شنبه ۱۲ خردادساعت ۰۹:۲۱Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 13 دی 1397 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 31 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 1 اردیبهشت 1397 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 1 تیر 1397 بانکداری ایرانی 1 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 31 شهریور 1397 بانکداری ایرانی 1 مهر 1397 بانکداری ایرانی 30 آبان 1397 بانکداری ایرانی 30 آذر 1397 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 29 اسفند 1397 بانکداری ایرانی 1 دی 1397 بانکداری ایرانی 2 دی 1397 بانکداری ایرانی 3 دی 1397 بانکداری ایرانی 4 دی 1397 بانکداری ایرانی 5 دی 1397 بانکداری ایرانی 6 دی 1397 بانکداری ایرانی 7 دی 1397 بانکداری ایرانی 8 دی 1397 بانکداری ایرانی 9 دی 1397 بانکداری ایرانی 10 دی 1397 بانکداری ایرانی 11 دی 1397 بانکداری ایرانی 12 دی 1397 بانکداری ایرانی 13 دی 1397 بانکداری ایرانی 14 دی 1397 بانکداری ایرانی 15 دی 1397 بانکداری ایرانی 16 دی 1397 بانکداری ایرانی 17 دی 1397 بانکداری ایرانی 18 دی 1397 بانکداری ایرانی 19 دی 1397 بانکداری ایرانی 20 دی 1397 بانکداری ایرانی 21 دی 1397 بانکداری ایرانی 22 دی 1397 بانکداری ایرانی 23 دی 1397 بانکداری ایرانی 24 دی 1397 بانکداری ایرانی 25 دی 1397 بانکداری ایرانی 26 دی 1397 بانکداری ایرانی 27 دی 1397 بانکداری ایرانی 28 دی 1397 بانکداری ایرانی 29 دی 1397 بانکداری ایرانی 30 دی 1397 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۵:۳۳    
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با اشاره به اینکه بخش عمده قاچاق پوشاک از گمرکات انجام می شود، گفت: قاچاق پوشاک به صورت کوله بری و مسافری خیلی زیاد نیست و به همین جهت گمرک باید نظارت و کنترل بیشتری در ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۵:۰۳    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با رتبه بندی بازرگانان، علاوه بر افزایش شفافیت، نظارت ها بیشتر و بهتر می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۴:۱۸    
دولت تلاش می کند مسائل ارزی واحدهای صنعتی را حل کند لذا این بخش در اولویت پرداخت ارز است و خرید ماشین آلات و تجهیزات واحدهای صنعتی نیز در اولویت قرار دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۰۹:۳۶    
معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی با اشاره به توافق روسای جمهوری ایران و ترکیه مبنی بر توسعه تجارت بین دو کشور، گفت: تکمیل زیرساخت های مرز و پایانه رازی در اولویت برنامه های این وزارتخانه قرار دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۰۹:۲۷    
وزیر محیط زیست انگلیس درباره عواقب جدی خروج این کشور بدون دست یابی به توافق برگزیت با اتحادیه اروپا، هشدار داد و تصریح کرد که این امر به ایجاد هرج و مرج و کمبود مواد غذایی در این کشور منجر خواهد شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۰۹:۲۴    
تعدادی از خبرگزاریها در خبرهای روز پنج شنبه (امروز) خود دراعلام شده که علی اشرف پوری حسینی رییس کل سازمان خصوصی سازی و معاون وزیر اقتصاد پس از اتهام پراکنی ها و افترا زنی های اخیر یکی از نمایندگان ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۰۹:۰۹    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به این سوال که آیا اینستاگرام فیلتر می شود، تصریح کرد: چیزی که من متولی آن نیستم، چگونه جواب دهم که می شود یا نه.؟
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۰۹:۰۶    
رئیس کل بانک مرکزی از طراحی برنامه های لازم برای اصلاح نظام بانکی خبر داد و تاکید کرد که این امر به تدریج اجرایی خواهد شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۰۹:۰۳    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در توئیتی نوشت:گویا هنر برخی تنها ایجاد اضطراب در دل مردم -با مشکلات اقتصادی وتحریمی روزانه- است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۰۹:۰۰    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی گفت: بسیاری از محصولات معدنی استان بصورت خام فروشی عرضه می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۲۳:۰۷    
وزیر امور اقتصادی و دارایی طی سخنانی در دیدار با آیت الله جوادی آملی از کاهش روند افزایشی هزینه های تولید به منهای 4.5 درصد در آذر ماه سال جاری خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۲۲:۵۸    
وزیر امور اقتصادی و دارایی در دیدار با آیت الله نوری همدانی از تصمیمات و اتخاذ سیاست های جدید دولت برای حمایت از تولید و اشتغال در جلسه امروز هیئت وزیران خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۲۲:۵۵    
وزیر امور اقتصادی و دارایی به همراه هیئتی از معاونین و مدیران این وزارتخانه، ظهر امروز (پنجشنبه) وارد قم شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۲۲:۳۹    
آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید گفت: نظارت بر بانک ها باید افزایش پیدا کرده و برای خلق پول و افزایش نقدینگی در کشور فکری شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۲۲:۳۹    
معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی گفت : هیچگونه محدودیت و یا کمبودی در زمینه تامین و توزیع نهاده های کشاورزی نداریم .
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۲۲:۳۶    
مدیرکل روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، گفت: با توجه به بارش برف و باران در بیشتر استان های کشور، مسافران این شرکت قبل از عزیمت به فرودگاه تماس بگیرند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۲۲:۳۶    
رییس واحد ارزیابی موسسه تحقیقاتی علوم شیلاتی کشور گفت: نگاه مدیران سیاسی و اجتماعی استان های شمالی به مقوله اشتغال و کسب درآمد از دریای خزر باید اصلاح شود چرا که ظرفیت این پهنه آبی محدود است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۲۲:۳۰    
با کاهش میزان بارندگی و ادامه 2 دهه خشکسالی نه تنها تولید محصول کشاورزی در استان یزد کاهش یافت، بلکه این امر باعث خسارت فراوان به کشاورزان و افزایش مهاجرت به شهرها شد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۲۲:۳۰    
معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: باید نقش تعاون در کشور روشن شود و سلیقه ای با آن برخورد نشود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۲۲:۲۷    
مشاور وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: به برکت انقلاب اسلامی و عزم ملی؛ از 172 سد در کشور، 58 سد در دهه 90 به بهره برداری رسیده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۶:۲۴    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی می گوید فروش 100 درصد ریالی نفت در بورس باعث کاهش ذخایر ارزی صندوق توسعه ملی نمی شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۶:۱۲    
بیمه مرکزی در حالی قصد دارد آیین نامه سرمایه گذاری صنعت بیمه را اصلاح کند که برخی کاشناسان وضعیت کنونی حاکم بر این صنعت را ناشی از اجرای 9 ساله همین آیین نامه می دانند که سبب شده بیمه ها به ساخت و ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۶:۰۹    
دیروز بهای اوراق تسهیلات مسکن اسفند 95 (تسه9512) بیش از 3/ 2 درصد رشد کرد و به قیمت 56 هزار و 172 تومان معامله شد و به سقف ارزش خود از 25 آذر رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۶:۰۶    
در پایان آذرماه گذشته شورای پول و اعتبار با پیشنهاد بانک مرکزی تصویب کرد معیار پرداخت سود سپرده های سرمایه گذاری کوتاه مدت عادی از روزشمار به ماه شمار تغییر یابد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۶:۰۳    
فرماندار خوسف گفت: برای نخستین بار و با پیگیری های سازمان جهاد کشاورزی استان موضوع بیمه گل نرگس شهرستان خوسف به زودی انجام می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۶:۰۳    
قیمت طلا در معاملات روز پنج شنبه تحت تاثیر نگرانی ها نسبت به کندی رشد اقتصاد جهانی و نوسان بازارهای سهام که تقاضا برای سرمایه گذاری مطمئن را تقویت کرد، به بالاترین حد در بیش از شش ماه گذشته صعود کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۶:۰۰    
رییس اداره شرق آفریقا در وزارت امور خارجه گفت: در اوایل دهه 80 یک میلیون دلار صادرات به کنیا انجام داده ایم؛ اما امسال این رقم به 110 میلیون دلار رسیده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۵:۵۱    
مدیرعامل بانک صادرات ایران با تأکید بر اینکه در اصلاح زیرساخت های اقتصادی و عبور از تنگناهای مرتبط با تهدیدات داخلی و خارجی غیر از توجه به فرهنگ و ادب راه حلی پیدا نمی شود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۵:۵۱    
مدیرعامل بانک ملّی ایران با حضور در استان اردبیل پس از ملاقات با نماینده ولی فقیه در استان و استاندار، از پروژه های عمرانی و زیربنایی این استان از جمله پروژه راه- آهن اردبیل بازدید کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۵:۴۸    
بانک تجارت با انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری کشور تفاهم نامه همکاری مالی امضا کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۴:۰۹    
روز پنج شنبه، پس از اینکه شرکت اپل در اتفاقی نادر در مورد کاهش درآمد خود هشدار داد، نگرانی ها از رشد اقتصادی جهان و کاهش درآمدها تشدید شد، سهام آمریکا افت کرد و سهام آسیایی پایین آمد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۴:۰۹    
در جریان معاملات بازار آزاد تهران، امروز 5 شنبه 13 دی ماه، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، به سه میلیون و 670 هزارتومان است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۴:۰۶    
رئیس جمهوری در حکمی درمان و آموزش پزشکی، سعید نمکی را به عنوان سرپرست جدید این وزارتخانه منصوب کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۳:۴۲    
هری رید: ما چند رئیس جمهور بد داشتیم، اما هیچ یک از آن ها (از نظر بدی) حتی نزدیک به ترامپ هم نبودند. او دروغگو و فربیکار است. با او نمی توان بحث کرد.“
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۳:۰۳    
طبق قوانین جدید فدراسیون جهانی وزنه برداری ویدیو چک وارد وزنه برداری شد و یک حرکت ورزشکاران هم از این پس خطا محسوب می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۳:۰۳    
به تازگی کسب و کار جدیدی در کنار جاده در جنوب غربی چین بعد از بارش برف در شهر چنگدو، استان سیچوان ایجاد شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۲:۵۷    
بانک مرکزی نرخ رسمی 39 ارز را برای امروز اعلام کرد که بر این اساس، نرخ 20 ارز از جمله یورو و پوند کاهش و نرخ 12 ارز افزایش یافت؛ نرخ دلار و 6 ارز دیگر هم ثابت ماند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۲:۵۱    
مدیر کل آبفای استان تهران گفت: باوجود استشمام بوی نامطبوع در تهران، هیچ گونه مشکل و یا نشت در شبکه فاضلاب این شهر وجود ندارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۲:۳۶    
پل پوگبا، هافبک منچستریونایتد از جراحتی که پس از برخورد با جونجو شلوی، هافبک نیوکاسل دچارش شد، در شبکه های اجتماعی رونمایی کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۲:۳۳    
فابیو کاناوارو، مدافع مشهور و سابق ایتالیایی، در مورد وضعیت تیم های مدعی در سری آ صحبت کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۱:۵۷    
بیلبورد جنجالی کنسرت بانوان با پوشش مشابه "گروهک تروریستی منافقین" در یکی از اتوبان های تهران را مشاهده می کنید