پنجشنبه ۱۷ خردادساعت ۰۱:۳۱Jun 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 11 دی 1397 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 31 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 1 اردیبهشت 1397 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 1 تیر 1397 بانکداری ایرانی 1 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 31 شهریور 1397 بانکداری ایرانی 1 مهر 1397 بانکداری ایرانی 30 آبان 1397 بانکداری ایرانی 30 آذر 1397 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 29 اسفند 1397 بانکداری ایرانی 1 دی 1397 بانکداری ایرانی 2 دی 1397 بانکداری ایرانی 3 دی 1397 بانکداری ایرانی 4 دی 1397 بانکداری ایرانی 5 دی 1397 بانکداری ایرانی 6 دی 1397 بانکداری ایرانی 7 دی 1397 بانکداری ایرانی 8 دی 1397 بانکداری ایرانی 9 دی 1397 بانکداری ایرانی 10 دی 1397 بانکداری ایرانی 11 دی 1397 بانکداری ایرانی 12 دی 1397 بانکداری ایرانی 13 دی 1397 بانکداری ایرانی 14 دی 1397 بانکداری ایرانی 15 دی 1397 بانکداری ایرانی 16 دی 1397 بانکداری ایرانی 17 دی 1397 بانکداری ایرانی 18 دی 1397 بانکداری ایرانی 19 دی 1397 بانکداری ایرانی 20 دی 1397 بانکداری ایرانی 21 دی 1397 بانکداری ایرانی 22 دی 1397 بانکداری ایرانی 23 دی 1397 بانکداری ایرانی 24 دی 1397 بانکداری ایرانی 25 دی 1397 بانکداری ایرانی 26 دی 1397 بانکداری ایرانی 27 دی 1397 بانکداری ایرانی 28 دی 1397 بانکداری ایرانی 29 دی 1397 بانکداری ایرانی 30 دی 1397 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۰۱:۱۵    
صادرکنندگان به موجب مصوبات هیأت وزیران و ابلاغیه شورای عالی هماهنگی اقتصادی، مکلف به بازگشت ارز حاصل از صادرات خود حداکثر ظرف مدت زمانی سه ماه بعد از صادرات به چرخه اقتصادی کشور هستند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۰۰:۴۸    
رئیس سازمان بهزیستی کشور یکی از فرزندان تحت پوشش بهزیستی را به عنوان مشاور خود منصوب کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۰۰:۳۰    
اگر چک تضمینی قدیمی دارید که هنوز اقدام به نقد کردن آن نکرده اید، ازاین پس فقط می توانید در یکی از شعب صادرکننده چک آن را وصول کنید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۵:۳۳    
بانک مرکزی در حالی پرداخت سود روزشمار به سپرده های بانکی را ممنوع کرده است که بررسی ها نشان می دهد سهم سپرده های کوتاه مدت در شبکه بانکی افزایشی قابل ملاحظه را تجربه کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۵:۱۵    
امکان استعلام اصالت گواهی های تمکن مالی صادره توسط بانک رفاه به صورت الکترونیکی و بر خط فراهم شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۴:۵۱    
یکی از پرمعامله ترین ابزارهای دنیا اخیراً پایش به بورس باز شده است. گفته می شود پوشش ریسک یکی از اصلی ترین کارویژه های قرارداد آتی سبد سهام است و همچنین با اتکا به این ابزار ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۴:۴۲    
مهلت یک ماهه بانک مرکزی برای پاس کردن چک های تضمینی سابق که تا پیش از مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا رایج بود، تا پایان وقت اداری امروز (سه شنبه) به پایان می رسد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۴:۴۲    
بهای سکه تمام بهار آزادی طرح جدید روز سه شنبه پس از چند روز افزایش قیمت، روند نزولی گرفت و به سه میلیون و 630 هزار تومان رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۴:۰۳    
مدیرعامل سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان از اعلام سیاست های وزارت صنعت در مورد قیمت خودروهای مشمول قیمت گذاری و سایر خودروها در 5شنبه این هفته (13 دی ماه) خبرداد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۳:۴۸    
بانک ها از تابستان امسال با دستور بانک مرکزی مجاز شدند که نسبت به خرید ارز مردم و صادرکنندگان اقدام کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۳:۳۹    
باجه های روستائی این بانک در بیش از 6 هزار نقطه کشور که عموماً هیچ بانکی حضور ندارد، 25 نوع خدمت بانکی را به مردم ارائه می دهند و با تعاملات و قراردادهایی که با سازمانهای مختلف منعقد گردیده این خدمات ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۱:۲۱    
بانک تجارت در اطلاعیه ایجاد درگاه برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال را از سوی این بانک تکذیب کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۱:۰۰    
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: در لایحه بودجه سال آینده، 14 میلیارد دلار ارز با نرخ 4200 تومانی به واردات کالا های اساسی اختصاص یافته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۰:۵۴    
مدیرعامل آبفای استان تهران گفت: پیش بینی می شود سال آینده از نظر بارش ها فرق چندانی با امسال نداشته باشد و تابستان آینده شرایط سخت تری از نظر منابع آبی داشته باشیم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۰:۳۹    
شرکت آسان پرداخت پرشین سهامداران خود را جهت شرکت در مجمع عمومی فوق العاده دوره 12 ماهه منتهی به 29 اسفند 1397 دعوت کردند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۰:۳۳    
درآمدهای اختصاصی دولت در سال آینده 70 هزار و 913 میلیارد تومان و منابع شرکت های دولتی، بانک ها و موسسه های انتفاعی هم یک میلیون و 274 هزار و 754 میلیارد تومان است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۰:۳۳    
معاون نظارت بر بورس ها و ناشران با اعلام اینکه امکان بازگشایی نماد 5 بانک و موسسه به دلیل طرح ادغام نیست گفت: راهکاری برای خروج داوطلبانه سهامداران از این نمادها پیش بینی شده که درحال تصویب است .
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۰:۳۰    
سازمان خصوصی سازی اعلام کرد: وزیر امور و اقتصادی و دارایی با درخواست این سازمان برای ثبت شماره شبای مشمولان سهام عدالت موافقت کرد و سامانه آن از امروز (11 دی ماه) دوباره فعال شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۰:۲۱    
احمد ایراندوست با انتشار عکسی، زنان قاجار واقعی با زنان قاجار در سریال بانوی عمارت را مقایسه کرد. ایراندوست با انتشار عکس زیر در اینستاگرامش نوشت: ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۰:۲۱    
برکنار شدن مدیرکل صدا و سیمای کیش توسط رئیس رسانه ملی، سوژه طنز صفحه بی قانون شد. بی قانون به نقل از جکی چان نوشت: شرمنده ام؛ منم باید جلوی خودمو می گرفتم. ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۰:۱۵    
مراسم رونمایی از اولین نسخه نسل جدید ایران چک 500 هزار ریالی با حضور رئیس کل بانک مرکزی و وزیر امور اقتصادی و دارایی در محل سازمان تولید اسکناس و مسکوک برگزار شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۰:۰۳    
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اهمیت سواحل مکران گفت: طرح جامع سواحل مکران در قالب 12 محور و 38 محرک اقتصادی تدوین شده است که با اجرایی شدن آنها چهره این استان تا 10 سال آینده متفاوت خواهد شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۵:۱۸    
مدیرعامل شرکت خدمات انفورماتیک گفت: با توجه به این که بلاک چین یک فناوری است، هیچ کشوری نمی تواند مانع ورود و فعالیت دیگر کشورها در این حوزه شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۵:۰۰    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی، بیمه مرکزی را موظف به تهیه سازوکار ارائه پوشش های بیمه نامه اعتبار صادراتی و بیمه نامه مسئولیت ناشی از محصول توسط شرکت های بیمه داخلی کردند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۵:۰۰    
بانک پرداخت یک بانک کامل با فرمتی منحصربه فرد از بانکداری در هند است که از موبایل به عنوان وسیله عملیاتی برای ارائه خدمات بهره می برد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۴:۵۷    
بانک اقتصادنوین با درک فضای حاکم بر اقتصاد کشور و با هدف حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی، طرح بخشودگی جرایم بدهی های معوق این بانک را اجرا می کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۴:۴۲    
دستورالعمل عملیات بازار باز، با تکیه بر عرضه اوراق مالی و بدهی، تهاتر این اوراق با مطالبات بانک ها، معامله اوراق در بازار بین بانکی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۴:۳۹    
اهالی تور از بازار تا دانشگاه این هفته مهمان محوطه های تاریخی بانک ملی ایران خواهند بود و از آثار شاخص تاریخی و معماری آن بازدید خواهند کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۴:۳۹    
معامله گران بورس تهران امروز در حالی تقویت حجم معاملات در گروه بانک ها را به نظاره نشستند که نماد بانک پاسارگاد پس از دو سال توقف در بورس تهران، به تابلوی معاملات بازگشت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۴:۲۷    
با گذشت 100 روز از راه اندازی خدمات کارگزاری در شعب منتخب بانک صادرات ایران،5900 نفر به تعداد کاربران استفاده کننده از خدمات این کارگزاری افزوده شده و معاملات خود در بورس را از طریق سوپرمارکت های ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۴:۱۸    
سی و سومین دوره انتخاب و معرفی نمونه های ملی بخش کشاورزی روز سه شنبه 11 دی با حضور محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی، روح اله خدارحمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی، معاونان وزیر ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۲:۵۹    
سرپرست مؤسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران با تاکید به نقش اثرگذار بانک شهر در برگزاری نمایشگاه های کتاب استانی گفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۱:۴۲    
مسابقه ایده ملت که از سوی بانک ملت با موضوع تدوین برنامه بازاریابی و تبلیغاتی برگزار شد، با معرفی سه تیم برتر از میان 70 برنامه ارایه شده به کار خود پایان داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۱:۳۶    
جامعه خیرین مدرسه ساز و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از بیمه پارسیان قدر دانی کرد .
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۰:۲۱    
با هدف تسهیل در انجام فرایندهای بانکی مشتریان و تسریع در ارائه خدمات بانک سینا، دو خدمت جدید در حوزه فناوری اطلاعات اجرایی شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۰:۱۵    
با تصمیم جدید دولت، اولویت بندی های کالایی لغو شده و کالاهای مجاز برای واردات، در دو گروه کالاهای اساسی و سایر طبقه بندی شدند تا مکانیزم تخصیص ارز به آنها روان شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۰۹:۵۴    
با افزایش اقبال عمومی برای فعالیت در پیام رسان های داخلی، تعداد گروه های فعال در پیام رسان مالی بله نیز در فصل پاییز امسال نسبت به تابستان با 24 درصد رشد همراه بوده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۰۹:۵۴    
بانک سپه برای کمک به تحقق اهداف اقتصادی دولت مبنی بر رشد و توسعه اقتصادی استان کردستان 2 هزار و 875 میلیارد ریال تسهیلات به بخش های مختلف اقتصادی تا پایان آبان ماه سال جاری در استان پرداخت کرده که در ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۰۹:۴۵    
دولت دوازدهم در لایحه بودجه سال 98 کل کشور پیشنهاد کرده شرکت ها، بانک ها و موسسات انتفاعی وابسته به دولت از طریق توافقنامه ای با دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، امور پژوهشی خود را برون سپاری کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۰۹:۴۵    
سخنگوی بودجه گفت: در لایحه بودجه 98 بر احیای تالاب ها، دریاچه ها و تنوع زیست تاکید شده و اعتبارات عمرانی محیط زیست در قانون امسال یک میلیارد و 297 میلیون تومان بود که در لایحه پیشنهادی دولت 2 میلیارد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۰۹:۴۲    
پروازهای فرودگاه یاسوج به تهران و بالعکس، پس از حدود 11 ماه وقفه از هفته آینده دوباره از سر گرفته می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۰۹:۳۶    
انتظار می رود شرکت های انرژی منطقه خلیج فارس در سال 2019 به منظور تامین مالی طرحهای توسعه استقراض بیشتری داشته باشند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۰۹:۳۶    
طرح ساماندهی بازار خودرو در دستور کار امروز نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۰۹:۳۳    
بزرگترین برج تولید انرژی خورشیدی به ارتفاع 260 متر در شیخ نشین دوبی احداث خواهد شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۰۹:۳۰    
شرکت های نفتی روسیه که در فضای پسابرجام با بیش ترین مشارکت و مذاکره با طرف ایرانی در صدر لیست خواستگاران نفت و گاز ایران ایستادند و هرروز دریچه جدیدی برای حضور در این بازار باز می کردند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۰۹:۳۰    
چندی پیش حجم زیادی از مواد اولیه و قطعات نیم ساخته قطعه سازان در گمرک مانده و ترخیص آنها با مشکل مواجه شده بود. این وضعیت باعث ایجاد مشکل در فرایند تولید قطعه سازان و در نتیجه خودروسازان شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۰۹:۳۰    
نظرسنجی رویترز نشان داد قیمت نفت در سال 2019 احتمالا پایین 70 دلار در هر بشکه خواهد ماند زیرا عرضه بیش از حد و کندی رشد اقتصادی به تلاشهای اوپک برای تقویت بازار ضربه می زند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۰۹:۲۴    
شرکت ارتباطات زیرساخت ایران قصد دارد سرویس مکالمات بین الملل را از انحصار خود خارج کرده و ارائه خدمات مکالمات تلفنی بین الملل را به اپراتورهای ارتباطی و شرکت های خصوصی واگذار کند تا از طرفی تصدی شرکت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۰۹:۲۴    
کارشناس حوزه کار با اعلام مرجع بازنگری دستمزد کارگران گفت: دستمزدی که شورای عالی کار برای کارگران تعیین می کند باید تامین کننده هزینه های زندگی خانواده او باشد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۰۹:۲۱    
رییس پژوهشگاه فضایی ایران از آغاز اجرای تست های ماهواره پیام دانشگاه امیرکبیر خبر داد و گفت: این تست ها تا اواخر هفته آینده به پایان خواهد رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۰۹:۱۸    
یک عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: با تصویب نهایی طرح ساماندهی بازار خودرو در مجلس قیمت کارخانه ای خودروهای پرتیراژ شامل پراید، تیبا ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۰۱:۳۰    
بانکداری ایرانی - هنگامی که به حساب بانکی خود پول واریز میکنید، بانک این سرمایه را صرفاً در گاو صندوقی نگه نمی دارد. درعوض، سرمایه ی شما را به افراد یا شرکت هایی که نیاز دارند، وام می دهد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۰۰:۳۳    
بانکداری ایرانی - بانک پارسارگاد که با نماد "وپاسار"(پارسارگاد) در بورس بار سرمایه پنج هزار چهل میلیارد توانی در حال فعالیت است صورت های مالی میاندوره ای 6 ماهه منتهی به پایان شهریور ماه سال جاری ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۰۰:۳۰    
بانکداری ایرانی -شورای عالی بیمه در اجرای ماده 17 قانون تأسیس بیمه مرکزی ایران و بیمه گری، در جلسه مورخ 1396/06 ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۰۰:۲۴    
روز دوشنبه هر دلار آمریکا ضمن ثبت رشد 100 تومانی به قیمت 10 هزار و 900 تومان معامله شد. بازار ارز در سومین روز هفته شاهد تقابل نوسان گیران و بازارساز بود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۰۰:۱۵    
اوراق تسهیلات مسکن اسفند 95 (تسه9512) طی دادوستدهای دیروز با ثبت رشد 4/ 2 درصد به قیمت 55 هزار و 911 تومان معامله شد و به اوج دو هفته خود رسید.