعت، معدن و تجارت، امور اقتصادی و دارایی و دادگستری و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی شرایط ترخیص خودروهای ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۲۲:۲۹    
صحبت روز گذشته رییس کل بانک مرکزی درباره احتمال حذف چهار صفر از پول ملی که به شکل ناگهانی و بدون اطلاع رسانی قبلی صورت گرفت بازخوردهایی داشت که در روز دوشنبه بخش قابل توجهی از اخبار اقتصادی را به خود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۶:۴۱    
همچنین سود این تسهیلات ساده در نظر گرفته خواهد شد و دیگر نباید سود مرکب لحاظ شود، از سوی دیگر هر میزان پرداختی به بانک ها انجام شده است از اصل بدهی کسر می شود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۴:۴۴    
رضا کیا در دیدار با اسقف اعظم ارامنه مرکز و جنوب ایران سال نومیلادی را به هموطنان ارمنی تبریک گفت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۴:۴۱    
از این پس دارندگان سیم کارت های تلفن همراه می توانند شارژ سیم کارت های خود را از طریق سامانه بانکداری اینترنتی این بانک خریداری کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۳:۳۵    
نخستین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران برای شناسایی توانمندی های صنعت فولاد و صنایع وابسته طی امروز آغاز به کار کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۳:۳۲    
ترانزیت کالا های گروه چهارمی ثبت سفارش شده به مناطق آزاد و ویژه اقتصادی آزاد شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۳:۳۲    
عشایری گفت: عملیات اجرایی در 18 محله هدف در استان تهران از ابتدای سال 98 آغاز می شود و همه دستگاه های ذی ربط در این حوزه خود را ملزم به اجرای برنامه دانسته و نسبت به آن اعلام آمادگی کرده اند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۳:۳۲    
هم زمان با چهل سالگی انقلاب و در دهه فجر امسال بهره برداری از طرح برق رسانی به 170 روستا با اعتباری بالغ بر 441 میلیارد و 371 میلیون ریال آغاز می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۳:۳۲    
دو روز گذشته تامین ارز واردات در بازار نیما از محل عرضه ارز صادر کنندگان و نیز عرضه ارز ازجانب بانک مرکزی روند افزایشی و رو به رشد به خود گرفته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۳:۲۹    
صندوق توسعه ملی از محل قرارداد های عاملیت ارزی با 12 بانک در شش ماهه نخست امسال به 27 طرح مختلف 3 میلیارد و 88 میلیون دلار تسهیلات پرداخت کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۳:۲۹    
رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی از کاهش هزار و 300 تومانی قیمت مرغ آماده طبخ نسبت به مدت مشابه هفته گذشته خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۳:۲۰    
رئیس کل بانک مرکزی در یادداشتی 5 نکته کلیدی درباره لایحه پیشنهادی این بانک در خصوص حذف چهار صفر از پول ملی را تشریح کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۳:۰۵    
نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل ،اعضای هیأت مدیره و مدیران بیمه آسیا از شعب استان مازندران و شرکت کاله بازدید کردند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۲:۵۳    
بانکداری ایرانی - بانک ایران زمین به منظور تامین نیازمندی های تسهیلاتی مشتریان بانک، طرح های تسهیلاتی جدید با سود سالانه 4 درصدی را رونمایی کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۱:۲۳    
یک اقتصاد دان گفت: ایران تورم بین 15 تا 20 درصدی در یک دوره طولانی نزدیک به 50 ساله داشته پس حذف صفر یک مسئله اجتناب ناپذیر شده است. ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۰:۵۹    
در شرایطی رئیس کل بانک مرکزی از ارسال لایحه حذف 4 صفر از پول ملی به دولت خبر می دهد که کارشناسان بانکی بر این باورند که عدم ثبات اقتصادی و تورم بالا، مانع از اجرای موفق این پروژه خواهد شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۹:۵۰    
با تصمیم هیأت مدیره جدید بیمۀ آرمان، کامبیز پیکارجو به عنوان مدیرعامل و علیرضا بیانیان به عنوان رئیس هیأت مدیره این شرکت انتخاب و به بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران معرفی شدند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۹:۴۴    
اردوغان با اشاره به جذب 38 میلیارد دلار سرمایه خارجی گفت که کشورش امن ترین کشور برای سرمایه گذاری است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۹:۴۴    
ساخت 400 هزار واحد مسکن برنامه اصلی وزارت راه و شهرسازی در 2 سال پیش رو است که بر اساس این طرح از این تعداد مسکن 200 هزار واحد در شهرهای جدید ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۱:۳۵    
بانکداری ایرانی - روز گذشته بانک آینده، صورت های مالی سه ماهه نخست منتهی به 31 خرداد 97 را منتشر کرده و نشان داده است که وضعیت آن نسبت به سال گذشته به مراتب بهتر شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۱:۳۲    
سیدمحمد علیپور/ دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۱:۳۲    
دنیای اقتصاد : درحالی که انتشار آمارهای مثبت اشتغال آمریکا در ماه دسامبر موجب کاهش 9 دلاری قیمت هر اونس طلا در پایان مبادلات روز جمعه شد ولی اکثر شرکت کنندگان در نظرسنجی هفتگی کیتکو بر مواضع افزایشی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۱:۲۹    
بحث تسعیر دارایی های ارزی بانک ها با نرخ بالاتر ارز در کنار افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها باعث شد تا صف نشینی معامله گران در نمادهای بانکی شکل گیرد و نمادهای این گروه بیشترین اثر مثبت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۱:۲۶    
اوراق تسهیلات مسکن اسفند 95 (تسه9512) طی معاملات دیروز 8/ 2 درصد رشد کرد و به قیمت 57 هزار و 764 تومان مبادله شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۱:۲۶    
نوسان گیران یکشنبه نیز همچون روزهای قبل نتوانستند دلار را به بالای مرز 11 هزار تومان ببرند و با مقاومت بازارساز روبه رو شدند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۰:۵۳    
بانکداری ایرانی - موضوع حذف چهار صفر از پول ملی بار دیگر جدی تر از قبل به جریان افتاده است؛ چراکه به گفته رییس کل این بانک، روز گذشته لایحه آن از سوی بانک مرکزی به دولت ارائه شده است.